כנס משקיעים
צילום: Bizportal
TV

מועדון המשקיעים של Bizportal: בהשתתפות אלגומייזר ופורסייט

מועדון המשקיעים של Bizportal. המנכ"לים של אלגומייזר ופורסייט היו על הבמה
מערכת Bizportal | (4)
נושאים בכתבה מועדון משקיעים

מועדון המשקיעים השני של Bizportal התקיים בהשתתפות מנכ"לי החברות אלגומייזר ופורסייט. את הכנס פתח המנתח הטכני אייל גורביץ' עם הרצאה על כללי הברזל להשקעה בשוק המניות. הנה סרטון סיכום האירוע:

 

מנכ"ל אלגומייזר, נועם בנד: "חרטנו על דגלנו מהיום הראשון לעשות כלי הכי פשוט בעולם עבור העסקים הקטנים. הטכנולוגיה שפתחנו נותנת לבעל העסק פתרון מלא ונטול סיכון, כל מה שהם צריכים לעשות זה להגיד כמה הם מוכנים לשלם על טלפון מלקוח. בהתאם לכך אנחנו מפרסמים מודעות של אותו לקוח בגוגל. ויש המון עסקים קטנים בארה"ב, לפחות 20 מיליון. גם אם יהיה לנו נתח שוק של חצי אחוז זה אומר הכנסה משמעותית מאוד עבורנו. באופן כללי העסקים הקטנים מתקשים מאוד להתעסק עם הפרסום בגוגל, אנחנו מאפשרים להם גישה לפרסום בצורה פשוטה."

עוד סיפר בנד, "רכשנו גם חברה שיודעת לעשות את העבודה בפייסבוק. החברה הזו שכיום היא חלק אינטגרלי מאלגומייזר יודעת לפרסם פוסטים בפייסבוק לפי נושאים מסויימים וכך הדף של בעל העסק חי כל הזמן. הרי זו אחת הבעיות הגדולות, שבעלי העסקים הקטנים מתקשים לתחזק את עמוד הפייסבוק שלהם. אנחנו מכינים את הקרקע לקראת הפריצה, עם דגש על השוק האמריקני שהוא השוק המרכזי".

מנכ"ל פורסייט, חיים סיבוני: "פורסייט היא חברה שמפתחת מכונת ראייה, סוג של זוג עיניים ומוח. בינואר 2001 ייסדתי את חברת מגנא ומאז אנחנו עוסקים בתחום הזה כאשר הלקוח הראשון שלנו היה צה"ל. פורסייט נולדה מתוך טכנולוגיה צבאית מאוד חזקה. בינואר 2016 דיברנו על כך שתוך 24 חודש יהיה לנו דגם שאותו נציג למשקיעים פוטנציאלים, אבל עבדנו בצורה מטורפת וכבר הצגנו את דגם האלפה. תוך ימים ספורים לאחר מכן הצלחנו לגייס 43 מיליון שקלים. גייסנו כי אנשים הבינו שקורה פה משהו. חברות מהגדולות בעולם זורמות אלינו לראות את הדגם. ביצענו למעלה מ-60 הדגמות מוצלחות, והיום דיווחנו על ההסכם עם היצרן הסיני. אנחנו מדברים גם עם לא מעט אנשים מיפן.

עוד אמר סיבוני כי "הפערים בין הסנסורים של פורסייט לבין המתחרים המובילים הם גדולים. הביצועים שלנו טובים בהרבה. לא מן הנמנע שנשתף פעולה גם עם גוגל וגם עם טסלה, כאשר נציג להם את המערכת - הם יראו את הפערים בינינו לבין המתחרים. פורסייט תהיה שחקן מוביל בשוק".

הסרטון המלא של האירוע:

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אשקלוני 05/05/2017 12:09
    הגב לתגובה זו
    כול הכבוד מוכרים שטויות ומבזבזים זמן של אנשים שצמאיים ללמוד בסך הכול מסחר בבורסה.אנשים אלו יעשו הכול .בכדי ללמוד אך לסחור אבל חברה לא בכול מצב לומדים ולא בכול מפגש מלמדים סתם חבל לכם על הזמן היקר שלכם. בהצלחה.
  • 2.
    שלי 26/04/2017 21:50
    הגב לתגובה זו
    צריך לעשות חקירה על הדברים שנאמרו אתמול בקשר למניה !האם זה מותר לפי חוקי הבורסה..
  • 1.
    האחד 26/04/2017 19:50
    הגב לתגובה זו
    לא טכנולוגויות ולא נעליים, סתם מגייסים כספים כדי לשלם לעצמם משכורות. עוד לא שכחנו את המנכלית הגאונה של אלגומייזר לשעבר עם האלגוריתם הסודי. סתם חברת קידום אתרים ויחצ בפייסבוק כמו שיש אינסוף.
  • לא נראה לי שהבנת מה עושים בכלל... מה הקשר לקידום אתרים (ל"ת)
    עופר 26/04/2017 22:57
    הגב לתגובה זו
גלעד גליק איתמר מדיקל
צילום: יח"צ

מנכ"ל איתמר מדיקל: "מ-2016 אין שום דבר בחברה שהוא אותו דבר"

ביום שני (11 בדצמבר) יקיים Bizportal מועדון משקיעים בהשתתפות מנכ"ל איתמר מדיקל, גלעד גליק
מערכת Bizportal |
נושאים בכתבה איתמר מדיקל

חברת איתמר מדיקל שמתמחה בייצור, פיתוח ושיווק של מוצר מהפכני לבדיקת דום נשימה בשינה, צפויה להשתתף בכנס מועדון המשקיעים של Bizportal, מנכ"ל איתמר מדיקל, גלעד גליק, מסביר לאן פני החברה מועדות. היסטורית, כדי לבדוק דום נשימה בשינה, היה צורך ללכת למעבדת שינה בבית החולים, לישון במיטה מיוחדת עם אלקטרודות כדי להבין את הבעיה, אך איתמר מדיקל פתרה את הבעיה עם מוצר מהפכני שנקרא WatchPAT (הומצא ע"י פרופ' פרץ לביא מהטכניון, ממקימי החברה) ונראה כמעין שעון עם אצבעון שמאפשר לגלות את כל האינפורמציה המסובכת דרך האצבע ובנוחות הביתית של המשתמש. מעל 50% ממכירות החברה מגיעות מארה"ב, שם מציעה איתמר מדיקל את המוצר במכירה ישירה ומכוסה שיפועית, כלומר חברות הביטוח הממשלתיות והפרטיות בארה"ב מכסות את עלות הבדיקה ע"י המוצר, כאשר לאחרונה אחת מחברות הביטוח הגדולות בארה"ב – Blue Cross Blue Shield, שהייתה אחת האחרונות שהתנגדה לבדיקה, נתנה אף היא אור ירוק לביצוע הבדיקה. חברות המכשור הרפואי משנות לעתים את המודל העסקי. זה מסוג הדברים השגורים בתעשייה והדבר נובע, על פי רוב, מרצונן של החברות למקסם את יכולות המכירה בהתאם לתנאי הסביבה התחרותית המשתנה או בהתאם להבשלת תהליכי רגולציה או הכרה במוצר שפיתחו על ידי הקהילה הרפואית. בתחילת 2016, ביצעה החברה שינוי אסטרטגי לאחר הבנה שבעיות בשינה פוגעות בלב (עניין ידוע ומוכר, אך ללא פתרון ממשי) והפנתה את המיקוד לשוק הקרדיולוגיה - שוק עצום בגודלו, כאשר בארה"ב בלבד 84 מיליון אנשים מאובחנים במחלות קרדיולוגיות ולפחות למחצית מהם יש בעיות דום נשימה בשינה - רובם ככולם (מעל 80%) לא מאובחנים בבעיות השינה שלהם, כיוון שהקרדיולוגים לא מבינים בבעיות שינה. החברה החלה לשווק את המוצר שלה במקום לרופאי שינה, לקרדיולוגים עצמם, ובעצם החלה ליצור צורך למוצרי שינה אצל הקרדיולוג.   ניתן להשוות את המצב שנוצר לעליית המודעות שכולסטרול גבוה גורם להתקפי לב – דבר שעד לפני 15 שנה לא ממש עניין את הקרדיולוגים, כיוון שהיו ליפידולוגים ואנדוקרינולוגים (מומחים לשומנים בדם) שהתעסקו בנושא, אך עם ההבנה ששומנים בדם פוגעים בלב הם הבינו שאין להם ברירה אלא להפוך לסוג של ליפידולוגים בעצמם וכיום הקרדיולוגים הם האלה שמטפלים בבעיות כולסטרול. דבר דומה קורה בתחום בעיות השינה, כאשר בעוד מספר שנים כנראה שתחום הטיפול בבעיות שינה יעבור לידיהם של הקרדיולוגים. השינוי האסטרטגי מתבטא גם בשינוי מודל עסקי, כאשר בעבר מכרה החברה את המוצר במחיר קטלוגי של 5000 דולר ליחידה, סכום גבוה מאוד, בטח לארגון קרדיולוגי שיש לו מאות חולים בחודש שצריכים אבחון, וכעת החברה מציעה לארגונים לשכור את השימוש בשעונים לפי השימוש היחסי שנעשה במוצר, וכך מעבירה בעצם עשרות ואף מאות שעוני WatchPAT לקרדיולוגים שעושים בהם שימוש רגיל. כלומר חסם הכניסה נעלם לחלוטין והרווחיות עלתה. באופן זה איתמר מדיקל לא רק מנהלת את התהליך, היא גם מצליחה להיחשף למידע קליני ולמאגר רפואי יקר ערך, שיוכל בעתיד לשמש אותה לצרכי שיווק וקידום טיפולים רפואיים ומהלכים עסקיים נוספים. המיצוב החדש של איתמר מדיקל בשוק האמריקאי חייב את החברה גם בהתאמת המודל העסקי ומודל המכירה. המבחן האמיתי של איתמר מדיקל יהיה כמה מהר היא תצליח להמיר את התהליכים העסקיים שהיא מבצעת לכדי צמיחה של ממש בהכנסות. בינתיים, ברבעון השלישי של 2017 דיווחה איתמר מדיקל על הכנסות שיא בהיקף של 5.3 מיליון דולר, אשר נבעו מעלייה של 23% במכירות מוצר ה-WatchPAT. הצמיחה המהירה, לצד צמצום שיטתי בהפסד התפעולי זה 7 רבעונים ברציפות, עשוי להפוך את איתמר מדיקל ב-2018 לחברה רווחית עם צמיחה דו ספרתית. גלעד גליק, מנכ"ל איתמר מדיקל: "מ-2016 אין שום דבר באיתמר מדיקל שהוא אותו דבר, מלבד השם והמוצר. המודל העסקי שונה, הלקוחות שונים והשותפים האסטרטגיים שונים (מידטרוניק ופיליפס), ואנו מראים תוצאות של גידול של מעל 20% במכירות ה-WatchPAT - קצב שלא נראה באיתמר מדיקל שנים". להרשמה לכנס מועדון המשקיעים של Bizportal לחץ כאן לרישום חינם לאירוע - לחץ כאן