המסחר ננעל ביציבות: המעו"ף נשאר ללא שינוי, מניית בזק זינקה ב-3%

מדד הבנקים עלה ב-0.2%. מניית אינסוליין זינקה ב-14% ומניית בונוס ביוגרופ זינקה ב-15%
|
(51)
ללא כיוון ברור
אחרי הראלי האדיר שנרשם אתמול הבורסה ננעלה ביציבות בסופו של יום מסחר תנודתי.  טבע -2.82% טבע 2,515 -2.82% טבע בסיס:2,588 פתיחה:2,490 גבוה:2,517 נמוך:2,474 תמורה:20,655,161 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה במחזור המסחר הגבוה בבורסה - 202 מיליון שקל. המסחר בוול-סטריט נפתח במגמה חיובית ובאירופה בדומה לישראל מגמה מעורבת - הדאקס עולה ב-0.1%.
מדד ת"א 35 -0.11% מדד ת"א 35 1,648.74 -0.11% מדד ת"א 35 בסיס:1,650.62 פתיחה:1,642.29 גבוה:1,652.59 נמוך:1,641.52 תמורה:458,010,105 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  עלה ב-0.30% לרמה של 1,535.6 נק' (שיא כל הזמנים), 
מדד ת"א 90 +0.58% מדד ת"א 90 1,408.16 +0.58% מדד ת"א 90 בסיס:1,400.01 פתיחה:1,397.8 גבוה:1,408.16 נמוך:1,395.92 תמורה:192,812,198 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.3% מדד ת"א בנק 2,518.88 +0.3% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,511.3 פתיחה:2,510.79 גבוה:2,521.69 נמוך:2,508.43 תמורה:174,057,716 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.6 מיליארד שקל.
עידן אזולאי, מנהל השקעות ראשי באפסילון: "הסיפור של היום שייך לדולר שנגע ברף של 4 שקלים. ההסבר המקובל הוא שהפחתת הריבית בשבוע שעבר הינה הגורם העיקרי שהניע את הפיחות, אלא שהדולר מפגין עוצמה בשווקי העולם ולא רק מול השקל. בנק ישראל נכנס למלחמת המטבעות העולמית עם כלי נשק בעל עוצמה קטנה מאוד שהשפעות הלוואי שלו עלולות להזיק למשק בטווח הארוך יותר מאשר להועיל לו.  לעת עתה, הפחתת הריבית תמשיך לתמוך בנכסי הסיכון ולכן על אף ההעפלה של רוב המדדים לנקודות שיא, אני מניח המגמה תימשך".
 
מדד המעו"ף פתח בבוקר בשיא כל הזמנים לאחר שאתמול טיפס ב-1.1%. מחזור המסחר בשוק אתמול היה גבוה לעומת ימי ראשון קודמים והסתכם ב-760 מיליון שקל. מדד ת"א 75 התחזק אתמול בשיעור דומה של 1.1% והבנקים זינקו ב-1.3%. 
המסחר בעולם
בבורסות המזרח הרחוק ננעל המסחר באווירה חיובית וללא תנודות בולטות. מדד הניקיי ביפן הוסיף 0.2% ומדד ההאנג סנג בהונג קונג עלה 0.3%. בורסת שנחאי התחזקה ב-0.8% והבורסה בקוראיה ב-0.6%.
מניות במרכז
חברת גולף +0.25% גולף 280.7 +0.25% גולף בסיס:280 פתיחה:280 גבוה:284.8 נמוך:279.9 תמורה:57,000 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי של שנת 2014 ולשנה כולה. חברת הביגוד רשמה בשנה החולפת עלייה של 4.5% במכירות ל-718 מיליון שקל. החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד למשקיעים בהיקף של 15 מיליון שקל.
בבנק סיטי התייחסו היום לעסקה של בזק +1.53% בזק 232.8 +1.53% בזק בסיס:229.3 פתיחה:232 גבוה:236 נמוך:230.5 תמורה:24,647,556 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לרכישת החזקות יורוקום ב'יס' תמורת 680 מיליון שקל. לטענת כלכלני סיטי בזק שילמה מחיר יקר עבור החברה, המינוף של בזק יגדל והתרומה לרווחיות עד שנת 2017 תהיה מינימלית. לסקירה המלאה - לחצו כאן
חברת  הרודיום השק +5.49% הרודיום השק 368.9 +5.49% הרודיום השק בסיס:349.7 פתיחה:349.7 גבוה:380 נמוך:348 תמורה:108,731 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  הודיעה היום על פידיון מוקדם של איגרות החוב של החברה מסדרה ג'. יתרת האג"ח תשולם למחזיקים בסוף חודש מארס. 
חברת טופ מערכות +2.43% טופ מערכות 358.8 +2.43% טופ מערכות בסיס:350.3 פתיחה:350.3 גבוה:359.8 נמוך:359.8 תמורה:1,799 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימה עסקה לרכישת פעילות בתחום הייעוץ ואבטחת המידע. מדובר ברכישת תוכנה הנקראת SPC לניהול, בקרה, ניטור ובדיקות איכות בפרוייקטים הנדסיים. סכום העסקה - 280 אלף שקל. בתוספת אחוזים מההכנסות.
תגובות לכתבה(51):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 25.
    עכברים צאו קצת החורים תתחילו למכור, צריך להתפרנס (ל"ת)
    ירון החתול 04/03/2015 17:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    לעזאזל איזה בנק גדול או שניים. הבנקאים לא לומדים לקח...
    פישמן יקח איתו 02/03/2015 20:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה לא מוותרים ללקוח קטן שמתקשה לשלם 1000 שקל חוב ועלול להיזרק מביתו. מנהלי הבנקים מושכים את משכורות הענק בכל מקרה. כל כלב והיום שלו.
    סגור
  • 23.
    מה קורה? תנועה חדה (ל"ת)
    רציו ל40 02/03/2015 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 22.
    לשלמה מעוז
    ניצה מהרצליה 02/03/2015 12:59
    הגב לתגובה זו
    3 5
    אתה כותב על הרחבה כמותית ופיחות השקל בעקבות זה אני שואלת האם לא כדאי להשקיע היום ישר בדולר או ביורו כדי להבטיח ערך עצמי בכסף למרות שאין ריבית בהשקעה כזו בתודה מראש ניצה
    סגור
  • ניצה קניית מט"ח היא אופציה להשקעה מאוד סולידית וזאת
    שלמה מעוז 02/03/2015 15:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אפשרות באמת לשמור על ערך הכסף למרות שהיום המדד שלילי שככה שגם שקלים שיושבים בחשבון בנק בתשואה 0 לא נשחקים לגבי הדולר שווה קניה הוא עוד יעלה כנראה ברגע שיתחילו רמזים להקלה כמותית לגבי היורו לא הייתי קונה הוא עוד ירד אבל אני ממליץ לך להשקיע בתעודות סל ארה"ב אג"ח נקוב דולר שם ניתן לקבל רווח גם מעליית האג"ח וגם הדולר עצמו בהצלחה
    סגור
  • 21.
    לשלמה מעוז
    אליהו 02/03/2015 12:54
    הגב לתגובה זו
    3 5
    מה דעתך על השקעה באגח חב מבוססות כמו דלק קב מתחום האנרגיה או חב מבוססות על משאבי הטבע או תקשורת כמו בזק או אינטרנט זהב וכו או טבע למרות שעלתה יפה בזמן האחרון אני יושב די הרבה באגח מדינה ומקבל די תשואה עלובה עד היום האם כדאי להמשיך כי זה בטוח והחלק האחר להמשיך ולרכוש את האגח חב שכתבתי או לחפש משהו אחר יש לי חבר שקונה היום דווקא בחסר כמו קסם חסר וטוען שזה ישתלם לאחר הבחירות מה דעתך יום טוב לך ולכולם
    סגור
  • אליהו בגלל הבחירות אני הייתי מחכה עם השקעה בכל מה שקשור
    שלמה מעוז 02/03/2015 15:05
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לאנרגיה בארץ קמעונאות ואפילו תקשורת שיכולה עוד לחטוף עוד רפורמה באינטרנט או בכבלים הייתי עכשיו יותר הולך על תעודות סל עם פיזור גדול לגבי קנייה בחסר לא הייתי נכנס לסיכון כזה כי בבחירות הכל יכול להיות לכן עדיף לחכות ולראות איך הממשלה תיבנה בהצלחה
    סגור
  • 20.
