מחכה לישראל: מיהו בלם קוסובו ששווה 25 מיליון יורו?
בנבחרת ישראל בונים על ניצחון במשחק הראשון הערב אבל זה יהיה לא פשוט מול אחד הבלמים הטובים בסריה A
אצטדיון בלומפילד צפוי להיות מלא הערב (20:00) לקראת משחק הבכורה של נבחרת ישראל במוקדמות היורו מול נבחרת קוסובו. בקרב נבחרת ישראל בונים על ניצחון בכורה כבר במשחק הראשון ואף מקווים למשחק טוב של שחקני ההתקפה שכוללים את מנור סולומון, שון וייסמן ודולב חזיזה אבל נראה כי זה יהיה קשה למדי מול אחד הבלמים הטובים בליגה האיטלקית.
הכוכב הגדול נבחרת קוסובו הוא הבלם אמיר רחמני. רחמני, בן ה-29, נחשב לאחד הכוכבים של נאפולי שנמצאת בדרך לאליפות איטליה וממשיכה את המסע בליגת האלופות. רחמני הגיע לנאפולי לפני שלוש שנים כאשר נקנה בסכום גבוה של 14 מיליון יורו ורונה והיום מחירו נסק על פי 'טרנספרמרקט' לכ-25 מיליון יורו שסה הרבה יותר מכל שחקן בסגל הישראלי. חוזהו של הקוסוברי באיטליה מסתיים בקיץ הבא ובמועדון אף מתכוונים להציע לו חוזה חדש אבל מצד שני רחמני זוכה להתעניינות מצד מועדונים בליגה האנגלית ונאפולי לא תפסול למכור אותו בסכום שלא נופל מ-40 מיליון אירו.
נאפולי דורשת 130 מיליון יורו על אוסימהן. מי תחטוף אותו?
הנסיך מגאורגיה: הכוכב שליברפול וריאל סימנו שווה 100 מיליון יורו
באיכות גבוהה. רחמני
גם שכרו של הבלם עלה בשנים האחרונות והיום עומד על 2.5 מיליון יורו לעונה וזכייה בתארים שונים עשויה להביא לו מענקים נוספים שמסתכמים במיליוני יורו. ב-69 הופעות שלו בנאפולי כבש רחמני שבעה שערים ואילו בנבחרת קוסובו שיחק ב-48 הופעות וכבש 6 שערים.
- 1.בסוף קרעו אותנו 1:1 (ל"ת)אל אל 26/03/2023 06:41הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
