פרטנר TV תתחיל לייצר כסף מפרסומות בטלוויזיה
מהפכת הפרסום המטורגט בטלוויזיה, שכבר מתרחשת בימים אלו בשוק האמריקאי ועתידה לשנות את כל מודל הפרסום בטלוויזיה מגיעה לישראל. חברת פרטנר היא הראשונה להשיק את הפרסום במתכונת Addressable tv ותחל לשדר פרסומות מותאמות על המסך לצופיה, במסגרת שת"פ ראשון מסוגו עם חברת סנו.
החברה הודיעה היום (יום א') על מעבר לשלב המסחרי בהטמעת מערכת Addressable tv בפלטפורמת הטלוויזיה של החברה עם שילוב פרסומות ממוקדות בפרטנר TV החל מהשבוע. הפרסומות של סנו, למוצרים שונים ולקהלים שונים, יעלו במספר ערוצים בפרטנר TV, בהם ערוץ ויוה וערוץ ויוה פלוס (שמשדר את הלהיט העולמי "הכלה מאיסטנבול"), ערוץ טדי וכן בתכני VOD. הפרסום ישולב בין התכניות, כפי שנעשה בערוצי הברודקאסט המסחריים, במינונים נמוכים בהרבה, ותוך התאמה לצופה.
מתחת לאף של הרגולטור
הבשורה הכלכלית-מסחרית היא בעצם העובדה שפרטנר TV תהפוך לפלטפורמת הטלוויזיה הרב-ערוצית הראשונה בישראל עם מודל הכנסות מפרסום. הממשק שלה יאפשר שילוב פרסומות, טירגוט מותאם לצופה, הצעות ערך ייחודיות ומשתנות בדמות פרסומת "סטנדרטית", הצעות 'פופ-אפ' על המסך, מעבר לערוצי מכר ייעודיים בטלוויזיה, שילוב של אפליקציית מכר עם הצעות שיווקיות (כפי שנעשה בשת"פ של פרטנר עם דומינו'ס פיצה), ועוד.
הרגולטור במקרה הזה אינו יכול להגביל אותה משום שהיא משדרת תכנים על גבי אינטרנט ולכן אינה כפופה לרשות השנייה. באופן שכזה, הבאים בתור שצפויים להיכנס לתחום הם גופים שפועלים באופן דומה כגון סלקום TV, סטינג, נקסט וכו'.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לפרטנר ממירים חכמים ביותר מ-118 אלף משקי בית שתומכים ביכולות פרסום מותאם אישית בממשק, בערוצים החיים, ב-VOD ובאפליקציות שותפות. אופציית ה-addressable tv מאפשרת לה הפסקת פרסומות עם פרסומות שונות, הקפצת הצעות פופ אפ ועוד.
Addressable TV הוא למעשה פרסום בטלוויזיה מסורתית שאינו מוגש לכל הקהל הצופה, אלא רק לבתי אב מסוימים שנכללים בקהל היעד המטורגט.
פורמט ה-Addresable TV מפחית את היקף הצופים שאליהם ניתן לפנות. עם זאת מדובר במספרי 2018 וההיגיון קובע שעם חדירת הטכנולוגיה לעוד ועוד בתי אב, בעשור הבא, נתח הטלוויזיות בעלות "כתובת" על בסי IP יהיה גבוה הרבה יותר. בארה"ב לדוגמא, מדובר בירידה מ-112 מיליון בתי אב שאליהם ניתן להגיע בטלוויזיה מסורתית ל-68 מיליון. היתרון הוא ביכולת לשדר ל-2 בתי אב שצופים באותה התכנית 2 פרסומות שונות.
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
הטירגוט בפורמט זה מתאפשר באמצעות "הקופסאות החכמות" שנמצאות בבתי הלקוחות שמנויים לשירותי תוכן טלוויזיה תמורת דמי מנוי - דוגמת פרטנר TV. מעבר לדיוק והשמירה על החלק בתקציב הפרסום שלא מבוזבז לשווא - הפורמט הזה מאפשר למפרסם לייצר חווית פרסום עשירה ורלוונטית יותר בהינתן המידע על הקהל והעדפותיו. הערך החשוב ביותר בא לידי ביטוי בתרומה המידית שהמפרסם יכול לזהות (הצלחה או כשלון) בתנועת טראפיק אונליין, מעורבות ועלייה במכירות תודות לפרסום.
- 4.אמיתי 23/01/2019 19:37הגב לתגובה זוחששתי אבל עברתי ונדהמתי.מוצר פצצה עם איכות צפיה מעולה בכלום כסף!
- 3.אנדרס 21/01/2019 13:02הגב לתגובה זועכשיו אנו רואים פרסומות משלמים מחיר מלא והם עוד מקבלים על זה כסף, שיהיו שני מסלולים בפרטנר , או תשלום מחיר מלא ללא הנחות וללא פרסומות או לחליפין שאנו ניהיה "הפרטנרים" שלהם ואנו נקבל הנחה עבור הפרסומות שאנו רואים.
- 2.תומי 21/01/2019 12:13הגב לתגובה זומקוה באמת שהפרסומות יתאימו לצרכן ולא מכל הבא ליד
- 1.גידי 21/01/2019 09:54הגב לתגובה זווככה חבריי

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.