שי אגסי מכוון גבוה: בטר פלייס השלימה סבב גיוס נוסף של 200 מיליון דולר
חברת 'בטר פלייס' הודיעה היום (ו') כי השלימה בהצלחה סבב גיוס נוסף בהיקף של 200 מיליון דולר, באמצעות הון עצמי מצד משקיעים מובילים. החברה כמעט והכפילה את שוויה מסבב הגיוס האחרון לשווי של 2.25 מיליארד דולר (על בסיס דילול מלא).
כספי הגיוס ישמשו את 'בטר פלייס' להמשך הרחבת פעילותה במדינות מערב אירופה וקידום פריסת התשתיות בצפון קליפורניה, דרום סין, יפן, אונטריו קנדה והוואי. החברה צפויה להתחיל בהשקת השירות המסחרי הראשון שלה בישראל ובדנמרק בשנה הבאה.
"אנו נכנסים עתה לשלב הבא בתהליך הצמיחה של החברה, עם כניסתנו לשווקים חדשים וגיוסם של משקיעים ושותפים חדשים, בו אנו מוכיחים שהפיתרון שלנו עובד, זוכה לביקוש ותופס תאוצה. אני סבור כי המשקיעים שלנו הם בעלי חזון ומגיעה להם הכרה גדולה על כך שהם משקיעים בעתיד התחבורה", אמר היום שי אגסי, מייסד ומנכ"ל Better Place.
קונסורציום המשקיעים החדש כולל בין השאר את GE ו-UBS AG המצטרפים לבעלי המניות הנוכחיים הכוללים בין השאר את החברה לישראל, קבוצת HSBC, Morgan Stanley Investment Management, Vantage Point Capital Partners,Maniv Energy Capital, קבוצת עופר ואחרים אשר הצטרפו גם הם לסבב הגיוס. הגיוס השלישי צפוי להיסגר במהלך הרבעון הרביעי של 2011.
- 8.דפנה 14/11/2011 09:38הגב לתגובה זואוכלוסייה חבל" ז. ביוש
- 7.גב' כהן מחדרה 12/11/2011 20:53הגב לתגובה זושהקרנות לא ישתתפו בהימורים וספקולציות - מזכיר את מודו, רק שדב מורן הסכיל להודות בכישלון ושי אגסי עם האגו המנופח לא.
- 6.star 12/11/2011 13:56הגב לתגובה זוכאשר יגיעו המתחרים ערך החברה ירד ב80% אים היא בכלל תצליח לשרוד כבר היום מיוצרים בסין רכבים בעלי טווח נסיע של 300 ק" מ וטעינה ללא תלות בחברה כלשהי
- 5.מדהים!!! גאון אמיתי!!! (ל"ת)עמרי וגלעד 12/11/2011 12:22הגב לתגובה זו
- 4.דדי 12/11/2011 10:18הגב לתגובה זואני חושש שבטר פלייס יהיה הפיאסקו הכלכלי של השנה הבאה. כשהחשמליות הנטענות מהשקע החשמלי הביתי נושפות בערפה, אין לבטר פלייס סיכוי להצליח. תשאלו, תגיד, כל המשקיעים מטומטמים? כן, יכול להיות, בסרטים כאלה כבר היינו, ולמכביר. הלוואי ואתבדה.
- 3.אריק בעל נסיון 12/11/2011 08:59הגב לתגובה זומכניסים רכבים חדשים בשימוש על בטריה שכל כמה ק" מש צריך להחלים ולמלות את הבטריה , זו שיטה מהפכנית אבל יכול לפגוע בעתיד הנראה לעין במעמד הבניים שלא יוכלו להרשות לעצמם לרכוש רכב כזה ומה גם שהעלות יקרה יותר . אני אישית מעדיף רכב על בנזין מהתכנולוגיה הישנה , קל לתקן את הרכבים הללו והיתרון שכל בעל ידע והבנה במכונאות יכול בעצמו לתקן את התקלות שברכבים הללו .
- 2.אריאל שרון 11/11/2011 23:25הגב לתגובה זוהחברה עוד תתפקח מהחלום . דמי שימוש גבוהים ומחירי מכוניות יקרות יגרמו לאזרח הקטן להדיר רגליו ממכוניות המחיר והתפעול שלהם יקר. מה יותר פשוט מליצר מכונית שאפשר לטעון בבית ולא הגחמה של החלפת הוללות. לכל מי שחושב שהחלום הזה זול , תרשו לי לעדכן אותכם שדמי שימוש חודשיים עולים בין 1500 ל 2000 שח שישולמו לבטר פלייס וזה חוץ מהביטוחים והתיקונים (שלדעתי יהיו נמוכים)
- 1.אכלנו אותה עם השיטה הדפוקה הזו. (ל"ת)yanshuff1 11/11/2011 23:01הגב לתגובה זו