אקזיט נוסף - טריפל ג'אמפ שמפתחת משאבת לחולי סוכרת נמכרה ב-300 מ' ד'
ענקית המכשור הרפואי מדטרוניק רוכשת את טריפל ג'אמפ שמפתחת משאבת אינסולין לחולי סוכרת ב-300 מיליון דולר. לפני כשנה וחצי השלימה מדטרוניק השקעה ראשונית בטריפל ג'אמפ בסך 20 מיליון דולר שבמסגרתה קיבלה אופציה לרכישת החברה וכעת היא למעשה משלימה את העסקה הכוללת.
טריפל ג'אמפ שהוקמה לפני שש שנים מפתחת משאבת אינסולין באמצעות מכשיר הסלולר שבודק ומפקח על המשאבה, ובכך חוסך בעצם את הצורך של החולה להיות כל הזמן עם "היד על הדופק". מדובר למעשה בהתקן המונח על גופו של המטופל, בעל יכולת קישוריות ומופעל באמצעות מכשיר הסלולר.
בין המשקיעים בחברה - היזם דב מורן שידוע בעיקר מהמצאת הדיסק און קי וממכירת אם סיסטם לסנדיסק. טריפל ג'אמפ הוקמה על ידי ד"ר גיא שנער שבעבר הקים את אקס טכנולוגיס שנמכרה לגיידנט ב-200 מיליון דולר ב-2003 וממייסדי חברת ארליסנס. שותף נוסף בחברה - עופר יודפת מיזמי מדינגו שפיתחה מדבקת אינסולין לחולי סוכרת מסוג 1 שנמכרה לרוש בתמורה ל-170 מיליון דולר.
- 3.אמיר 17/10/2021 18:43הגב לתגובה זומדינגו לא הניבה לרוש שקל . ככל הידוע לי אבל למדטרוניק חברה מצליחה ומוצלחת יש משאבה מובילת שוק. שמישהו יענה לי בבקשה למה?
- 2.חולה סוכר 17/10/2021 12:31הגב לתגובה זובכל מקרה שאפו על האקזיט והסיוע לחולים.
- 1.אחד מהצפון 17/10/2021 11:26הגב לתגובה זואשרינו
- רונן 18/10/2021 09:14הגב לתגובה זואז מה הפלא שאנחנו אדישים. זה שלהם... שיהנו
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
