כולם רוצים לראות את מסי: מתי ייערך משחק הבכורה ומה מחיר הכרטיס?
הרגע הנוצץ של אוהדי אינטר מיאמי מתקרב. הכוכב הגדול, ליאו מסי, הגיע ויוצג רשמית במועדון. מסי ומשפחתו נחתו אתמול (שלישי) בארה"ב לאחר חופשה ארוכה בארגנטינה ובמועדון הודיעו כי הכוכב יוצג בין יום ראשון ליום שני.
התרגשות בארה"ב. מסי (צילום: טוויטר ברצלונה רשמי)
משחק הבכורה של מסי יהיה ביום שישי הבא, מול קבוצת קרוס אסול ממקסיקו כאשר. למרות שמדובר בזמן קצר בו מסי יתאמן עם קבוצתו החדשה לפני המשחק הראשון ועדיין - במיאמי מעוניינים שייקח חלק במשחק כדי למלא את האצטדיון. על פי דיווחים בארה"ב, הכרטיסים הזולים למשחק הזה מגיעים ל-400 דולר וישנם גם כרטיסים שנמכרים במחירים של 2,400 דולר.
במועדון האמריקאי מתכוונים לשדרג את היציעים כבר בחודשים הקרובים, מתוך ביקוש גדול של אוהדים לרכוש מנויים לקראת העונה הקרובה עם מסי. על פי הערכות, האצטדיון המקומי יכיל כ-22 אלף אוהדים.
- הענקית ששינתה את חיי כולנו יוצאת להנפקה ומה קרה היום לפני 10 שנים
- חנות המחשבים הראשונה נפתחת לקהל הרחב ומה קרה היום לפני 15 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הכוכב הארגנטינאי החליט לוותר על חוזה בערב הסעודית בסכום של 1.2 מיליארד אירו לשנתיים ובמקום זה בחר להצטרף לקבוצה האמריקאית תמורת 54 מיליון אירו לעונה. מסי כבר חשב על יום שאחרי הכדורגל והבטיח כי יחזיק במניות המועדון האמריקאי לאחר הפרישה. בקרוב צפוי לחתום מסי על חוזה לכל החיים עם נותן החסות, אדידס, כאשר הקשר יקבל סכום של כ-60 מיליון דולר לעונה. בנוסף, בארה"ב דווח כי מסי יקבל גם עשרות מיליונים מהעסקה עם חברות "אפל" ו"פנאטיק" והדבר למעשה שכנע אותו שלא להגיע לערב הסעודית.
העברתו של מסי למיאמי הפתיעה רבים, אך מאידך דובר על כך שמי ששכנע אותו להגיע הוא אחד מבעלי המועדון האמריקאי, כוכב נבחרת אנגליה לשעבר דיוויד בקהאם. הגעתו של מסי הגיעה בדומה למעברו של בקהאם כשחקן ב-2007, אז הוא עזב א ריאל מדריד בגיל 31 וחתם בלוס אנג'לקס גלאקסי תמורת יותר מ-220 מיליון יורו לחמש שנים ועוד 25 מיליון דולר שהגיעו מחסויות. בזמנו, היה מדובא בסכום שיא למועדון מליגת ה-MLS. כאשר בקהאם התעקש גם על סעיף החסויות מהמועדון האמריקאי בדומה לסעיף שהוכנס גם בחוזהו של מסי.
- 1.רונאלדו 12/07/2023 08:36הגב לתגובה זומסי חלששש
- מסי אלוף עולם (ל"ת)אתה טיפש 12/07/2023 12:20הגב לתגובה זו
- אוהד מסי 01/08/2023 14:44מסי הכי טוב בעולם
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
