לאחר שסיים כמלך שערי הבונדסליגה: כוכב נבחרת צרפת בדרך לליגה הטובה בעולם
חלון ההעברות של הקיץ כבר פה, והמלפפונים החמים של הבונדסליגה עלו ברשימותיהן של לא מעט מאריות אירופה. שמות כמו רנדאל קולו מואני (שווי שוק: 65 מיליון אירו) - חלוץ נבחרת צרפת שזכה עם איינטרכט פרנקפורט בליגה האירופית בעונה שעברה; ז'ואאו קאנסלו (שווי שוק: 60 מיליון אירו), מגן באיירן מינכן שזכה עמה באליפות וחוזר בהשאלה למנצ'סטר סיטי שמחפשת להשאילו שוב; וכמובן - ג'וד בלינגהאם האנגלי (שווי שוק: 120 מיליון אירו), שחקנה של בורוסיה דורטמונד שימכר לריאל מדריד. אחד מהשמות החמים ביותר הוא דווקא כריסטופר אנקונקו (שווי שוק: 80 מיליון אירו), מלך שערי הבונדסליגה ביחד עם ניקלאס פילקרוג של ורדר ברמן.
מקבל רכש חדש. פוצ'טינו (צילום: טוויטר פריז סן ז'רמן)
אנקונקו, 25, שחקן רד בול לייפציג, משחק בעמדת החלוץ ויכול גם לשחק כקשר התקפי. הוא גדל במחלקת הנוער של פריז סן ז'רמן ולאחר שלא קיבל קרדיט עבר בשנת 2019 לקבוצה הגרמנית בסכום של 13 מיליון אירו. הצרפתי מרוויח 7.5 מיליון אירו לעונה ובעונה החולפת רשם שישה עשר שערים והוסיף שישה בישולים - נתון מרשים בפני עצמו, ועוד יותר לנוכח העובדה שנפצע והיה מושבת לתקופה ממושכת של ארבעה חודשים. הוא שיחק ב-25 משחקים מתוך 34 אפשריים. קבוצתו סיימה במקום השלישי והבטיחה את מקומה בליגת האלופות, אך החלוץ לא ישחק במפעל בעונה הבאה, מכיוון שהקבוצה שתשים את ידיה עליו היא דווקא צ'לסי, זאת שעברה עונת בלהות וסיימה במקום ה-12.
החלוץ מחזיק בחוזהו סעיף שחרור העומד על 60 מיליון אירו מיליון יורו וצ'לסי צפויה לשלם עד כ-70 מיליון עבורו. האחרונה שמה את עיניה על אנקונקו בקיץ שעבר, ומכיוון שסעיף השחרור שלו נכנס לתוקף בקיץ הנוכחי, צ'לסי הוציאה לפועל מהלך חכם והחתימה אותו על חוזה עוד בדצמבר.
- דורש 20 מיליון אירו לעונה: דיוויס ממשיך להתרחק מבאיירן מינכן
- "בין 40 ל-45 מיליון אירו": נחשף תג המחיר של המגן הטוב באירופה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הצרפתי יצטרף למנואל אוגרטה בתור ההחתמות הראשונות של צ'לסי הקיץ תחת המאמן החדש מאוריסיו פוצ'טינו, וצפוי להיות מולחם לתמונת ההרכב על חשבונו של קאי האברץ, אלא אם הבלוז ישימו את ידם על אחד השחקנים הלוהטים בעונה החולפת, ויקטור אוסימהן.
- 1."כוכב נבחרת צרפת" ? יש 5 שחקני צרפת,שהייתי לוקח לפניו.. (ל"ת)מרקוס 03/06/2023 10:20הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