    גם אני בשורט שם והכנסתי לא מעט לשורט. (ל"ת)
    מיכה לקובי 02/03/2015 12:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • תודה על הכסף שלך!!מתי תבין החתולים מתפרנסים ממך (ל"ת)
    ירון החתול 04/03/2015 17:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    בחודשים הקרובים הנגידה תכריז על תוכנית הקלה כמותית
    שלמה מעוז 02/03/2015 12:19
    הגב לתגובה זו
    4 10
    בישראל מה שיביא לפיחות בשקל ועליות חדות בשוק ההון כאן
    סגור
  • זה שלמה מעוז- חבל שהוא לא היה שר אוצר במקום האפס.
    הגדול מכולם 02/03/2015 13:06
    הגב לתגובה זו
    4 9
    ולכל המגחכים על שלמה מעוז זה רק כי הוא חכם יותר ממכם. ולא יעזור לכם דוקטורט מפישר ומהנגידה האפרורית
    סגור
  • ממכם
    מה זה 02/03/2015 15:27
    הגב לתגובה זו
    6 3
    הא?
    סגור
  • 18.
    למי שרוצה הסקעה סולידית ההמלצה שלי היא אג"ח ממשלתי שקלי
    שלמה מעוז 02/03/2015 12:13
    הגב לתגובה זו
    4 5
    מח"מ בינוני
    סגור
  • סקעת אחלא זמר בעולם
    לשלמה ממי 02/03/2015 12:45
    הגב לתגובה זו
    25 4
    והנגידה אמרה שלא צריכה להדפיס בהרחבה ויש 3 אפשרויות או שהמתינה תיקח ותךאים את כל ההרחבות של הקיבוצים והמושבים וכך יביאו טריליונים. או שהנגידה תימכור את צהל למרבה במחיר כי יבוא שלום אחרי הבחירות ולא ניצתרך צבא וכך נשיג מאות טריליונים ויש אפשרות שירחיבו לנו ת'רקטום וכל אחד יתן למדינה על התענות שבע מליון וכך נגייס מאות טריליונים.
    סגור
  • תבדוק קודם את השגיאות שלך ואז תתרברב (ל"ת)
    למי 02/03/2015 16:31
    הגב לתגובה זו
    2 10
    סגור
  • יופי מצחיק מאוד קל לכתוב הכל הנייר סופג הכל חיברא דלטוס (ל"ת)
    יופי 02/03/2015 13:34
    הגב לתגובה זו
    0 15
    סגור
  • טען עוד
  • חשמל שאכלנו
    אוי כואב שלמה 02/03/2015 12:29
    הגב לתגובה זו
    11 5
    ואמה ודוניה ובמיה וקלאקילאת וסלאח
    סגור
  • לגבי חשמל תבדוק תשואות ואז תגיב ידידי היקר האג"ח הזה
    שלמה מעוז 02/03/2015 15:09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מחלק ריבית גבוהה כל רבעון ומדלל את החוב כל חציון
    סגור
  • עשיתי
    לשלמה 02/03/2015 16:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ומופסד לצערי
    סגור
  • 17.
    צהריים טובים לחברי הפורום לשאלת החברים מאתמול לגבי 3
    שלמה מעוז 02/03/2015 12:10
    הגב לתגובה זו
    2 8
    מניות שאני ממליץ לחצי שנה הקרובה אני מעדיף לחכות ל17 המרץ אחרי תוצאות הבחירות ניתן יהיה לבחור בפינצטה מניות מומלצות לפי אופי הממשלה שתקום כאן בגדול הייתי ממליץ על תעודות סל שעקבות אחרי מדד המעוף ת"א 100 ומדד הבנקים ששווה קניה אם לא יכנס שר אוצר שיחליט לכסח אותם ברפורמות לגבי מניית רמי לוי חברים יקרים הכיוון הוא למטה וחזק העלאת שכר המינימום תפגע ברווחים של החברה וכמובן האטה הכלכלית נוסיף לכך את הרגולטור וכל ממשלה שתקום תנסה לייצר תחרות בתחום הקמעונאות בכלל לא ממליץ לגעת בכלל הסיכון שם למפולת מאוד גבוהה
    סגור
  • 16.
    זה כבר קרה הרבה פעמים בעבר לפני ארועים משמעותיים..
