יוטיוב
צילום: Alexander Shatov, unsplash

בשולי הדוחות: 2 מיליארד משתמשים חודשיים ביוטיוב שורטס

פלטפורמת סרטוני הווידאו הקצרים של גוגל, עקפה את מתחרותיה אינסטגרם וטיקטוק, בזמן שבחברה פועלים להרחיב את אפיקי ההכנסה; עם זאת, החברה בחרה שלא לפרסם נתונים בנוגע לכמות מנויי הפרימיום בפלטפורמה
איתן גרסטנפלד |

פלטפורמת סרטוני הווידאו הקצרים של גוגל, יוטיוב שורטס (YouTube Shorts) חצתה את רף 2 מיליארד המשתמשים החודשיים, מה שמציב אותה מעל המתחרות המובילות טיקטוק (TikTok) וריילס של אינסטגרם (Instagram Reels). זאת לאחר שבשנה שעברה הכריזה החברה כי חצתה את רף ה-1.5 מיליארד משתמשים חודשיים.

על פי דוחות הרבעון השני של 2023, שפורסמו אמש, יוטיוב הכניסה במהלך הרבעון 7.67 מיליארד דולר מפרסומות, תוך שהיא מכה את הצפי המוקדם של האנליסטים, ומציגה צמיחה של 4% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. בתקופה הקרובה תפעל החברה להרחיב את הכנסותיה מהפלטפורמה, בין היתר באמצעות שידורי משחקי הפוטבול של יום ראשון במסגרת ה-NFL בסתיו הקרוב.

עם זאת, החברה בחרה שלא לפרסם נתונים בנוגע לכמות מנויי הפרימיום בפלטפורמה לאחר בשבוע שעבר, העלתה את המחירים של תוכנית הפרימיום ב-2 דולר. בשנה שעברה, עדכנה החברה כי היא מחזיקה ב-80 מיליון משתמשים בתשלום ב-YouTube Premium ו-Music, אך לא סיפקה עדכון לגבי המספר במהלך שיחת הרווחים לאח פרסום תוצאות הרבעון השני של 2023. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה