כנס מועדון המשקיעים של Bizportal ביום שני הקרוב

בכנס יופיעו המנהלים של החברות מדיוי וננו דיימנשן ויציגו לקהל את החברות 
מערכת Bizportal | (2)

ביום שני הקרוב, ה-11 ביוני 2018 יתקיים כנס מועדון המשקיעים השנתי של Bizportal. הכנס יתקיים במכללת מגמות, בפתח תקווה בהשתתפות מנכ"ל חברת ננו דיימנשן, עמית דרור ומנכ"ל חברת מדיוי, עמית מנחם. (להרשמה לחצו כאן)

ננו דיימנשן הינה חברה טכנולוגית מובילה בתחום ה-Additive Manufacturing לעולם האלקטרוניקה. באמצעות טכנולוגיית הדפסת תלת המימד הייחודיות שפיתחה, ננו דיימנשן מתמקדת בביקוש ההולך וגדל למוצרים אלקטרוניים הדורשים תכונות מתוחכמות יותר וכוללים מעגלים אלקטרוניים מודפסים. הביקוש למעגלים, ובין היתר ל- PCB, שהינם הליבה של כל מכשיר אלקטרוני, רלוונטי למגוון רחב של תעשיות, לרבות מוצרי צריכה אלקטרוניים, מכשירים רפואיים, בטחון, חלל, כלי רכב, IoT וטלקום. תעשיות אלו יכולות להפיק תועלת רבה מפתרונות האלקטרוניקה המודפסת בתלת מימד של ננו דיימנשן עבור בניית אבות טיפוס באופן מהיר וכן עבור ייצור סדרות קטנות.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    כשנרשמים האישור מתקבל על כנס ב 27.5- האם האישור תקף? (ל"ת)
    לא מבין מה לעשות 06/06/2018 14:05
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ישראל ישראלי 06/06/2018 13:24
    הגב לתגובה זו
    ושלא יעבדו עליכם.

למה קמהדע הישראלית מקדימה את הענקיות בפיתוח נוגדנים לקורונה, ואיזה מוצרים נוספים יש לחברה בקנה?

פימי ראתה פוטנציאל גדול בקמהדע והשקיעה בה ובינתיים קמהדע מספקת את הסחורה – האם זו רק ההתחלה?    

קמהדע במונחים מקומיים היא חברה גדולה ומצליחה. היא בין החברות הישראליות הבודדות שהצליחו לקבל אישור מה-FDA לתרופות שפיתחה. . בראייה עולמית מדובר בחברה קטנה יחסית, אז איך זה שהחברה הישראלית הקטנה עשויה לעקוף את ענקיות התרופות במציאת פתרונות לקורונה? זאת כנראה הטכנולוגיה. בשיחה עם מנכ"ל החברה, עמיר לונדון,לקראת כנס המשקיעים  הוא מסביר מה הסוד של החברה ומהם מנועי הצמיחה העתידיים שלה       הפתרון שלכם לטיפול בוירוס הקורונה - שימוש בפלזמה של חולים כדי להפיק נוגדנים - נעשה במקביל גם בחברות אחרות, מה הייחוד שלכם?
  • לקמהדע תהליך ייצור ייחודי המאפשר לטהר הנוגדנים לקורונה מפלסמה בקצב מהיר יחסית. החברה משתמשת לפיתוח וייצור המוצר בניסיון המצטבר רב-השנים שלה ובטכנולוגיית האימיונגלובולינים המתקדמת שלה, המאושרת ע"י ה FDA.
  האם מדובר בפתרון שייתן מענה כולל לאוכלוסייה המקומית במקרה של גל שני?
  • הטיפול מיועד בשלב זה לחולים קשים ובינוניים. איננו מעריכים כי הטיפול יהיה מיועד לכלל האוכלוסיה.
  • היקף הייצור וזמינות הטיפול לחולים תלויה בעיקר בכמות הפלסמה שנאספת ממבריאים ובקיבולת הייצור של קמהדע.
  להרשמה לכנס לחצו כאן   דיווחתם על שת"פ עם חברה אמריקאית כדי לשכפל את הפתרון גם בארה"ב - איך אתם מתקדמים שם?
  • קמהדע חתמה על הסכם שיתוף פעולה גלובלי במוצר נוגדן הקורונה עם חברת קדריון, שהינה גם השותפה שלנו במוצר נוגדן הכלבת לארה"ב.
  • קדריון אחראית על איסוף הפלסמה ממחלימים בארה"ב, והאיסוף הנ"ל החל.  המוצר עבור השוק האמריקאי ייוצר ע"י קמהדע מפלסמה שנאספת בארה"ב.
  • במסגרת תהליך פיתוח המוצר עבור השוק האמריקאי קמהדע וקדריון מתכננות להפגש עם ה- FDA להגדרת מתווה הפיתוח הנדרש
  מהם המוצרים הנמכרים של החברה, מה פוטנציאל המכירות שלהם?
  • לקמהדע פרוטפוליו של מוצרים מבוססי פלסמה הנמכרים במעל 25 מדינות, כולל שני מוצרים מאושרי FDA:
    • Glassia - חלבון AAT המיועד לטיפול במחלת ריאות כרונית הנובעת מחסר בחלבון.  היקף המכירות של קמהדע מהמוצר ב 2019 עמד על 73 מיליון דולר. שוק מוצרי ה AAT בעירוי (בעיקר בארה"ב ואירופה) העומד כיום על כ-1 מיליארד דולר בשנה, גדל בשנים האחרונות בכ- 6-8% לשנה. מכירות המוצר על ידי חברת טקדה (השותפה המסחרית של קמהדע למוצר זה בארה"ב) בשוק האמריקאי גדלו במהלך שנים אלו בשיעורים דומים. במהלך 2021 צפוי שינוי במודל הפעילות של קמהדע מול טקדה כאשר ייצור המוצר מתוכנן לעבור לאחריות טקדה אשר תשלם לקמהדע תמלוגים בעבור מכירות המוצר, בהיקף מוערך של 10-20 מיליון דולר לשנה בשנים 2022 עד 2040. 
    • KedRAB - נוגדן לטיפול באנשים שנחשפו לחיה הנגועה בכלבת. המוצר נמכר בארה"ב ע"י חברת קדריון שהינה שותפתה של קמהדע למוצר. מכירות המוצר ע"י קדריון בשוק האמריקאי ב 2019 עמדו על כ 31 מיליון דולר, המהווים כ 20% מכלל השוק. היקף מכירות זה כפול מהמכירות בשנה הקודמת 2018, שהיתה שנת ההשקה של המוצר בארה"ב. מכירות קמהדע לקדריון ב 2019 עמדו על כ 16 מיליון דולר. קמהדע צופה המשך גידול בנתח השוק ובמכירות של המוצר בארה"ב בשנים הקרובות. 
  • מלבד שני המוצרים המובילים הללו קמהדע מכרה ב 2019 בשווקים בינלאומיים אחרים עוד כ -10 מיליון דולר של מוצרי נוגדנים ייחודיים. לחברה פוטנציאל להגדלת מכירות אלו תוך הרחבת פריסתה הבינלאומית.
  • החברה מייצגת ומשווקת בישראל פרוטפוליו של מוצרים המיובאים על ידה לישראל משותפים בינלאומיים בהיקף מכירות שעמד ב 2019 על כ 30 מיליון דולר, שהיווה גידול של כ- 25% יחסית לשנה הקודמת. החברה צופה המשך צמיחה בפעילות זו בשנים הבאות בעיקר תודות להרחבת פרוטפוליו המוצרים.