מרקו אסנסיו
צילום: טוויטר ריאל מדריד

מחיר התבוסה: אסטון וילה תצרף שחקן מריאל מדריד

במועדון האנגלי רוצים לבצע שדרוג משמעותי לעונה הבאה ומנסים לצרף את אסנסיו שרוצה שכר כפול משכרו בספרד
 
מיכאל וייסרמן | (1)

אסטון וילה נמצאת בעונה טובה בליגה האנגלית, עם סיכוי להעפיל לליגה האירופית. במועדון רוצים לעשות עוד צעד לקראת העונה הבאה. במועדון האנגלי רוצים להביא כוכב בסדר גודל אירופי והמטרה העיקרית הוא שחקן ריאל מדריד - מרקו אסנסיו.

ישלם את מחיר הכישלון? אסנסיו (צילום: טוויטר ריאל מדריד)

ריאל מדריד מסיימת עונה בינונית עד כושלת עם הפסד האליפות לברצלונה ועם הדחה בחצי גמר ליגת האלופות אמש, לאחר תבוסה כואבת מול מנצ'סטר סיטי בתוצאה 0:4. נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, זעם אחרי ההפסד והבהיר כי אינו מתכוון לחדש חוזים לשחקנים שלו. בין השאר, אסנסיו אמור לשלם את המחיר.

חוזהו של אסנסיו יסתיים בקיץ הקרוב ובאסטון וילה כבר הגישו פנייה לשחקן. אסנסיו אומנם יעדיף להישאר בספרד אך הצעה משמעותית של האנגלים תביא אותו לפרמיירליג. בהתחלה קיוו בוילה שהמנהל המקצועי של ברצלונה, מתאו אלמני, יצטרף הקיץ לקבוצה ויעזור במעברו של הספרדי. לאחרונה העדיף אלמני להישאר בברצלונה ומי שיעזוב אותה יהיה דווקא ג'ורדי קרויף.

על פי דיווחים היום (חמישי), נציגיו של אסנסיו הגישו לאחרונה הצעה לוילה בסכום של 8 מיליון אירו לעונה - שכר כפול משכרו העונה במדריד. דבר נוסף שעשוי לעזור למהלך הוא העובדה שנציגו של אסנסיו הוא סוכן העל ז'ורז'ה מנדש, שנמצא ביחסים נהדרים עם מאמן אסטון וילה, אונאי אמרי.

אסנסיו, 27, גדל במיורקה וב-2014 נמכר לריאל מדריד תמורת 3.9 מיליון אירו. הוא נשאר במיורקה עד סוף העונה ולאחר מכן הושאל לאספניול. ב-2017 הפך לשחקן מפתח של הבלאנקוס ונראה כי הפעם הוא בוחר לסיים את הדרך במועדון. אסנסיו שותף ב-169 משחקים במדריד וכבש 29 שערים.

השחקן היה חלק מהנבחרת הצעירה של ספרד ואף עלה לנבחרת הבוגרת, שם שותף ב-35 משחקים וכבש 2 שערים. בקריירה שלו זכה אסנסיו ב-3 אליפויות, 3 פעמים בליגת האלופות, 3 פעמים בסופר קאפ האירופי וגם בגביע המועדונים. עם הנבחרת הצעירה של ספרד זכה במדליית כסף במשחקים האולימפיים 2020.

קיראו עוד ב"ביזספורט"

שחקן נוסף שנמצא ברשימות של אסטון וילה הוא המגן של ברצלונה, ג'ורג'י אלבה. האחרון זוכה להתעניינות גם בערב הסעודית אבל בשלב הזה בוחר להישאר בספרד.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    יהלי 19/05/2023 21:39
    הגב לתגובה זו
    זה שקרים אסנסיו נשאר בריאל
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.