הוט נאבקת בתדמיתה: תשקיע 25 מיליון שקל בשיפור חווית הלקוח

החברה מנסה להאבק בתדמיתה הבעייתית בציבור ותגייס כ-500 עובדים. הערב: עובדי הוט מובייל יפגינו מול ביתו של דרהי
נושאים בכתבה הוט פטריק דרהי

נראה שבהוט החליטו לעשות צעד אחד קדימה כדי לנסות להתמודד עם תדמית השירות הבעייתית של החברה. החברה הודיעה היום (ב') על שורת מהלכים שהחברה נוקטת בהם על מנת לשפר את חוויית השירות ללקוח ולקצר את זמני המענה ללקוחות החברה. במסגרת זו, החברה צפויה להשקיע במהלך החציון הקרוב, עד למעלה מ-25 מיליון שקל בין היתר, בשדרוג מערכות ה-IT התומכות בשירות הלקוחות וכן, להוביל גיוס מאסיבי של 500 נציגי שירות חדשים, מהם 200 כבר במהלך חודש יולי, לטובת שירות הלקוחות.

בנוסף, החברה תכפיל את המערך תומך הגיוס ואת מערך ההכשרה והקורסים של הנציגים. הגדלת כוח האדם תאפשר מתן שירות מיטבי ללקוחות ועתידה לשפר את זמני המענה הטלפוני בהקדם.

אילן צחי, מנכ"ל החברה: "שיפור השירות נמצא בראש סדר היום של החברה, לשם כך אנו נוקטים בשורה של צעדים אליהם מגויסת כל החברה. מדובר בתהליך שאנו מחויבים לו, נפעל לכך שהשיפור יורגש כבר בקרוב".

בתוך כך, היום בשעה 18:30 תיערך הפגנה של עובדי הוט מובייל מול ביתו של בעל השליטה בקבוצת הוט, פטריק דרהי. שביתת העובדים נכנסה לשבוע החמישי שלה.

בין הוועדים שיגיעו לתמוך בעובדי הוט מובייל, ישתתפו בהפגנה גם: הוועדים של חברות הסלולר פלאפון, סלקום ופרטנר; הוועדים של חברות הביטוח: מגדל, כלל ביטוח והפניקס, וועדים נוספים, ביניהם: בזק בינלאומי, נס טכנולוגיות, פיליפ מוריס ולאומי קארד.

נכון להיום, עובדי הוט מובייל, אשר מוחים על סירוב ההנהלה להכיר בהתאגדות ולפתוח במו"מ עם נציגות העובדים, משביתים זרועות פעילות מרכזיות בחברה. כתוצאה מכך קיימות תקלות רבות ובעיות בקליטה, לא מטופלות תלונות בנושאי חיובים וחשבוניות, ישנם שיבושים בתהליכי ניוד מחברות מתחרות ושיבושים באקטיבציה של מנויים חדשים. כמו כן, קיימות בעיות באספקת חלקי החילוף והאביזרים למרכזי השירות והמעבדות.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    Oyaki 08/07/2014 17:59
    הגב לתגובה זו
    לפעמים כבר מאוחר מדי למה חברה צריכה להגיע למצב שישנאו אותה לא למדו כלום מהעבר של סלקום פלאפון ופרטנר רוב האנשים שעזבו אותם , בגלל ששנאו אותם כל כך וגם מחירים זולים כבר לא משכנעים לחזור לחברות הותיקות הגועל מהם כלכך גדול הוט הולכת אני בדרך! הזו
  • 7.
    פושר 08/07/2014 09:12
    הגב לתגובה זו
    הבעייה האמיתית של הוט היא היחס ללקוח ולחשיבותו. זה דווקא חדשות רעות ההשקעה הזאת. הרי מה יקרה? הציבור יקבל הבטחות, מתנות ושאר ירקות ויתפתה לחזור לחברה הכושלת הזאת. וכך, הוט תגדיל את כמות הלקוחות שיזכו לשירות גרוע כמו שרק היא יודעת לתת. קודם שתשתפר! רק אחר כך לתת עוד הזדמנות!
  • 6.
    אנונימי 07/07/2014 19:50
    הגב לתגובה זו
    שישפרו את הייחס ללקוח. בהוט הלקוח הוא האחרון בחשיבות. לקבל מענה ממת קל יותר מאשר מהוט. לאחרונה הימתנתי קרוב לחצי שעה למענה!!! אם יש להם כסף שיכניסו יותר עובדים ולא יוציאו על יחסי ציבור.
  • 5.
    גו' 07/07/2014 19:28
    הגב לתגובה זו
    הוט=בריונות , מה זה 25 מיליון לבריון כמו פטריק דרהי כסף קטן למזלם YES לא פחות נבלות מהם לא לשכוח מעברו של בעל הבית נוכל לא קטן ,וכרגיל אנחנו משלמים כי אין אלטרנטיבה עדין . לכו הספקים נוח וטב לדפוק את הצרכן הישראלי ,ואנחנו הטיפשים . ללכת על עידן וללחוץ על ארידן שיחיב את הכבלים לתת עוד ערוצים ,ובא גואל מהנבלות .
  • 4.
    משה 07/07/2014 18:04
    הגב לתגובה זו
    כל זמן שהוט מתייחסת ללקוחותיה כמנויים של שירות ולא כלקוחות אין לה תקנה. הראיה שהבעיות נמשכות כבר שנים ורק הולכות ומחמירות. כל מנכ"ל מבטיח שיפור בשרות אך המצב רק מדרדר. שומר נפשו ובריאותו ירחק מהחברה הזאת מנסיוני כמנוי (לא לקוח) לשעבר בחברה.
  • 3.
    טימי 07/07/2014 14:55
    הגב לתגובה זו
    הוט חברה גרועה גם שירות גרוע וגם תכנים על פנים אף פעם לא הבנתי אנשים שמעדיפים את הוט בגלל 50 שח הפרש בחודש
  • 2.
    הלקוחות בארץ נמושות שוכחים מהר. אצלי הם בחרם לכל החיים (ל"ת)
    ד 07/07/2014 14:09
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    1 07/07/2014 12:14
    הגב לתגובה זו
    רק הרבה רגליים של לקוחות , יכולים להזיז משהו בהוט. הוט בונה על מאות אלפי פראיירים שחלקם הגדול אנשים מבוגרים שהשמרנות בעורקיהם. כדי להישאר בהוט צריך להיות או תמים, או אדיש או מזוכיסט או פנסיונר.
משקיע מבצע ניתוח טכני, נוצר ע"י מנדי הניג באמצעות Geminiמשקיע מבצע ניתוח טכני, נוצר ע"י מנדי הניג באמצעות Gemini

הדילמה של המשקיעים - הם רוצים לממש מניות, אבל לא רוצים לשלם מס; מה לעשות?

צרות של עשירים - משקיעים רבים סבורים שהשוק עלה מדי ורוצים לממש, אבל אז הם נזכרים במס על רווחים ומתחרטים - למה זו טעות ונאחל לכם לשלם כמה שיותר מסים על רווחים בבורסה

מנדי הניג |
נושאים בכתבה משקיע מס

אחרי שנה שבה שוק המניות המקומי רשם עליות חריגות ( שיא מאז 1992) ואחרי שנים שוול סטריט שוברת שיאים, אתם לא תשמעו אנשים שאומרים באמת שזה זמן מצוין להשקיע בבורסות. סליחה, טעות - אתם תקראו מנהלי השקעות, מנכ"לים, אנליסטים שאומרים שהשווקים ימשיכו לעלות, אבל הם לא אומרים את האמת שלהם, ואם כן - הם כנראה לא יודעים מה זה שוק מניות, מה זו מחזוריות ולא בטוח שהם יודעים לתמחר חברות ושווקים. וזה לא שאנחנו מבינים יותר, ממש לא, אלו מספרים, עובדות, זו מתמטיקה פשוטה. ככל שהשווקים עולים התמחור של הפירמות גבוה יותר וזה במבחנים שונים כמו - מכפילי רווח, מכפילי הון ועוד.

ההקדמה הזו חשובה למי שרואה את התחזיות של המומחים. אין באמת מומחים, יש פוזיציה ענקית שמחייבת את המומחה להאמין בעליות - זה הביזנס שלו. הוא חייב להיות אופטימי. מה שכן יש אלו בעלי שליטה שמממשים. שי את זה בלי סוף, ולמי הם מוכרים - לנו. פראיירים כנראה רק מתחלפים. הגופים המוסדיים מקבלים מאיתנו כסף גדול דרך הפרשות לפנסיה, גמל השתלמות ועוד וקונים מניות גם במחירים של פי 2-3 משנה שעברה, גם במכפילי רווח של 40. 

ומה אתם באופן ישיר עושים? כלומר בקרנות נאמנות, במניות וכו'? יש כאלו ומסתבר שהם רבים מאוד שאומרים לנו - "השוק יקר, טאואר הגיעה ל-90 דולר מכרתי חצי מהכמות, זינקה ל-100 מכרתי עוד חצי. קניתי באזור 32-33 דולר. אבל עכשיו היא ב-120 דולר. גם לא הרווחתי את העלייה הנוספת וגם שילמתי מס ענק".

