הסטארט-אפ 'אוטו ליד סטאר' גייס 40 מיליון דולר
חברת הסטארט-אפ AutoLeadStar (אוטו ליד סטאר), שפיתחה פלטפורמה דיגיטלית מבוססת בינה מלאכותית (AI), המסייעת לסוכנויות וליצרניות הרכב לייעל את הדרך שבה מכוניות נמכרות כיום, גייסה 40 מיליון דולר. החברה גייסה עד היום (כולל הסבב הנוכחי) כ-57 מיליון דולר.
אוטו ליד סטאר הוקמה בשנת 2017 ע"י אהרון הורוביץ, המשמש כמנכ"ל החברה, אליאב משה, המשמש כסמנכ"ל המוצר, וישי גולדשטיין, המשמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות. החברה פיתחה טכנולוגיית אוטומציה מבוססת בינה מלאכותית עבור סוכנויות ויצרני רכבים, המאפשרת שיווק מותאם אישית, מסחר דיגיטלי ומעורבות צרכנים. צרכנים רבים מצפים להשלים את מרבית תהליך רכישת הרכב באינטרנט. התשתית הטכנולוגית של אוטו ליד סטאר משלבת נתונים שונים כמו מכירות, מלאי, שיווק ומסחר, לפלטפורמה אחת, ונועדה לאפשר לסוכנויות להגדיר ולהוציא לפועל אסטרטגיות שיווק ומכירות מבוססות נתונים. על-פי נתוני החברה, הטכנולוגיה שפיתחה סייעה בשנה האחרונה לסוכנויות רכב להגדיל בממוצע את מכירותיהן בלמעלה מ-30%.
ענף סוכנויות הרכב מהווה מרכיב משמעותי בתרבות האמריקאית כאשר בארה"ב לבדה מדובר בתעשייה שמוערכת ביותר מ-1.5 טריליון דולר עם הוצאה שנתית של 150 מיליארד דולר על פרסום, הון אנושי, תפעול ובניית קשרים כלכליים עמוקים. עם זאת, התעשייה עדיין נמצאת בשלבים מוקדמים יחסית של טרנספורמציה דיגיטלית.
אוטו ליד סטאר מעסיקה כ- 100 עובדים, למעלה מ-60 מתוכם במרכזי המו"פ של החברה בירושלים ובתל אביב והשאר במיאמי, ארה"ב. החברה מכפילה את הכנסותיה מדי שנה והטכנולוגיה שלה כבר משרתת כ-1,000 סוכנויות ברחבי ארצות הברית וקנדה, לרבות סוכנויות מקבוצות של רשתות סחר.
- פיטנגו גייסה 300 מיליון דולר לקרנות טכנולוגיה ובריאות המשקיעות בשלבים מוקדמים
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מייסד ומנכ"ל AutoLeadStar, אהרון הורביץ: "חווית הלקוח בתהליך קניית רכב משתנה במהירות - ותעשיית הרכב צמאה לטכנולוגיות חדשות עבור הצרכן המודרני. אוטו ליד סטאר הפכה למעין מעבדה טכנולוגית מובילה בתעשייה, שבה אנו משתפים פעולה עם סוחרים וממפים את המערכות הדיגיטליות, התהליכים המקוונים והתוכנה שיידרשו להם לבניית סביבה עסקית דיגיטלית יותר. אנו גאים לעבוד עם התעשייה הזו - סוכנויות רכב הן מנוע מרכזי בצמיחה הכלכלית והן מעניקות ערך רב לקהילה. אנו נרגשים על השותפות עם Riverwood Capital ועל ההזדמנות למנף את ההון שגויס כדי להמשיך ולפתח את הטכנולוגיה שלנו עבור סוכנויות הרכב ולסייע להן להצליח בעידן הדיגיטלי".
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
