אדאמינד של אמבלייז גייסה 28 מיליון ד' בלונדון

לפי שווי של 90 מיליון דולר אחרי הכסף. תתחיל להסחר ב-AIM ב-21 לפברואר. רייפמן: כניסתנו המוקדמת לשוק ה-MMS מיצבה אותנו כמובילים בשוק צומח
שי פאוזנר |

אמבלייז דיווחה הבוקר (ב'), כי חברת הבת שלה, אדאמינד סיימה בהצלחה גיוס הון בבורסת ה-AIM בלונדון. אדאמינד גייסה כ-28 מיליון דולר (15 מיליון ליש"ט) לפני הוצאות הנפקה, בהנפקת 11.36 מיליון מניות רגילות במחיר של כ-2.50 דולר (132 פני) למניה. Bridgewell הבריטית הובילה את ההנפקה.

עם קבלתה למסחר, יעמדו לרשות החברה 35.3 מיליון מניות רגילות מונפקות לפי שווי שוק, במחיר המכירה של כ-90 מיליון דולר (46.7 מיליון ליש"ט).

בעלי המניות הקיימים באדאמינד אינם מוכרים מניות בהנפקה. נרשם ביקוש יתר משמעותי למניות החברה. מניותיה של אדאמינד צפויות להתחיל להיסחר ב-21 בפברואר 2005 תחת הסמל הבורסאי ADA.

חברה הבת של אמבלייז היא ספקית מובילה של פתרונות להמרה ועיבוד של תכני מולטימדיה עבור שווקי ה-MMS (מסרי המולטימדיה), שירותי התוכן ושירותי ערך מוסף אחרים.

אלי רייפמן, מנכ"ל קבוצת אמבלייז, אמר: "כניסתנו המוקדמת לתחום ה-MMS, אשר צפוי לצמוח מה-SMS, מיצבה את אדאמינד כחברת תוכנה מובילה שמוצריה נמצאים למעשה במערכות ה-MMSC של כל היצרים החשובים. הנפקה זו תמריץ את הנהלת החברה ועובדיה לניצול מקסימלי של הצמיחה החזקה הצפויה בשוק".

שיילנדרה ג'יין, מנכ"ל אדאמינד, הגיב על ההנפקה: "אנו שמחים על קבלת הפנים החמה של המשקיעים המוסדיים. אני מאמין שעל מנת לנצל את ההזדמנויות הזמינות בשווקים שבהם פועלת אדאמינד ולאפשר להנהלה למקד את מאמציה אך ורק בטכנולוגיות מדיה לתשתית אלחוטית. רישום מניות החברה למסחר והתקבולים מההנפקה יספקו לחברה את הגמישות הפיננסית הדרושה כדי להסתמך באפקטיביות על מעמדה הנוכחי כמובילה בשוק הטרנסקודינג (המרה) ועיבוד תכני המדיה ולהפיק רווחים מהצמיחה הצפויה בשירותי תוכן ניידים". מוצרי החברה נמכרים באמצעות שותפים אסטרטגים כדוגמת Openwave, Ericsson, LogicCMG & Motorola. מספר הפריסות העולמי מונה כיום יותר מ-80 התקנות מסחריות אצל מפעילים מהשורה הראשונה בשוק.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה