רשת השיווק 'מגה בול' של הריבוע הכחול יוצאת לדרך. אברי גלעד יהיה הפרזנטור המוביל

המותג הזול והחסכוני של מגה בול שעתיד להתחרות בשופרסל דיל, רמי לוי ועוד יושק בכ-30 סניפים. הישג ראשון לרשת הוא גיוס אברי גלעד כמוביל הקמפיין
משה בנימין |

רשת הריבוע הכחול השיקה היום (ג') את מותג ה-Hard discount עליו הכריזה לפני מס' חודשים – "מגה בול". תת הרשת החדשה תכנס לקטגוריית רשתות השיווק המוזלות כגון, "רמי לוי" ו"יש" של שופרסל. הריבוע הכחול הכריזה על הקמת הרשת החדשה לפני כחודשיים והצליחה לעמוד בהבטחתה להשיקה בדצמבר.

הרשת החדשה תחליף כ-30 סניפים של מותגי הריבוע הכחול – "שפע שוק" ו"מגה" ותוקם על הפלטפורמה הקיימת של שטחי המסחר שלהם. בריבוע הכחול מתחייבים למחירים הזולים ביותר בין רשתות השיווק המתחרות מולה.

בכדי לעמוד בהבטחת המחיר הנמוך וכחלק מאסטרטגיית ההארד דיסקאונט המוצהרת צמצמו בריבוע הכחול את מגוון המוצרים המוצע ב"מגה בול" והנוסף מיקדו מאמצי פיתוח ושיווק במותג הפרטי של הרשת שיואץ לקראת 2009 עם שינויים נוספים בגדלי המארזים של המוצרים.

נדבך נוסף אשר מהווה חלק מאסטרטגיית המחירים החדשה היא מדיניות שיווק ללא מבצעים. המחירים ברשת "מגה בול" הזולה אמורים להיות נמוכים באופן קבוע ולאורך זמן, ולהגדרתם: "אין מבצעים, אין התניות, אין אותיות קטנות – רק המחיר מדבר". חידושים שיווקיים נוספים אותם תקדם הרשת בסניפים, הם סימון המחיר הזול בקטגוריה והצגת המוצר בו המחיר הזול ביותר ליחידת מידה. בנוסף,תציע הרשת ללקוחותיה מחיר מיוחד בקנייה של 15 מוצרים ומעלה מתוך סל בחירה של 30 מוצרים בסיסיים. הסל יהיה קבוע ויעודכן מדי מספר חודשים.

למרבה הפלא מי שנבחר להיות הפרזנטור שילווה את השקת הרשת החדשה והזולה הוא איש התקשורת אברי גלעד אשר נמנע בימים כתיקונם מלשמש כדמות מובילה בפרסומות וקמפיינים. גלעד אמור לקדם את ערכי המותג החדש המדברים על קנייה זולה בשילוב כלים לחיסכון.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה