המוכרים בלחץ: פנטהאוז בכפ"ס נמכר ב-18% פחות מהמחיר המבוקש - צפו בעסקאות הבולטות השבוע
משרדי התיווך הגדולים מדווחים על עסקאות הנדל"ן הבולטות ברחבי הארץ:
תל אביב
דירת 2.5 חד' ברחוב אח"י דקר בשכונת נווה שרת, 60 מ"ר, קומה ב', ללא מעלית וחניה, נמכרה במיליון שקל, המחיר המבוקש - 1.1 מיליון שקל
דירת גן 4 חדרים ברחוב עולי הגרדום ברמת החייל, 93 מ"ר, גינה 150 מ"ר, ניתנת להרחבה ל-120 מ"ר + בניית מרתף, נמכרה ב-2.46 מיליון שקל, המחיר המבוקש 2.56 מיליון שקל.
דירת 5 חדרים בגימל החדשה, 110 מ"ר + מרפסת 30 מ"ר, מחסן ו-2 חניות נמכרה ב-3.07 מיליון שקל, המחיר המבוקש 3.2 מיליון שקל
העסקאות בוצעו באמצעות רשף נכסים תל אביב צפון
כפר סבא
דירת 4 חדרים, רחוב המעפילים, קומה 1, 140 מר +חנייה מקורה, 3 כיווני אוויר, בנין משופץ,מרכז העיר,קרובה לקניון, המחיר המבוקש - 1,600,000 שקל, נמכרה ב-1,400,000 שקל.
פנטהאוז/דופלקס במרכז השקט, ברחוב רוטשילד, 7 חדרים 180 מר, מרווח ביותר,2 מרפסות שמש גדולות. ניתן להפריד הקומה העליונה ליחידה נפרדת. המחיר המבוקש - 2,750,000 שקל, נמכר ב -2,250,000 שקל.
דירת 3 חדרים ברחוב נורדאו, 75 מ"ר, קומה ג ללא מעלית וללא חנייה, ,אפשרות לפינוי בינוי. המחיר המבוקש - 875,000 שקל, נמכרה ב-850,000 שקל
העסקאות בוצעו באמצעות רשף נכסים כפר סבא/הוד השרון
פתח תקווה
דירת 3.5 חדרים ברחוב רוטשילד, 90 מ"ר, קומה 4 מתוך 4, ללא מעלית וחניה, נמכרה ב-770,000 שקל
דירת 3.5 חדרים ברחוב רוטשילד, 85 מ"ר, קומה 3 מתוך 3, ללא מעלית וחניה, נמכרה ב-785,000 שקל.
דירת 3 חדרים ברחוב דוד חיון, 70 מ"ר, קומה 2 מתוך 3 ללא מעלית וחניה, נמכרה ב- 732,500 שקל
דירת 3 חדרים ברחוב סוקולוב, 80 מ"ר, קומה 1 מתוך 3, ללא מעלית וחניה, נמכרה ב- 815,000 שקל
העסקאות בוצעו באמצעות אנגלו סכסון פתח תקווה
קריית אונו
דירת 4 חדרים ברחוב הדרור, 103 מ"ר, קומה 4, עם מעלית ללא חניה, נמכרה ב- 1.520 מיליון שקל
דירת 4 חדרים ברחוב נחל גמלא, 107 מ"ר, קומה 2, עם מעלית וחניה, נמכרה ב- 1.715 מיליון שקל
העסקה בוצעה באמצעות רי/מקס TEAM
שכירות
רמת השרון
דירת 4 חדרים ברחוב הפרדס ברובע הדר, 110 מ"ר, קומה 2 מתוך 3, ללא מעלית וחניה, הושכרה ב- 5,000 שקל לחודש
קוטג' 5 חדרים ברחוב ההגנה ברובע אלון, 250 מ"ר בנוי על 380 מ"ר מגרש, עם חניה, הושכר ב- 9,250 שקל לחודש
העסקאות בוצעו באמצעות אנגלו סכסון רמת השרון
- 17.למכירה בהזדמנות 08/01/2012 14:18הגב לתגובה זולמרות הביקושים הכבושים בואו לא נקנה דירה ונמשיך לשלם שכר דירה של 5000 שח. רק כך נראה לכולם כמה אנחנו חכמים וצודקים
- 16.למכירה בהזדמנות 08/01/2012 14:14הגב לתגובה זולמכירה דירת 4 חדרים ב הנחה של 30 אחוז. המחיר לפני ההנחה 3550000 שח לקונים רציניים תנתן ההנחה המובטחת. המחיר למטר אחרי ההנחה 300000
- 15.יש הסכמה: מי שקונה היום הוא פראייר (ל"ת)חדשות האתמול 08/01/2012 12:13הגב לתגובה זו
- 14.לא לקנות המחירים יירדו בעוד 20% בשנה הקרובה (ל"ת)ישראל 08/01/2012 00:39הגב לתגובה זו
- 13.אהרון 07/01/2012 20:59הגב לתגובה זוזו אק ההתחלת הירידות במהלך השנה נראה ירידות של לפחות 30 עד 40 אחוז .צריך לקחת בחשבון את המצב השברירי בכלכלה העולמית שעלול להכביד עוד יותר על שוק הדירות במידה ואומנם המשבר אכן יתאמת .
- 12.גורג 07/01/2012 18:47הגב לתגובה זוערית תל אביב לא מיתחשבת בנין ישן של 70 שנה בתל אביב מוזנח מאוד ששום עורך דין ורואה חשבון לא מוכן להיכנס בו בגלל ההזחה של הבנין העריה דורשתארנונה באותו מחיר של בנין חדש עם שיש ומעליות מודרניות הם דורשים אותו מכיר ולא איכפת להם שבנין ישן ומוזנח קשה מאוד להשכיר אותם זה לא מענין הם דורשים מחירים במכיר של בנין חדש איזה איגיון פה אין שום סיבה לידרוש מיבנין ישן של 70 שנה ומוזנח לידרוש מכיר של בנין חדש ומודרני אותו מכיר על הארנונה ועוד רוצים אוד העלה מהאוצר ממש בושה וחרפה לא נותנים להיתפרנס בכבוד
- 11.מתווך 07/01/2012 16:13הגב לתגובה זומסכן הקונה. דירה בסדר גודל כזה לפני 5 שנים עלתה בין 340 ל400 אלף$ תלוי בהשקעה של הפנטהוז. לפי שער של 4.7 המוכר עשה בוכתה יפה של כסף. כלומר לפחות 500 אלף ש" ח רווח. למרות שהוריד במחיר שגם ככה מראש לא היה ראלי
- חכם 07/01/2012 17:29הגב לתגובה זולפי הנתונים שאתה עצמך מציג,מדובר ברווח של 15% על פני 5 שנים,קרי 3% לשנה,גם כן בוכטה,בבנק היה מקבל את זה נטו ויותר...שלא לדבר על אפיקים אחרים שעשו 100% באותה התקופה.
- יוסי 07/01/2012 21:56רק שהוא בינתיים גם גר בדירה...זה לבד שווה 3 אחוז שנתי. אם מלכתחילה הדירה לא הייתה להשקעה אלה דירה למגורים אז ההשוואה איננה נכונה.
- חכם מאוד 07/01/2012 21:15ועל 3% לשנה תוסיף בבקשה עוד 3% תשואת שכירות (וזה בכלל לא חשוב עם הדירה הושכרה או לא).
- 10.חכם ציון 07/01/2012 14:56הגב לתגובה זוכאשר המצב הכלכלי והבטחוני ידרדר המזומן בעקר המט" ח ידבר לכן על תתפתו לעסקאות מפוקפקות. מה שהקבלנים/בנקים/מתווכים/קומבינטורים כותבים זה למשוך אותכם למלכודת אליה נכנסו עשרות אלפי זוגות צעירים בשנות הגאות המלאכותית של הנדל" ן. הזהרו מהם היום
- הב 07/01/2012 16:03הגב לתגובה זולא להקשיב לחמדנות
- 9.רמי 07/01/2012 14:47הגב לתגובה זוברציפות! מה הקטע?
- 8.הכותרת לא תואמת את התוכן, המחירים יקרים מאוד (ל"ת)ירון 07/01/2012 13:53הגב לתגובה זו
- 7.יודע דבר 07/01/2012 13:51הגב לתגובה זוהשאר ימשיכו לחכות עד בלי בוש
- 6.חברים לחקות עם הקנייה לפחות עד סוף השנה. (ל"ת)הירידות רק התחילו!!! 07/01/2012 13:19הגב לתגובה זו
- 5.יונתן 07/01/2012 13:15הגב לתגובה זוזהו שוק של מוכרים ולא שוק של קונים
- 4.המחירים יקרים מאוד מאוד (ל"ת)ניס 07/01/2012 13:05הגב לתגובה זו
- 3.פרסום נדלניסטים תרגיל שיווקי לפראירים !!! (ל"ת)מתווך,קבלן,בנק גנבים 07/01/2012 12:40הגב לתגובה זו
- 2.איציק 07/01/2012 12:32הגב לתגובה זוהמחירים הנקובים בכתבה הם עדיין יקרים. אין קשר למציאות של המחיר הנדרש. זה כמו המבצעים בסופר, מעלים בהפרזה על מנת להציג הוזלה.
- 1.לא לקנות1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)אל צהיו כבשים 07/01/2012 12:26הגב לתגובה זו
- לקנות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)ביציק עכביש 07/01/2012 23:13הגב לתגובה זו

הג'ובניקים רכבו על הלוחמים וקיבלו תנאי שכר ופנסיה מצוינים - האוצר מציע רפורמה
האוצר מנסה להילחם בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות למערך הלא לוחם, במטרה להעלות את השכר למערך הלוחם
הם השתחררו מהצבא בגיל 43-45, עם פנסיה ששווה כמה מיליוני שקלים. הם קיבלו מהצבא שכר חודשי גובה וחזרו לשוק העבודה והרוויחו בעצם 2 משכורות. למנגנון הזה קוראים פנסיה תקציבית וזה מנגנון שקיים בשירות הציבורי, כשלפני כ-2 שנים שינו את המודל וסיפקו לשירות הציבורי פנסיה "רגילה", כמו של כל העם. ועדיין יש עוד קרוב לעשור של יוצאים לפנסיה שיקבלו פנסיה תקציבית, ויש גם פנסיונרים רבים שזכאים לפנסיה תקציבית. וגם - יש בני גנץ, ויוצאי מערכת הביטחון בכנסת שדואגים כל פעם מחדש שאנשי הצבא יזכו להטבות רבות ושונות.
בשטח - יש הבדל גדול בין קצין בקריה בת"א שמשרת בקבע לקצין בשריון שיוצא פעם בשבועיים הביתה. צריך לשים את הדברים על השולחן. לאחרון מגיע הטבות מרחיקות לכת, לג'ובניק לא מגיע. הג'ובניק רכב על הלוחם וקיבל שכר והטבות חלומי, אבל בדיוק בגלל זה ללוחם לא נשאר. רוצים לוחמים טובים בקבע, רוצים צבא טוב, תרימו את השכר לקרביים, תקצצו אצל הג'ובניקים. כולם מבינים את זה, אף אחד לא באמת פעל לעשות זאת, עד עכשיו. באוצר רוצים להפחית את הוצאות הפנסיה התקציבית והוצאות נוספות כדי להגדיל הטבות ושכר למערך הלוחם.
קריאה קשורה: החמאס לא ינצח אותנו, אבל הפנסיה התקציבית עלולה לעשות לו את העבודה
בדיקת
ביזפורטל - פנסיה של 4.5 מיליון שקל לפורש מצה"ל
- כמה עולה רובה סער? ואיך העלייה בתקציב הביטחון תשפיע על כולנו?
- התוכנית הצודקת של האוצר - פגיעה בפנסיה התקציבית; ההפרשה החודשית תגדל מ-2% ל-7%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
באוצר מתכננים לגעת בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות לאנשי הקבע כדי שיהיה תקציב גדול יותר ללוחמים שישמש גם להעלאת שכרם. באוצר מסבירים שהנחת הבסיס של הפנסיה התקציבית לא נכונה ודורשים במסגרת תקציב 2026 לקצצה. הטענה הבסיסית היא שהפנסיה התקציבית נועדה לפצות על פרישה בגיל מוקדם יחסית ולספק יכולת להתקיים לאחר הקריירה הצבאית או הביטחונית. עם זאת, חלק ניכר מהגמלאים חוזרים לשוק העבודה. לעיתים בשירות הציבורי ולעיתים בשוק הפרטי. אין באמת פגיעה בשכר בפרישה - אלא ההיפך. לכן, הצעת חוק של האוצר מבקשת לקצץ את הקצבה במקרים שבהם ההכנסה הכוללת גבוהה ממשכורת השירות הקבע.
רכבת ישראל בדרך להפרטה: האם 5,000 עובדים בסכנה?
באוצר טוענים שהרכבת לא יעילה - היקף העובדים שלה מופרז ודורשים להפריט חלק משמעותי מהפעילות עד 2029
הנתונים שמציגה התכנית הכלכלית מציירים תמונה עגומה של מצב הרכבת. מאז 2019, מספר הנוסעים ברכבת לא עלה כלל, וזאת למרות השקעה נוספת של כ-2 מיליארד שקלים בסובסידיה הממשלתית. במקביל, החברה הממשלתית הגדילה משמעותית את מצבת כוח האדם שלה, כשכיום מועסקים בה למעלה מ-5,000 עובדים - גידול שלא תאם כלל את הגידול בפעילות.
המצב החמיר לאחרונה עם ריבוי אירועי בטיחות, תקלות חמורות ושיבושים בתנועת הרכבות, שהביאו לירידה חדה באמון הציבור ובאיכות השירות. העיכובים החוזרים ונשנים בפרויקטי תשתית רק הוסיפו שמן למדורה, וחיזקו את התחושה שהמודל הנוכחי של ניהול הרכבת מיצה את עצמו.
על פי התכנית המוצעת, רכבת ישראל תמשיך להתקיים כחברה ממשלתית, אך תפקידיה ישתנו מן היסוד. במקום להפעיל ולתחזק את הרכבות בעצמה, החברה תתמקד בתכנון, ניהול, פיקוח ובקרה. היא תישאר אחראית על קביעת התכנית התפעולית, ניהול זמני המסילה, והתקשרות עם הזכיינים הפרטיים שיבצעו את העבודה בפועל.
המודל המוצע דומה למודלים מוצלחים אחרים בתחבורה הציבורית הישראלית. הרכבת הקלה בירושלים ובגוש דן מופעלות כבר היום על ידי זכיינים פרטיים, וכך גם מערך האוטובוסים הציבוריים. ההצלחה היחסית של מודלים אלה מספקת תקווה שגם ברכבת הכבדה ניתן יהיה להשיג שיפור משמעותי באיכות השירות. מעבר לכך, הגוף הגדול והשמן הזה יהפוך להיות יעיל, ויעבוד לפי "חוקי הכלכלה" - למטרת רווח.
- טראמפ בישראל: צפי לעומסים גדולים בירושלים; הרכבות יתוגברו
- תנועת הרכבות - חזרה לשגרה; תחנת השלום חוזרת לפעילות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
התכנית מגדירה לוח זמנים ברור ומדורג להעברת הפעילות. עד סוף 2029, כלל שירותי ההפעלה והתחזוקה יועברו לזכיין אחד או יותר. הממשלה תוכל למכרז את פעילות החטיבות השונות - נוסעים, מטענים, תחזוקת ציוד נייד ותחזוקת תשתיות - יחד או בנפרד, בהתאם לצרכים ולהיערכות.
