דני סבאיוס
צילום: טוויטר ריאל מדריד

יחצה את הכביש? דני סבאיוס עשוי לעבור לאתלטיקו מדריד. אלה המספרים

בספרד מדווחים: קשר ריאל מדריד מסיים את חוזהו בסיום העונה ויבחן בין המעבר ליריבה העירונית או באיירן מינכן. ערכו היה כבר 30 מיליון יורו

מיכאל וייסרמן | (1)

ריאל מדריד ממשיכה את המשימה שלה בליגת האלופות וכלל לא ברור מי יאמן אותה בעונה הבאה. במועדון בונים את הסגל ומי שצפוי לא להיות בסגל הזה הוא הקשר דני סבאיוס.

סבאיוס, 26, נחשב במשך שנים לאחת הכשרונות הגדולים של הכדורגל הספרדי. הוא גדל בבטיס ולפני שש שנים נקנה על ידי ריאל מדריד תמורת 10 מיליון יורו ולאחר שנתיים רשם מעבר לארסנל תמורת 30 מיליון יורו. לאחר שנתיים חזר לריאל מדריד וחוזהו צפוי להסתיים בקיץ הקרוב. עדיין לא ברור אם ריאל תציע לשחקן חוזה חדש אבל מאידך - אתלטיקו מדריד ובאיירן מינכן הביעו עניין בשחקן.

אתלטיקו כבר פנתה לשחקן בסוף העונה שעברה אך לא הסכימה לשלם 12 מיליון יורו וכעת, כשחקן חופשי, היא עשויה לבצע את העסקה. שכרו של סבאיוס בריאל הוא מעל 3 מיליון יורו. גם אתלטיקו וגם באיירן יסכימו לשלם את שכרו.

יעבור למטרופולינו? סבאיוס

בתקופה שלו בריאל מדריד שותף סבאיוס ב-65 משחקים וכבש 5 שערים. בנבחרת הלאומית של ספרד שיחק סבאיוס ב-12 משחקים וכבש שער אחד.

עוד דווח בספרד, כי ישנו עדיין סיכוי קלוש שסבאיוס יישאר בריאל במידה שמי אקס באיירן מינכן, יוליאן נגלסמן, ימונה למאמן. האחרון פוטר לאחרונה מהקבוצה הגרמנית ונחשב למועמד להגיע למדריד בעונה הבאה. הוא היה זה שרצה את סבאיוס בקיץ באלופה הגרמנית.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    קובי יעקב 28/03/2023 07:37
    הגב לתגובה זו
    מלא שחקני בעשרות מליוני אירו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.