בואו נחלק את הדילמה לשתיים: לתזמן את טאואר בשיא - אף אחד לא יכול. לתזמן את המסים - כולם יכולים. 

משקיעים חוששים מ-FOMO, אבל ככל שהשוק עולה, הם משתכנעים למכור. הבעיה שאחרי שהם משתכנעים למכור יש דילמה חדשה. למכור עכשיו ולשם מס? זו היתה שנה מופלאה, אין כמעט ניירות שירדו, התיקים מפוצצים ברווחים וגם במס תיאורטי (מס של 25% על הרווח בעת המימוש). ברגע שתבוצע מכירה, המס התיאורטי יהפוך למס בפועל. 

ואז משקיעים רבים אומרים - נחכה כבר לשנה הבאה, ודוחים את העסקה. הכל יכול להית בעתיד - אולי יתברר שהם צדקו, אבל זו חוכמה שבדיעבד. 

משקיע מבצע ניתוח טכני, נוצר ע"י מנדי הניג באמצעות Geminiמשקיע מבצע ניתוח טכני, נוצר ע"י מנדי הניג באמצעות Gemini

הדילמה של המשקיעים - הם רוצים לממש מניות, אבל לא רוצים לשלם מס; מה לעשות?

צרות של עשירים - משקיעים רבים סבורים שהשוק עלה מדי ורוצים לממש, אבל אז הם נזכרים במס על רווחים ומתחרטים - למה זו טעות ונאחל לכם לשלם כמה שיותר מסים על רווחים בבורסה

מנדי הניג |
נושאים בכתבה משקיע מס

אחרי שנה שבה שוק המניות המקומי רשם עליות חריגות ( שיא מאז 1992) ואחרי שנים שוול סטריט שוברת שיאים, אתם לא תשמעו אנשים שאומרים באמת שזה זמן מצוין להשקיע בבורסות. סליחה, טעות - אתם תקראו מנהלי השקעות, מנכ"לים, אנליסטים שאומרים שהשווקים ימשיכו לעלות, אבל הם לא אומרים את האמת שלהם, ואם כן - הם כנראה לא יודעים מה זה שוק מניות, מה זו מחזוריות ולא בטוח שהם יודעים לתמחר חברות ושווקים. וזה לא שאנחנו מבינים יותר, ממש לא, אלו מספרים, עובדות, זו מתמטיקה פשוטה. ככל שהשווקים עולים התמחור של הפירמות גבוה יותר וזה במבחנים שונים כמו - מכפילי רווח, מכפילי הון ועוד.

ההקדמה הזו חשובה למי שרואה את התחזיות של המומחים. אין באמת מומחים, יש פוזיציה ענקית שמחייבת את המומחה להאמין בעליות - זה הביזנס שלו. הוא חייב להיות אופטימי. מה שכן יש אלו בעלי שליטה שמממשים. שי את זה בלי סוף, ולמי הם מוכרים - לנו. פראיירים כנראה רק מתחלפים. הגופים המוסדיים מקבלים מאיתנו כסף גדול דרך הפרשות לפנסיה, גמל השתלמות ועוד וקונים מניות גם במחירים של פי 2-3 משנה שעברה, גם במכפילי רווח של 40. 

ומה אתם באופן ישיר עושים? כלומר בקרנות נאמנות, במניות וכו'? יש כאלו ומסתבר שהם רבים מאוד שאומרים לנו - "השוק יקר, טאואר הגיעה ל-90 דולר מכרתי חצי מהכמות, זינקה ל-100 מכרתי עוד חצי. קניתי באזור 32-33 דולר. אבל עכשיו היא ב-120 דולר. גם לא הרווחתי את העלייה הנוספת וגם שילמתי מס ענק".

בואו נחלק את הדילמה לשתיים: לתזמן את טאואר בשיא - אף אחד לא יכול. לתזמן את המסים - כולם יכולים. 

משקיעים חוששים מ-FOMO, אבל ככל שהשוק עולה, הם משתכנעים למכור. הבעיה שאחרי שהם משתכנעים למכור יש דילמה חדשה. למכור עכשיו ולשם מס? זו היתה שנה מופלאה, אין כמעט ניירות שירדו, התיקים מפוצצים ברווחים וגם במס תיאורטי (מס של 25% על הרווח בעת המימוש). ברגע שתבוצע מכירה, המס התיאורטי יהפוך למס בפועל. 

ואז משקיעים רבים אומרים - נחכה כבר לשנה הבאה, ודוחים את העסקה. הכל יכול להית בעתיד - אולי יתברר שהם צדקו, אבל זו חוכמה שבדיעבד.