נחשף: מיהם 10 המרוויחים הגדולים ב-NBA?
ג'יילן בראון מבוסטון סלטיק סיכם בתחילת השבוע על חוזה של 304 מיליון דולר לחמש שנים, מה שהפך אותו למשתכר הגבוה בהיסטוריה של הליגה. בראון נחשב לגארד משמעותי ואיתו מקווה בוסטון לחזור לימים של אותה שושלת שהביאה 17 אליפויות.
מעבר לבראון, עוד מספר שחקנים בליגה יגדילו את חשבון הבנק שלהם בצורה מרשימה. "ביזספורט" עם 10 המרוויחים הגדולים בליגה.
חזק במקום הראשון. בראון (צילום: בוסטון סלטיקס)
מקום 10: דמונטאס סאבוניס (סקרמנטו קינגס): 217 מיליון דולר
הכדורסלן הצעיר הוא בנו של אחד השחקנים הגדולים באירופה, ארווידאס סאבוניס, ובינתיים נחשב לאחד הצעירים והמוכשרים בליגה. סאבוניס חתם על הסכם לחמש שנים.
מקום 9: קארל אנתוני טאונס (מינסוטה טימברוולס): 224 מיליון דולר
השחקן שנבחר לרוקי השנה בשנת 2015 ונחשב לאחד השחקנים המובילים של קבוצתו ואף זכה בתחרות השלשות בשנת 2022. טאונס חתום על חוזה לארבע שנים.
מקום 8: דווין בוקר (פיניקס סאנס): 224 מיליון דולר
השחקן שהיה גורם משמעותי בעלייה של פיניקס לגמר המערב בשנת 2021 ובעונה שעברה נכנס לחמישיית העונה של הליגה. החוזה של בוקר הוא לארבע שנים.
מקום 7: יאניס אנטטוקמפו (מילווקי באקס): 228 מיליון דולר
אחד השחקנים הגדולים שהגיעו מאירופה ל-NBA ובעיניי רבים עשוי להיכנס להיכל התהילה של הליגה הטובה בעולם. חוזהו הוא לחמש שנים.
מקום 6: בראדלי ביל (פיניקס סאנס): 251 מיליון דולר
השחקן היה חבר של דני אבדיה בעבר בוושינגטון אך עבר לפיניקס במטרה לנסות ולהילחם במשחקי הפלייאוף. ביל חתם על חוזה לחמש שנים.
מקום 5: לאמלו בל (שארלוט הורנטס): 260 מיליון דולר
שארלוט אומנם נחשבת לאחת הקבוצות החלשות בליגה ולאחרונה אף נמכרה על ידי מייקל ג'ורדן, אבל דווקא בה משחק שחקן עם אחד החוזים הגבוהים בליגה. חוזהו של בל הוא לחמש שנים.
מקום 4: אנתוני אדוארדס (מינסוטה): 260 מיליון דולר
השחקן נבחר ראשון בדראפט של שנת 2020 נמצא במגמת עלייה ונראה כי שכרו אף יהיה גבוה יותר בעתיד. למרות גילו הצעיר שיחק העונה במשחק האולסטאר בליגה. חוזהו לתקופה של חמש שנים.
- לפי שווי של 6.1 מיליארד דולר - אלופת ה-NBA נמכרת
- מי זכה לחוזה העשיר בתולדות ה-NBA?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מקום 3: טייריס האליברטון (אינדיאנה פייסרס): 260 מיליון דולר
השחקן התחיל את הקריירה בסקרמנטו קינגס ולפני שנה עבר בטרייד לאינדיאנה ולאחר עונה נהדרת הפך לאחד המשתכרים הגבוהים בליגה. חוזהו של הגארד הוא לחמש שנים.
מקום 2: ניקולה יוקיץ' (דנבר נאגטס): 270 מיליון דולר
הכוכב הגדול של דנבר ושל הליגה בעונה האחרונה כאשר לכולם ברור שהוא בדרך להפוך לאחד הגדולים בליגה. יוקיץ' מסיים עונת שיא והמשך ההתקדמות שלו ושל קבוצתו גם תשפר את חשבון הבנק שלו. חוזהו הוא לחמש שנים.
מקום 1: ג'יילן בראון (בוסטון סלטיקס): 304 מיליון דולר
- 1.ביל לא מוושינגטון (ל"ת)נועם 27/07/2023 11:44הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
