שופרסל רכשה את ברייק הזהב ב'האח הגדול': תשלם יותר מ-350 אלף שקלים

החברה שמעולם לא קנתה ברייק זהב, צילמה פרסומת מיוחדת לגמר בכיכובו של צביקה הדר. מדובר בספוט הפרסומת היקר ביותר בישראל אי פעם
משה בנימין | (3)

רשת שופרסל רכשה את ברייק הזהב בגמר הריאליטי 'האח הגדול' של 'קשת' שיתקיים במוצאי שבת הקרוב. עבור הברייק, בכיכובו של הפרנזטור של שופרסל צביקה הדר, שילמה שופרסל יותר מ-350 אלף שקל.

קשת ושופרסל שוברים שיאים: מדובר ככל הנראה בסכום הגבוה ביותר ששולם עד כה עבור ברייק זהב בתכנית טלוויזיה בישראל. באוגוסט האחרון שילם דיסקונט כ-350 אלף שקל על ברייק הזהב ב'כוכב נולד 8' של 'קשת' בערוץ 2.

רשת השיווק צילמה לטובת הברייק פרסומת בכיכובו של צביקה הדר כאשר הנושא שיקודם יהיה שיטת שופרסל לפיה נבדקים מידי יום 5,000 מוצרים על ידי 1,000 בודקים בניסיון לשווק את סל המוצרים הזול ביותר.

זו הפעם הראשונה שרשת שופרסל רוכשת ברייק זהב באחת מתוכניות הריאליטי עתירות הרייטינג. ממוצע הרייטינג עד כה של 'האח הגדול' עומד על כ-34% והערכה היא הגמר צפוי לעבור את רף 40%. הפרסומת של שופרסל תהיה בת 60 שניות.

אחד הטריגרים המרכזיים לרכישת הברייק על ידי שופרסל הוא התחרות העזה בשוק הקמעונאות לקראת חג הפסח המתקרב. חודש בו נרשמות עליות חדות בהיקפי הקניות של משקי הבית בישראל.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אלין 23/03/2011 16:30
    הגב לתגובה זו
    למה אתם חושבים שקשת תשקר? מה האינטרס שלה להמציא מחיר .. זה היא מתפרנסת מזה לא אתם.. אז להרגע
  • 2.
    עאלק 23/03/2011 13:59
    הגב לתגובה זו
    מילה אחת של אמת לא תוציאו מקשת
  • 1.
    ומישהו מאמין לזה..??? (ל"ת)
    אפרת 23/03/2011 13:50
    הגב לתגובה זו
בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)
פרשנות

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות

רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות 

מנדי הניג |

בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.  

 הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים

הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.

המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק. 


ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד.  הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין  והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.