שופרסל רכשה את ברייק הזהב ב'האח הגדול': תשלם יותר מ-350 אלף שקלים

החברה שמעולם לא קנתה ברייק זהב, צילמה פרסומת מיוחדת לגמר בכיכובו של צביקה הדר. מדובר בספוט הפרסומת היקר ביותר בישראל אי פעם
משה בנימין | (3)

רשת שופרסל רכשה את ברייק הזהב בגמר הריאליטי 'האח הגדול' של 'קשת' שיתקיים במוצאי שבת הקרוב. עבור הברייק, בכיכובו של הפרנזטור של שופרסל צביקה הדר, שילמה שופרסל יותר מ-350 אלף שקל.

קשת ושופרסל שוברים שיאים: מדובר ככל הנראה בסכום הגבוה ביותר ששולם עד כה עבור ברייק זהב בתכנית טלוויזיה בישראל. באוגוסט האחרון שילם דיסקונט כ-350 אלף שקל על ברייק הזהב ב'כוכב נולד 8' של 'קשת' בערוץ 2.

רשת השיווק צילמה לטובת הברייק פרסומת בכיכובו של צביקה הדר כאשר הנושא שיקודם יהיה שיטת שופרסל לפיה נבדקים מידי יום 5,000 מוצרים על ידי 1,000 בודקים בניסיון לשווק את סל המוצרים הזול ביותר.

זו הפעם הראשונה שרשת שופרסל רוכשת ברייק זהב באחת מתוכניות הריאליטי עתירות הרייטינג. ממוצע הרייטינג עד כה של 'האח הגדול' עומד על כ-34% והערכה היא הגמר צפוי לעבור את רף 40%. הפרסומת של שופרסל תהיה בת 60 שניות. אחד הטריגרים המרכזיים לרכישת הברייק על ידי שופרסל הוא התחרות העזה בשוק הקמעונאות לקראת חג הפסח המתקרב. חודש בו נרשמות עליות חדות בהיקפי הקניות של משקי הבית בישראל.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אלין 23/03/2011 16:30
    הגב לתגובה זו
    למה אתם חושבים שקשת תשקר? מה האינטרס שלה להמציא מחיר .. זה היא מתפרנסת מזה לא אתם.. אז להרגע
  • 2.
    עאלק 23/03/2011 13:59
    הגב לתגובה זו
    מילה אחת של אמת לא תוציאו מקשת
  • 1.
    ומישהו מאמין לזה..??? (ל"ת)
    אפרת 23/03/2011 13:50
    הגב לתגובה זו