עסקאות הנדל"ן הבולטות: בית בהוד השרון נמכר ב-3.2 מיליון שקל, בכמה נמכר בחדרה?

כמדי שבוע משרדי התיווך הגדולים מדווחים על עסקאות הנדל"ן הבולטות ברחבי הארץ
לירן סהר | (3)

משרדי התיווך הגדולים ועורך מחירון הדירות לוי יצחק מדווחים על עסקאות הנדל"ן הבולטות ברחבי הארץ:

דירות למכירה

תל אביב

דירת 3.5 חדרים ברחוב משמר הגבול באפקה, כ-90 מ"ר, קומה 6 מתוך 8, נמכרה תוך 3 שבועות ב-2,260,000 שקל.

העסקה בוצעה באמצעות רי/מקס איסט אנד ווסט

גבעתיים

דירת 4 חדרים ברחוב רמב"ם, 110 מ"ר, משופצת, 3 כיווני אוויר, קומה 1/3, עם מעלית וחנייה, נמכרה ב-1,750,000 שקל. מחיר מבוקש - 1,790,000 שקל.

העסקה בוצעה באמצעות רי/מקס 100%

רמת גן

דירת 2 חד' בשד' התמרים 50 מ"ר, קומה ב', ללא מעלית וללא חנייה, נמכרה ב-1,000,000 שקל.

העסקה דווחה על ידי לוי יצחק עורך מחירון דירות

הרצליה

דירת 4 חדרים ברחוב בר-אילן, 120 מ"ר, קומה 3 מתוך 3, ללא מעלית וחניה, נמכרה ב- 1.360 שקל

העסקה בוצעה באמצעות אנגלו סכסון הרצליה

בת ים

דירת 4 חדרים ברחוב יאנוש קורצ'אק, 80 מ"ר, קומה 5 מתוך 6, עם מעלית וחניה, זקוקה לשיפוץ, נמכרה ב- 1.170 מיליון שקל

העסקה בוצעה באמצעות אנגלו סכסון בת ים

לוד

דירת 3 חדרים ברחוב אהרון לובלין, 78 מ"ר, קומה 2 מתוך 9, עם מעלית וחנייה, נמכרה ב- 630,000 שקל

העסקה בוצעה באמצעות אנגלו סכסון גני אביב

דירת 3 חדרים ברחוב דקר בשכונת גני יער, 98 מ"ר, קומה 8 מתוך 12, עם מעלית וחניה, נמכרה ב- 670,000 שקל

דירת גג בת 5 חדרים ברחוב דובדבן בלוד הצעירה, 180 מ"ר, קומה 2 מתוך 2, ללא מעלית,עם חניה, נמכרה ב- 1.2 מיליון שקל

דירת 4 חדרים ברחוב גרינבוים בגבעת הזיתים, 86 מ"ר, קומה 3 מתוך 4 , ללא מעלית עם חניה, נמכרה ב- 500,000 שקל

דירת גן 4 חדרים, ברחוב איינשטיין ברסקו, 110 מ"ר + 250 מ"ר גינה, עם חניה, נמכרה ב- 830,000 שקל

דירת 4 חדרים ברחוב הצנחנים בנווה אורנים, 110 מ"ר, קומה 3 מתוך 4 עם מעלית חניה ומחסן, נמכרה ב- 820,000 שקל

העסקאות בוצעו באמצעות אנגלו סכסון לוד

הוד השרון

בית חדש בבנייה מקבלן ברחוב מזל עקרב (סיום בניה תוך 3-4 חדשים), 250/250 מ"ר, כולל מרתף, מפרט גבוה מאוד, פאטיו מיוחד, תכנית אדריכלית מדהימה, מיקום בשכונת המזלות ברחוב ללא מוצא, נמכר ב-3,200,000 שקל.

העסקה בוצעה באמצעות רי/מקס הוד והדר

כפר סבא

דירת 4 חדרים ברחוב ביל"ו, 120 מ"ר, קומה א' עם מעלית, חנייה, מיקום מרכזי, עורפית ושקטה, זקוקה לשיפוץ, נמכרה ב-1,350,000 שקל. מחיר מבוקש 1,420,000 שקל.

