שפע שוק מחזירה לשופרסל מלחמה בפרסום: העלתה קמפיין שילוט חוצות עם המילה "יש"

לאחר ששופרסל הכריזה על השקת סניפי "יש" למגזר החרדי ולמשפחות ברוכות הילדים העלתה המתחרה שפע-שוק שילוט חוצות מתגרה, בכדי לבלבל תחת הסלוגן: "יש מחיר זול בשפע !"
משה בנימין |

השנה האחרונה של שפע-שוק לא הייתה משהו שהיא תרצה לזכור בעתיד. חרם הרבנים המתמשך שהדיר רגלי קונים מהסניפים וממול גניבת נתח השוק ע"י שופרסל ולבסוף פתיחת הפורמט החדש של שופרסל "יש" במיקוד על המגזר החרדי ומשפחות ברוכות ילדים.

שפע-שוק, מסתבר שומרת על סוג של דפוס פעולה עקבי תוך שימוש במדיית שילוט החוצות כדי להחזיר מלחמה שערה, לתחזק את המודעות ואם אפשר לקלקל לשופרסל את המסר.

חדי העין מביניכם יוכלו להבחין בטקטיקה שבה בחרה לפעול שפע-שוק והיא לקחת את המילה "יש" המהווה מרכז הכובד הפרסומי-מותגי של סניפי שופרסל החדשים ועליה לעשות וריאציה לקידום סניפי שפע עם הסלוגן: "יש מחיר זול בשפע". הבעיה היא שבמבט ראשוני נראה כאילו שפע-שוק דווקא מצליחה לקדם את המותג החדש של שופרסל ומשאירה את הצופה מבולבל.

ימים יגידו האם הטקטיקה המתגרה של "הפוך על הפוך" תפעל לטובת שפע-שוק או לטובת שופרסל. מה שבטוח, דודי וויסמן ממש לא מתכוון להרים ידיים או דגל לבן.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה