אריאל כהן ואילן טוויג טריפאקשנס
צילום: טריפאקשנס

עוד שווי מנופח: TripActions גייסה לפי שווי של 7.25 מיליארד דולר

החברה גייסה 275 מיליון דולר, אבל השווי הזה הוא תולדה של אינטרסים של קרנות הון סיכון שמנפחות  שוויים בינן לבין עצמן - כפי שהצבענו במקרה של WIZ
נתנאל אריאל | (2)
נושאים בכתבה אינטר גיוס הון

חברת ניהול הנסיעות העסקיות טריפאקשנס (TripActions) גייסה 275 מיליון דולר לפי שווי של 7.25 מיליארד דולר, ובכך השלימה עד היום גיוס של 1.3 מיליארד דולר. לדברי החברה, היא רוצה ליצור "קטגוריה חדשה בשוק – T&E (ניהול נסיעות עסקיות/ארגוניות) והיקף הגיוס משקף את הביקוש הגובר לפתרונות מרוכזים לניהול הוצאות ונסיעות בארגונים". אבל הסיפור האמיתי של השווי הזה הוא תולדה של אינטרסים של קרנות הון סיכון שמנפחות  שוויים בינן לבין עצמן - כפי שהצבענו במקרה של WIZ. המטרה היא לספק כלים לחברות שחוזרות לעבודה סדירה להתמודד עם נושאים דוגמת בריאות ובטיחות נוסעים, נסיעות צוות, נתונים מפורטים בזמן אמת ויוזמות בתחום הקיימות – הכוללות התחשבות בתוצאות ניטור Sustainable aviation fuels (SAF). על פי נתוני החברה, היא יותר מהכפילה את תקציבי הנסיעות המנוהלים אצלה, ותקציבי ההוצאות המנוהלים על ידה גדלו ב -1400% באותה תקופה. עוד על פי החברה, 68% מלקוחותיה עברו ממערכות T&E מדור קודם לפתרון נסיעות והוצאות משולב. בחברה מסבירים כי היא רשמה גידול של יותר מ-500% בהיקף העסקאות וכ-400% צמיחה בקרב משתמשים פעילים.  הגיוס הובל על ידי Greenoaks בהשתתפות המשקיע אלעד גיל, Base Partners והמשקיעים המרכזיים שלקחו חלק בסבבים הקודמים.   מייסד ומנכ"ל החברה, אריאל כהן: ״TripActions חווה צמיחה משמעותית כיוון שחברות מכירות בצורך בכלים הטכנולוגיים וביעילות הנובעים מניתוח נתונים קונטקסטואליים בזמן אמת. בזמן ש-TripActions ממשיכה לבצע מהפיכה בשוק הנסיעות הארגוניות, פלטפורמת TripActions Liquid שפיתחנו מיועדת להחליף פתרונות ניהול הוצאות מסורתיים. אף חברה אחרת בשוק כיום לא מסוגלת לספק פתרון T&E (ניהול נסיעות עסקיות/ארגוניות) מאוחד כמו שלנו לחברות ולארגונים בקנה מידה עולמי".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    שמואל 13/10/2021 18:08
    הגב לתגובה זו
    כול עוד יש פראיירים שמשלמים שהיה לבריאות ,העיקר ששום מוסדי בארץ לא יתן שקל בשווי המנופח הזה
  • 1.
    SAP (ל"ת)
    ג 13/10/2021 15:48
    הגב לתגובה זו
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".

ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".