העסקה בוצעה באמצעות רי/מקס ONE

שהם

דירת 4 חדרים ברחוב לומיר, 124 מ"ר+ מרפסת 40 מ"ר, קומה 2 מתוך 3, עם מעלית וחניה, נמכרה ב- 1.850 מיליון שקל

העסקה בוצעה באמצעות אנגלו סכסון שהם

רחובות

דירת 3.5 חדרים ברח' הכרמל 9, אחוזות הנשיא, כ-100 מ"ר נטו , קומה עשירית עם מעלית, ממוזגת, מושקעת, עם חנייה, חזיתית, נמכרה למטרת מגורים ב-1,335,000 שקל. מחיר מבוקש - 1,350,000 שקל.

העסקאות בוצעו באמצעות רי/מקס מטרופולין

ירושלים

דירת 3 חד' ברח' הרצל, 75 מ"ר, קומת קרקע, ללא מעלית וחנייה, לא משופצת, במצב טוב, נמכרה ב-1,130,000 שקל.

דירת 3 חד' ברח' עמרם גאון, 65 מ"ר, קומה 1, ללא מעלית ועם חנייה משותפת, משופצת חלקית, נמכרה ב-1,500,000 שקל.

העסקאות דווחו באמצעות לוי יצחק - עורך מחירון הדירות

דירת 4 חדרים ברחוב עזה, קומה ראשונה, 91.5 מ"ר, תקרות גבוהות, 2 מרפסות סוכה, כל מרפסת 7 מ"ר, מחסן צמוד בטאבו 8.5 מ"ר, זקוקה לשיפוץ, 3 כיווני אוויר, מאוד מוארת. נמכרה ב-2,050,000 שקל.

העסקה בוצעה באמצעות רי/מקס חזון

אפרת

קוטג' 5 חדרים ברחוב גן רימון בשכונת רימון, 135 מ"ר בנוי על קרקע של 200 מ"ר, נמכר ב- 1.7 מיליון שקל

העסקה בוצעה באמצעות אנגלו סכסון אפרת

חדרה

בית פרטי 5 חדרים ברחוב האלומה, 170 מ"ר בנוי על מגרש 420 מ"ר, נמכר ב-1,380,000 שקל.

דירת 4 חדרים ברחוב ז'בוטינסקי, 120 מ"ר, קומה 4, ללא מעלית וחנייה, נמכרה ב-900,000 שקל.

העסקאות בוצעו באמצעות רי/מקס מקצוענים

חיפה

דירת 3 חדרים ברחוב בודנהיימר, 70 מ"ר, קומה 2, נמכרה ב-630,000 שקל למשקיע מהמרכז.

דירת 4 חדרים בנתיב חן בנווה שאנן, 90 מ"ר, קומה 3, נמכרה למשפחה מחיפה ב-550,000 שקל.

העסקאות בוצעו באמצעות רי/מקס סיטי

קריות

דירת 4 חדרים ברחוב קק"ל בקריית ביאליק, 110 מ"ר, קומה 3 מתוך 5 עם מעלית ומחסן, נמכרה ב- 785,000 שקל

דופלקס 6 חדרים בדרך עכו בקריית מוצקין, 146 מ"ר בנוי 15 מ"ר מרפסת, קומה 3, ללא מעלית, עם מחסן, נמכר ב- 485,000 שקל

דירת 1.5 חדרים ברחוב ברנר בשכונת צור שלום בקריית ביאליק, 40 מ"ר, קומה 3 מתוך 3, ללא מעלית וחניה, נמכרה ב- 170,000 שקל

העסקאות בוצעו באמצעות אנגלו סכסון קריות

אשדוד

דירת 3.5 חד' ברח' עוזיהו, 65 מ"ר, קומה 1, ללא מעלית וללא חנייה, משופצת לחלוטין, נמכרה ב-700,000 שקל.

העסקה דווחה באמצעות לוי יצחק - עורך מחירון הדירות

אשקלון

דירת 3 חדרים, 85 מ"ר, ברחוב בר כוכבא, שכונת אפרידר, כולל מעלית, קומה 4, בניין ישן, ללא ממ"ד ולא משופצת, נמכרה ב-585,000 שקל.

