רכב

זירת המיני לוהטת: סיאט משיקה את ה-Mii - מהמכוניות הזולות בישראל

המותג הספרדי משיק את הגרסה הצעירה לפולקסווגן אפ! והסקודה סיטיגו ומציעה אותה לרגל ההשקה ב-59,900 שקל, כמו הסיטיגו אך עם מנוע חזק יותר
לירן סהר | (2)

לאחר שבחודש שעבר חשפה סקודה את הסיטיגו בישראל, משיקה סיאט, האחות הספרדית לבית פולקסווגן את גרסתה לדגם המיני הקרוי Mii.

סיאט, המותג הספורטיבי צעיר של הקונצרן הגרמני, ממצבת את ה-Mii כרכב לצעירים הכולל גרסת 3 דלתות, מערכת שמע עם רדיו דיסק מקורי, יציאת AUX ו- 6 רמקולים, ומדבקות אופנתיות לאורך הרכב.

ה-Mii תשווק עם מנוע אחד בלבד - ה-1 ליטר TSI, שהוצג בסיטיגו, המציע 75 כ"ס, המושגים ב-6,200 סל"ד, עם מומנט של 9.6 קג"מ, המתקבל בין 3,000- 4,300 סל"ד, ומהירות מרבית של 171 קמ"ש בהתאמה. צריכת הדלק - 22.2 קילומטר לליטר. הדגם החלש יותר של מנוע זה המפיק 60 כ"ס לא יוצג ברכב זה.

ומה לגבי המחיר? ה-Mii הבסיסית בגרסתה הידנית תמכר תמורת 61,900 שקל, נמוך ב-3,090 שקל מהגרסה הזהה של סקודה ולרגל ההשקה תשווק ב-59,900, כמו הסיטיגו, רק יותר חזקה. והגרסה החצי אוטומטית תמכר תמורת החל מ 66,900 שקל ותהיה הנמוכה בקטגוריה, קרי 6,600 שקל פחות מהגרסה של סקודה הנמכרת תמורת 73,500 שקל.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    יאללה לקנות (ל"ת)
    מחיר ללא תחרות 04/11/2012 20:43
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רועי 04/11/2012 18:38
    הגב לתגובה זו
    אני מעדיף קורקינט ממונע.. במחיר הזה בארהב קונים מוסטנג
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

הדס מינקה ברנדהדס מינקה ברנד

"החברה הישראלית צועקת ואסור לנו לפספס את הרגע"

הדס מינקה ברנד, מנכ"לית ג'וינט ישראל, חידדה את הקשר בין חברה ולכלכלה אחרי ה-10/7, וקראה למגזר העסקי להצטרף לנשיאה באתגרים העצומים שעומדים בפיתחה של ישראל


זיו וולף |
נושאים בכתבה כלכלה

תא"ל במיל' הדס מינקה ברנד, מנכ"לית ג'וינט ישראל, עלתה לבמה בוועידה הכלכלית עם מסר אחד מרכזי: הקשר בין כלכלה לחברה הפך בלתי ניתן להפרדה מאז אירועי השבעה באוקטובר, והעשור הקרוב יהיה עידן של אתגרים עצומים לצד הזדמנויות חדשות לבניית מערכת חברתית חזקה וכוללת יותר.

היא פתחה את דבריה בתודה למגזר העסקי, למגזר הציבורי ולכל הארגונים שנרתמו אחרי מתקפת הטרור. "אין ארגון בישראל שלא התייצב בדרך כלשהי, אם דרך מעורבות חברתית, אם דרך המילואימניקים שלכם, אם דרך התמיכה בעובדים שלכם במה שהם עברו. כל מי שיושב כאן לקח חלק אמיתי במאמץ האזרחי שעבר על המדינה".

אבל לצד התודה, היא ביקשה להבהיר כי הימים הקרובים יהיו רק תחילת הדרך. "המסע שלנו רק מתחיל, אני רוצה לקחת אתכם איתי, להבין מה מחכה לנו ומה מאפיין את העשור הקרוב בחברה הישראלית".

מינקה ברנד הזהירה מפני אובדן הזדמנות היסטורית: "אנחנו בנקודת מפנה. עכשיו צריך להבין מה מחכה לנו בעשור הקרוב. החברה הישראלית מתמודדת עם פערים מבניים שהחריפו בשנים האחרונות. אחד המרכזיים שבהם הוא הזדקנות האוכלוסייה. עשרים וחמש שנות חיים נוספו לאנושות. העולם עדיין לא מותאם לזה.

"גם ישראל זקוקה להתאמות מקיפות במערכות השירותים החברתיים, הבריאותיים והתעסוקתיים כדי לתת מענה אמיתי לדור המתבגר. במדינה יש עדיין שירותים רחבים שפועלים במודל ישן שאינו מתאים למציאות החדשה".