דניאל שקד דביר מילוא
צילום: יוסי לזרוף

הום 365 הישראלית גייסה 26 מיליון דולר

החברה שמפתחת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית וביג דאטה לניהול והשקעות בנכסי נדל״ן בארצות הברית, גייסה עד כה 50 מיליון דולר; המימון ישמש להעמקת פלטפורמת ההשקעות וניהול הנדל"ן של החברה,  ולהכפלת מצבת כוח האדם שלה בישראל
סתיו קורן | (1)
נושאים בכתבה גיוס הון הייטק

Home365 שמפתחת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית וביג דאטה לניהול והשקעות בנכסי נדל״ן בארצות הברית, הודיעה על השלמת סבב גיוס B על סך 26 מיליון דולר.

את סבב הגיוס הנוכחי הובילה Viola Growth, והוא מביא את החברה לסך השקעות של כ- 50 מיליון דולר. החברה שהוקמה בשנת 2016 השלימה לפני כחצי שנה סבב גיוס על סך 16.3 מיליון דולר שהובילה  Greensoil PropTech Ventures. משקיעים נוספים שהשקיעו בסבב הקודם והנוכחי הם, Eyal Ofers O.G. Tech, Gatewood Capital, Verizon Ventures, Samsung Next, Lool Ventures ו- North First Ventures.

המימון ישמש להעמקת פלטפורמת ההשקעות וניהול הנדל"ן של החברה,  ולהכפלת מצבת כוח האדם שלה בישראל.  בנוסף, החברה תפתח זרוע מכירות בישראל ובאירופה למשקיעי נדל״ן אשר מחפשים חברת השקעות וניהול מקצועית מבוססת טכנולוגיה מתקדמת ולמשקיעים אשר מתעניינים לעשות את הצעדים הראשוניים שלהם בהשקעות נדל״ן. החברה מנהלת כיום כ 7,000 נכסים בשווי כולל של מעל מיליארד וחצי דולר על פני 7 מדינות ו15 ערים שונות בארצות הברית והיא עתידה להכפיל את פעילותה עוד השנה ולהתרחב לערים נוספות בארצות הברית ביניהן שיקגו, סיאטל, פיניקס אינדיאנפוליס ועוד.

הפלטפורמה הטכנולוגית אשר מפתחת החברה נשענת על בינה מלאכותית ,למידת מכונה וטכנולוגיות מתקדמות והופכת את המשימה של ניהול נדל״ן  מאוסף של תהליכים ידניים לתשתית אחת אחידה הבנויה מחיבור חכם של מגוון תהליכים עסקיים הנשענים על מגוון טכנולוגיות חדישות וידע עסקי עצום ומאפשרים ניהול בהיקפים גדולים ורחבים שטרם נראו/יתאפשרו בעולם ידני.

Home365 הוקמה ע״י דניאל שקד ומונה 130 עובדים במשרדיה שבסיליקון ואלי ובפנסילבניה בארצות הברית ומרכז הפיתוח בתל אביב אותו מנהל סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה, דביר מילוא המונה כיום 30 עובדים.

מטרת החברה היא להפוך את ההשקעה בנדל״ן למגורים לחוויה פשוטה, נוחה, צפויה ונגישה לכל אחד, בדומה לכל תוכנית חסכון או מכשיר פיננסי פאסיבי אחר. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת להסיר את הסיכונים בבעלות על נכסים להשכרה תוך מתן רווחים צפויים על ידי הצעת רישום של ביטוח פנויות להשכרה, ניהול דיירים ותחזוקה. החברה דואגת לבטח את התזרים של הנכסים במקרה של עזיבת דייר ונזקים לדירה או דייר שלא משלם בזמן. הניהול מתאפשר באמצעות מערכת טכנולוגית שקופה, נוחה ונגישה המנהלת אירועים שונים ומפעילה זירת נותני שירותים שונים. המערכת מאפשרת שליטה בכל הקשור בנכס בזמן אמת ומכל מקום ובכך מנגישה למשקיעים זאת הפעם הראשונה את היכולת לבנות תיק נכסים מבוזר על פני מספר ערים והכל על פלטפורמה אחת תחת חברת ניהול אחת.

 

מייסד ומנכ"ל Home365, דניאל שקד: "המטרה שלנו היא "להנגיש את העושר" שבהשקעות נדל"ן עבור כל אדם  ברחבי העולם ובישראל בפרט, על ידי הסרת הסיכונים שבהשקעה בנכס מניב למגורים. למעשה, המצאנו  מכשיר פיננסי חדש המניב החזר ROI צפוי ופסיבי כחלופה לכל דרך אחרת של חיסכון לטווח ארוך. ה-DNA שלנו כחברה כמו גם התוכנה שלנו מוכוונים לניהול הכסף של אנשים ולעמידה ביעדים הפיננסיים שלהם. האתגר הטכנולוגי בשינוי שוק מסורתי לשוק דיגיטלי הוא עצום מאתגר ומעניין ועושה שימוש בטכנולוגיות ואלגוריתמים מתקדמים על מנת לאפשר לקסם הזה לקרות, החיבור בין מקורות דאטה רבים ושונים ע״י שימוש בבינה מלאכותית מאפשר לדייק את הניהול ואת הסיכון למינימום ומאפשר לחברה להתרחב, לגדול ולנהל כמות רבה מאוד של נכסים  שלא מתאפשר בעולם המסורתי.״

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אורן 30/03/2022 09:48
    הגב לתגובה זו
    שניה לפני עליית הריבית בעולם משקיעים חכמים יסתכלו להוציא את הכסף, לעשות אקזיק. צריך הרבה פרייארים שיחליפו אותם ונראה שזה מה ש Gome365, שלא תטעו עם מיקרוסופט שהם חברה אמיתית, מנסיםפ לעשות.
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטייואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטי
סטארטאפ להכיר

אין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם

שיחה עם יואב  שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של  Apptor.ai



הדס ברטל |

ספר בקצרה על עצמך:

אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.

ספר על החברה ומניין בא הרעיון?

אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.

אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.

מתי הוקמה וכמה עובדים?

קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.

מי המשקיעים?

זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד

הונאה ברשת (AI)הונאה ברשת (AI)

המלחמה בהונאות: TrueScontrol סטארט-אפ ישראלי יקבע אם האתר אמין; למה זה חשוב?

על רקע ההונאות והאכזבה משירותים ומוצרים שמקבלים ברשת האינטרנט, פותח מנגנון שיספק קוד אימון לאתרים ולאנשי מקצוע; המטרה: לצמצם את ההונאות בתחום הזה ולייצר לעסקים אמינים גושפנקא אובייקטיבית שתוכר על ידי הציבור

רן קידר |
נושאים בכתבה הונאה

בעשור האחרון הכלכלה הדיגיטלית צמחה בקצב מואץ, אך במקביל צמחה גם תופעה שפוגעת ישירות בשורה התחתונה של עסקים שמשתמשים בדיגיטל: הונאות שגורמות לשחיקת האמון ברשת. 

צרכנים נחשפים לאינספור אתרים, בעלי מקצוע ושירותים מקוונים אך מתקשים לדעת מי מהם אמין, מוסמך ובעל זהות ברורה. התוצאה היא לרוב היסוס, נטישת עסקאות ופגיעה בהכנסות של העסקים האלו. על הרקע הזה הוקם  הסטארט־אפ הישראלי TrueScontrol שמבקש להתמודד עם הבעיה דרך מתן ביטחון לגולשים. 

מנהלי החברה, גל חזיזה ושחר ישראל בוטבול מסבירים כי התופעה של בריחת לקוחות מעסקים בגל חוסר אמון הובילה אותם להבין שהציבור רוצה קוד אימון ולא להסתמך על הבטחות וה"יהיה בסדר" המוכר. הם רוצים לדעת שהעורך דין, יועץ מס, מכונאי, טכנאי מחשבים הוא אמין ואת זה הם מתכוונים לספק להם דרך  TrueScontrol. 

הם יצרו שכבה אוטומטית עם תוספת של אימות אנושי מול בעלי האתר ונותני השירותים וכך הם מעבדים והופכים את המידע שהתגבש אצלם למדד אמון. 


אובדן אמון = אובדן הכנסות


מחקרים רבים מצביעים על קשר ישיר בין רמת אמון לבין החלטות רכישה. אתרים שאינם נתפסים כאמינים סובלים משיעורי נטישה גבוהים, יחס המרה נמוך ופגיעה במוניטין לטווח ארוך. זה נכון לכל סוגי האתרים, גם אתרי תוכן וגם אתרים של אנשי מקצוע. בעולמות שבהם השירות ניתן מרחוק כמו: מסחר מקוון, ייעוץ, רפואה, משפטים והנדסה, חוסר הוודאות הופך לחסם כלכלי של ממשעסקים לגיטימיים נאלצים כיום "להוכיח את עצמם" שוב ושוב רק משום שהצרכן אינו יודע להבדיל בינם לבין גורמים מתחזים וכאן הפתרון של  TrueScontrol יכול לספק להם מענה טוב.