העסקה בוצעה באמצעות רי/מקס For all

שכירות

תל אביב

דירת 2 חד' ברח' בזל, קומה 1, משופצת חלקית, ממוזגת, מרפסת קטנה, ללא מעלית וחנייה, ריקה, הושכרה ב-4,400 שקל לחודש.

העסקה דווחה באמצעות לוי יצחק - עורך מחירון הדירות

גבעתיים

דירת 3 חד' ברח' הל"ה, מסודרת, לא משופצת, ריהוט חלקי, הושכרה ב-3,600 שקל לחודש.

העסקה דווחה באמצעות לוי יצחק - עורך מחירון הדירות

חולון

דירת 3 חדרים ברחוב הערבה, קומה ג', ללא מעלית, כ-70 מ"ר, הושכרה ב-2,150 שקל.

העסקה בוצעה באמצעות רי/מקס אבניו

חדרה

בית פרטי 4 חדרים ברחוב הנרייטה סולד, 90 מ"ר, הושכר ב-2,500 שקל.

העסקה בוצעה באמצעות רי/מקס מקצוענים

אור עקיבא

דירה 3 חדרים ברחוב שזר, 72 מ"ר, קומה 1, ללא מעלית וחנייה, הושכרה ב-1,850 שקל.

העסקה בוצעה באמצעות רי/מקס מקצוענים

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    חבל שפיספסתי את הדירה בהרצליה, 1360 ש\"ח !!!!! (ל"ת)
    דני צור 08/01/2011 20:26
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    הומלס חיפאי 08/01/2011 10:59
    הגב לתגובה זו
    כל השאר-בועה מטורפת. בהצלחה לכל מנפחי הבועה החדשים
  • ישראלי 08/01/2011 22:55
    הגב לתגובה זו
    בניגוד לטוקבקיסטים בתשלום - אני לא יורד מהארץ למרות עליית המחירים!!!
מילואימניקים
צילום: דובר צה"ל

הג'ובניקים רכבו על הלוחמים וקיבלו תנאי שכר ופנסיה מצוינים - האוצר מציע רפורמה

האוצר מנסה להילחם בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות למערך הלא לוחם, במטרה להעלות את השכר למערך הלוחם

רן קידר |
נושאים בכתבה פנסיה תקציבית

הם השתחררו מהצבא בגיל 43-45, עם פנסיה ששווה כמה מיליוני שקלים. הם קיבלו מהצבא שכר חודשי גובה וחזרו לשוק העבודה והרוויחו בעצם 2 משכורות. למנגנון הזה קוראים פנסיה תקציבית וזה מנגנון שקיים בשירות הציבורי, כשלפני כ-2 שנים שינו את המודל וסיפקו לשירות הציבורי פנסיה "רגילה", כמו של כל העם. ועדיין יש עוד קרוב לעשור של יוצאים לפנסיה שיקבלו פנסיה תקציבית, ויש גם פנסיונרים רבים שזכאים לפנסיה תקציבית. וגם - יש בני גנץ, ויוצאי מערכת הביטחון בכנסת שדואגים כל פעם מחדש שאנשי הצבא יזכו להטבות רבות ושונות. 

בשטח - יש הבדל גדול בין קצין בקריה בת"א שמשרת בקבע לקצין בשריון שיוצא פעם בשבועיים הביתה. צריך לשים את הדברים על השולחן. לאחרון מגיע הטבות מרחיקות לכת, לג'ובניק לא מגיע. הג'ובניק רכב על הלוחם וקיבל שכר והטבות חלומי, אבל בדיוק בגלל זה ללוחם לא נשאר. רוצים לוחמים טובים בקבע, רוצים צבא טוב, תרימו את השכר לקרביים, תקצצו אצל הג'ובניקים. כולם מבינים את זה, אף אחד לא באמת פעל לעשות זאת, עד עכשיו. באוצר רוצים להפחית את הוצאות הפנסיה התקציבית והוצאות נוספות כדי להגדיל הטבות ושכר למערך הלוחם. 

 

קריאה קשורה: החמאס לא ינצח אותנו, אבל הפנסיה התקציבית עלולה לעשות לו את העבודה

בדיקת ביזפורטל - פנסיה של 4.5 מיליון שקל לפורש מצה"ל


באוצר מתכננים  לגעת בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות לאנשי הקבע כדי שיהיה תקציב גדול יותר ללוחמים שישמש גם להעלאת שכרם. באוצר מסבירים שהנחת הבסיס של הפנסיה התקציבית לא נכונה ודורשים במסגרת תקציב 2026 לקצצה. הטענה הבסיסית היא שהפנסיה התקציבית נועדה לפצות על פרישה בגיל מוקדם יחסית ולספק יכולת להתקיים לאחר הקריירה הצבאית או הביטחונית. עם זאת, חלק ניכר מהגמלאים חוזרים לשוק העבודה. לעיתים בשירות הציבורי ולעיתים בשוק הפרטי.  אין באמת פגיעה בשכר בפרישה - אלא ההיפך. לכן, הצעת חוק של האוצר מבקשת לקצץ את הקצבה במקרים שבהם ההכנסה הכוללת גבוהה ממשכורת השירות הקבע.

רכבת ישראל
צילום: צילום מסך אתר רכבת ישראל

רכבת ישראל בדרך להפרטה: האם 5,000 עובדים בסכנה?

באוצר טוענים שהרכבת לא יעילה - היקף העובדים שלה מופרז ודורשים להפריט חלק משמעותי מהפעילות עד 2029

אדיר בן עמי |
משרד האוצר מנסה להעביר במסגרת התקציב הפרטה של רכבת ישראל - העברת כל שירותי ההפעלה והתחזוקה של רכבת ישראל לזכיינים פרטיים עד סוף שנת 2029. המהלך, שמטרתו לשפר את איכות השירות ולהתמודד עם משבר האמון הציבורי ברכבת, מסמן שינוי מהותי באופן ניהול אחד מנכסי התשתית החשובים במדינה, והלא יעילים שבהם.  

הנתונים שמציגה התכנית הכלכלית מציירים תמונה עגומה של מצב הרכבת. מאז 2019, מספר הנוסעים ברכבת לא עלה כלל, וזאת למרות השקעה נוספת של כ-2 מיליארד שקלים בסובסידיה הממשלתית. במקביל, החברה הממשלתית הגדילה משמעותית את מצבת כוח האדם שלה, כשכיום מועסקים בה למעלה מ-5,000 עובדים - גידול שלא תאם כלל את הגידול בפעילות.

המצב החמיר לאחרונה עם ריבוי אירועי בטיחות, תקלות חמורות ושיבושים בתנועת הרכבות, שהביאו לירידה חדה באמון הציבור ובאיכות השירות. העיכובים החוזרים ונשנים בפרויקטי תשתית רק הוסיפו שמן למדורה, וחיזקו את התחושה שהמודל הנוכחי של ניהול הרכבת מיצה את עצמו.

על פי התכנית המוצעת, רכבת ישראל תמשיך להתקיים כחברה ממשלתית, אך תפקידיה ישתנו מן היסוד. במקום להפעיל ולתחזק את הרכבות בעצמה, החברה תתמקד בתכנון, ניהול, פיקוח ובקרה. היא תישאר אחראית על קביעת התכנית התפעולית, ניהול זמני המסילה, והתקשרות עם הזכיינים הפרטיים שיבצעו את העבודה בפועל.

המודל המוצע דומה למודלים מוצלחים אחרים בתחבורה הציבורית הישראלית. הרכבת הקלה בירושלים ובגוש דן מופעלות כבר היום על ידי זכיינים פרטיים, וכך גם מערך האוטובוסים הציבוריים. ההצלחה היחסית של מודלים אלה מספקת תקווה שגם ברכבת הכבדה ניתן יהיה להשיג שיפור משמעותי באיכות השירות. מעבר לכך, הגוף הגדול והשמן הזה יהפוך להיות יעיל, ויעבוד לפי "חוקי הכלכלה" - למטרת רווח. 

התכנית מגדירה לוח זמנים ברור ומדורג להעברת הפעילות. עד סוף 2029, כלל שירותי ההפעלה והתחזוקה יועברו לזכיין אחד או יותר. הממשלה תוכל למכרז את פעילות החטיבות השונות - נוסעים, מטענים, תחזוקת ציוד נייד ותחזוקת תשתיות - יחד או בנפרד, בהתאם לצרכים ולהיערכות.