רשות המיסים: הוחרמו 12 רכבי יוקרה של סרבני מס
היחידה הארצית לאכיפת הגבייה ברשות המסים (הוצל"פ) פעלה ביום חמישי באחרון לפנות בוקר בעיר טייבה. הפעילות, שנערכה בליווי כוחות משטרה ממשטרת טייבה, התמקדה באיתור סרבני מס שצברו חובות בהרשאה למע"מ נתניה ופקיד שומה נתניה.
דוברות רשות המסים
במסגרת הפעילות הוחרמו 12 רכבים, בהם רכבי יוקרה, כנגד חובות בסכום מצטבר של כ-2.5 מיליון שקל. לפעילות קדמו הכנה מוקדמת ואיסוף מודיעין בשטח. ברשות המסים אומרים כי ימשיכו לפעול, הן באופן עצמאי והן בשיתוף פעולה עם המשטרה, על מנת לשמר את המשילות ויכולת ההרתעה ולהגברת השוויון בנטל המס בקרב האזרחים.
- 21.לא מבינים שם שיטה אחרת (ל"ת)24/10/2022 18:34הגב לתגובה זו
- 20.חייבים לאכוף היש קשה , כולל מאסרים , קנסות ועיקול 24/10/2022 18:34הגב לתגובה זוחייבים לאכוף היש קשה , כולל מאסרים , קנסות ועיקולים לשוק שחור והשתמטות ממיסים
- 19.יאיר 21/08/2022 09:17הגב לתגובה זודרך מעולה להחרים רכבי יוקרה של מאפיונרים וראשי כנופיות הפשע שסביר להניח שאינם רשומים בקומבינה לא על שמם .
- 18.מס הכנסה צריך לחלט דירות של מעלימי מס , יש הרבה הון שחור. (ל"ת)זה טיפה בים 15/08/2022 14:20הגב לתגובה זו
- 17.S 28/06/2022 10:52הגב לתגובה זועושים המון רעש על טיפה בים.
- עכשיו לך לישון כי צריך לקום מוקדם לעבודה. יאללה למ 28/07/2022 00:52הגב לתגובה זועכשיו לך לישון כי צריך לקום מוקדם לעבודה. יאללה למיטה
- 16.יהודי 28/06/2022 09:09הגב לתגובה זואתה משלם מס על הכל אפילו על כל נשימה ושלא נדבר על ההפחדות בכל יום ויום ויוקר המחייה הכל יקר אז למה לשלם עוד .
- 15.אורני 27/06/2022 22:39הגב לתגובה זודבר ראשון למכור את המכוניות לרוקן להם את הבית ולסגור להם את העסקים ואם זה לא יעזור גרוש לעזה
- 14.עופר 27/06/2022 19:53הגב לתגובה זוכתבה ממוחזרת
- 13.אבו חרא 27/06/2022 09:58הגב לתגובה זובכל פעם שיש כתבה עם ערבים צועקים לנו מדינת אפרטהייד אנכנו מסכנים אבל כשיש כתבה על העלמות מס במיליונים עם וילות ורכבי יוקרה סחר בנשק וסמים מדובר באותם הערבים
- 12.משו חשוב לציין 27/06/2022 06:17הגב לתגובה זונמצא דווקא בערים הגדולות בישראל נכון שהפזורה מגיעה קל למיליארד בשנה אז בישראל תכפילו בכמעט שלוש והם יודעים ומזרימים את זה ונשיקות כיבוס גם סטייל 1985 ניתן לאתר באותו היום אפילו בדוח חריגים אבל נוח לכולם לכבס לכולם
- 11.מעלילות המגזר הגנב 26/06/2022 22:56הגב לתגובה זוכזאת מכונית מעלים מס פי כמה מהשווי שלה וזה כמובן במידה שהאוטו לא גנוב
- 10.אלי 26/06/2022 22:16הגב לתגובה זוהיישובים הערבים התרגלו שאתם לא באים לבקר ולכן הם חוגגים יש מיליארדי שקלים בעסקים ביישובים הערבים, והגיע הזמן ושאפו ענק על העבודה הטובה
- סמי הכבאי 02/08/2022 16:49הגב לתגובה זואכן מגיע לשלטונות המס יישר כוח גדול!
- 9.סוף סוף משטרה שלא מפחדת מערבים (ל"ת)אלף 26/06/2022 19:33הגב לתגובה זו
- 8.צדיק 26/06/2022 19:07הגב לתגובה זולהמשיך בתהליך הגביה טוב למדינה להילחם נגד מעלימי מס
- 7.יפה מאוד מגיע שאפו לרשות המיסים.. מצדיע לכם (ל"ת)דון קישוט 26/06/2022 16:56הגב לתגובה זו
- 6.קרדאי 26/06/2022 16:24הגב לתגובה זוטוב שהתעוררו הפקידים משנת החמישים שלהם ו התחילו לעדות את העבודה איפה הם היו עד עכשיו בדוש כמו צרלי
- 5.ירון ב 26/06/2022 15:35הגב לתגובה זומה קורה עם שר הזבל ואוצרות ....
- 4.חחח... הרכבים שייכים לחברות ליסינג (ל"ת)יוסי 26/06/2022 15:13הגב לתגובה זו
- 3.לכסף של המדינ יש אחלה משילות. אבל בפלילים ובפריפריה =0 (ל"ת)הר 26/06/2022 12:10הגב לתגובה זו
- 2.שומר חוק ! 26/06/2022 12:05הגב לתגובה זותמשיכו כך
- 1.YL 26/06/2022 11:19הגב לתגובה זויתכן ו ביבי פחד ש יפשטו על הוילה ומחסני איחסון שלו ו יגלו .................הרבה***מתנות של ממשלת ישראל
- מוש 28/06/2022 01:35הגב לתגובה זוהוראות של שר האוצר או ראש הממשלה. מספיק להשמיץ את ביבי
- התגובה מה זה תואמת את תיק 4000* סיגנון שלשת הקופים (ל"ת)Yl 16/07/2022 12:51
- אצל ביבי לא היה מס עבס (ל"ת)נועם 26/06/2022 19:25הגב לתגובה זו
- התבלבלת...אצל ביבי לא היה מס "ערס" (ל"ת)רונן 08/08/2022 15:38

הג'ובניקים רכבו על הלוחמים וקיבלו תנאי שכר ופנסיה מצוינים - האוצר מציע רפורמה
האוצר מנסה להילחם בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות למערך הלא לוחם, במטרה להעלות את השכר למערך הלוחם
הם השתחררו מהצבא בגיל 43-45, עם פנסיה ששווה כמה מיליוני שקלים. הם קיבלו מהצבא שכר חודשי גובה וחזרו לשוק העבודה והרוויחו בעצם 2 משכורות. למנגנון הזה קוראים פנסיה תקציבית וזה מנגנון שקיים בשירות הציבורי, כשלפני כ-2 שנים שינו את המודל וסיפקו לשירות הציבורי פנסיה "רגילה", כמו של כל העם. ועדיין יש עוד קרוב לעשור של יוצאים לפנסיה שיקבלו פנסיה תקציבית, ויש גם פנסיונרים רבים שזכאים לפנסיה תקציבית. וגם - יש בני גנץ, ויוצאי מערכת הביטחון בכנסת שדואגים כל פעם מחדש שאנשי הצבא יזכו להטבות רבות ושונות.
בשטח - יש הבדל גדול בין קצין בקריה בת"א שמשרת בקבע לקצין בשריון שיוצא פעם בשבועיים הביתה. צריך לשים את הדברים על השולחן. לאחרון מגיע הטבות מרחיקות לכת, לג'ובניק לא מגיע. הג'ובניק רכב על הלוחם וקיבל שכר והטבות חלומי, אבל בדיוק בגלל זה ללוחם לא נשאר. רוצים לוחמים טובים בקבע, רוצים צבא טוב, תרימו את השכר לקרביים, תקצצו אצל הג'ובניקים. כולם מבינים את זה, אף אחד לא באמת פעל לעשות זאת, עד עכשיו. באוצר רוצים להפחית את הוצאות הפנסיה התקציבית והוצאות נוספות כדי להגדיל הטבות ושכר למערך הלוחם.
קריאה קשורה: החמאס לא ינצח אותנו, אבל הפנסיה התקציבית עלולה לעשות לו את העבודה
בדיקת
ביזפורטל - פנסיה של 4.5 מיליון שקל לפורש מצה"ל
- כמה עולה רובה סער? ואיך העלייה בתקציב הביטחון תשפיע על כולנו?
- התוכנית הצודקת של האוצר - פגיעה בפנסיה התקציבית; ההפרשה החודשית תגדל מ-2% ל-7%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
באוצר מתכננים לגעת בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות לאנשי הקבע כדי שיהיה תקציב גדול יותר ללוחמים שישמש גם להעלאת שכרם. באוצר מסבירים שהנחת הבסיס של הפנסיה התקציבית לא נכונה ודורשים במסגרת תקציב 2026 לקצצה. הטענה הבסיסית היא שהפנסיה התקציבית נועדה לפצות על פרישה בגיל מוקדם יחסית ולספק יכולת להתקיים לאחר הקריירה הצבאית או הביטחונית. עם זאת, חלק ניכר מהגמלאים חוזרים לשוק העבודה. לעיתים בשירות הציבורי ולעיתים בשוק הפרטי. אין באמת פגיעה בשכר בפרישה - אלא ההיפך. לכן, הצעת חוק של האוצר מבקשת לקצץ את הקצבה במקרים שבהם ההכנסה הכוללת גבוהה ממשכורת השירות הקבע.
רכבת ישראל בדרך להפרטה: האם 5,000 עובדים בסכנה?
באוצר טוענים שהרכבת לא יעילה - היקף העובדים שלה מופרז ודורשים להפריט חלק משמעותי מהפעילות עד 2029
הנתונים שמציגה התכנית הכלכלית מציירים תמונה עגומה של מצב הרכבת. מאז 2019, מספר הנוסעים ברכבת לא עלה כלל, וזאת למרות השקעה נוספת של כ-2 מיליארד שקלים בסובסידיה הממשלתית. במקביל, החברה הממשלתית הגדילה משמעותית את מצבת כוח האדם שלה, כשכיום מועסקים בה למעלה מ-5,000 עובדים - גידול שלא תאם כלל את הגידול בפעילות.
המצב החמיר לאחרונה עם ריבוי אירועי בטיחות, תקלות חמורות ושיבושים בתנועת הרכבות, שהביאו לירידה חדה באמון הציבור ובאיכות השירות. העיכובים החוזרים ונשנים בפרויקטי תשתית רק הוסיפו שמן למדורה, וחיזקו את התחושה שהמודל הנוכחי של ניהול הרכבת מיצה את עצמו.
על פי התכנית המוצעת, רכבת ישראל תמשיך להתקיים כחברה ממשלתית, אך תפקידיה ישתנו מן היסוד. במקום להפעיל ולתחזק את הרכבות בעצמה, החברה תתמקד בתכנון, ניהול, פיקוח ובקרה. היא תישאר אחראית על קביעת התכנית התפעולית, ניהול זמני המסילה, והתקשרות עם הזכיינים הפרטיים שיבצעו את העבודה בפועל.
המודל המוצע דומה למודלים מוצלחים אחרים בתחבורה הציבורית הישראלית. הרכבת הקלה בירושלים ובגוש דן מופעלות כבר היום על ידי זכיינים פרטיים, וכך גם מערך האוטובוסים הציבוריים. ההצלחה היחסית של מודלים אלה מספקת תקווה שגם ברכבת הכבדה ניתן יהיה להשיג שיפור משמעותי באיכות השירות. מעבר לכך, הגוף הגדול והשמן הזה יהפוך להיות יעיל, ויעבוד לפי "חוקי הכלכלה" - למטרת רווח.
- טראמפ בישראל: צפי לעומסים גדולים בירושלים; הרכבות יתוגברו
- תנועת הרכבות - חזרה לשגרה; תחנת השלום חוזרת לפעילות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
התכנית מגדירה לוח זמנים ברור ומדורג להעברת הפעילות. עד סוף 2029, כלל שירותי ההפעלה והתחזוקה יועברו לזכיין אחד או יותר. הממשלה תוכל למכרז את פעילות החטיבות השונות - נוסעים, מטענים, תחזוקת ציוד נייד ותחזוקת תשתיות - יחד או בנפרד, בהתאם לצרכים ולהיערכות.