    לא מבין מה קורה לי 02/03/2015 11:54
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גלי חום וקור לבד ובמעורב..תנועות בלתי רצוניות..השער מיזדקר כמו חתול בקרב. דפיקות לב מואצות. כאבים בלתי מוסברים. מקווה שהפעם המסרים מטעים אותי.
    סגור
  • 15.
    ביום זה 02.03.15. י"א אדר תשע"ה.
    זה בא בתיזמון מושלם 02/03/2015 11:45
    הגב לתגובה זו
    269 0
    ניכתב כאן בדיוק בענן ונשמר ..וזאת לפני 198 ימי מסחר במדוייק. בשעה 13:57בדיוק.
    סגור
  • 14.
    כלכלית אצלי בשורט ענק (ל"ת)
    קובי 02/03/2015 11:18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 13.
    חברי הפורומים בגבעות? מדוע לא היגשתם עד כה תביעה
    לאן נעלמו לפתע כל 02/03/2015 10:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קולקטיבית בשם כל המחזיקים במניה כנגד הנהלת הבורסה והמדינה?! מדוע נאלמתם לפתע דומיה וקולכם אינו נשמע ברמה? מדוע אינכם מגייסים ורותמים לעניין זה את עורכי הדין התותחים שיש לכם, כמו לדוגמא את העו״ד התותח שיש לכם, מר יוני ינאי,מנהל הפורום ספונסר גבעות, אשר אני מחזיק ממנו, למרות שאינני מכירו אישית. עו״ד מעולה שכמותו יכול למשל להגיש תביעה ייצוגית רצינית בשם כל המשקיעים שכספם פשוט נלקח ונגזל מהם שלא על פי דין ובניגוד גמור לכללי מסחר הוגנים ותקינים שהיו אמורים להתקיים בבורסה לגבי גבעות עולם. בכבוד רב, אזרח ממרכז הארץ.
    סגור
  • מה ניתן לעשות?
    נסראללה 02/03/2015 16:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנפט ממשיך לזרום,מדוע לא מעכלים להם את הכספים?גנהו לנו את הכסף ובגבעות המנהלים ממשיכים למשוך מזומנים.היכן הבורסה שתגן על המשקיעים?
    סגור
  • 12.
    אפריקה הזדמנות שלא תחזור נסחרת בפחות משליש מההון
    אורי 02/03/2015 10:01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תשוו לעומת כל המניות האחרות שנסחרות פי 6 מהמחיר של אפריקה
    סגור
  • 11.
    קולפלנט!@ מעל 100% מתחילת השנה !! (ל"ת)
    שרון 02/03/2015 09:26
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • מספיק שגעת לנו את... (ל"ת)
    לשרון 02/03/2015 10:20
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 10.
    הגדול מכולם- והשורטיסטים יאכלו את כספם אמן. (ל"ת)
    שלמה מעוז 02/03/2015 08:55
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 9.
    זה הכי מכוער שלך בשביל להגיד שהיית בהפקה באילת? (ל"ת)
    עומר 02/03/2015 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    רציו
    רובי 02/03/2015 08:26
    הגב לתגובה זו
    0 5
    לכל חובבי רציו תכינו סנדוויצים בקרוב מאוד יוצאים לטיול צפונה
    סגור
  • רציו המלכה המכה
    לרובי 02/03/2015 11:33
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מתייחסת חרה לנתיניה. בטיול לאלסקה בצפון יקפא לנו הבולבול והרתיו ופשוט יתנתקו וישארו בקרח לעד
    סגור
  • טיול נעים
    רובי 02/03/2015 17:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תדאג הטיול צפונה אבל עם הרבה חם בכיס יבטלו בקרוב את כל ההקפאה ולכל חובבי רציו יהיה חם בכיס
    סגור
  • 7.
    קולפלנט!! מעל 100% מתחילת השנה !! (ל"ת)
    אנונימי 02/03/2015 08:17
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור
  • מה זה דבר זה
    לאנוניני 02/03/2015 11:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זאת חברה לקילוף? אני יושב ודוגר בה מאז הייתה פי 7.
    סגור
  • 6.
    כתבתי אתמול שאנחנו לפני פריצה חדה ל1550 בהובלת הבנקים
    זיפו 02/03/2015 08:16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כתבתי שזה יקרה השבוע אך אני רואה שלשחקנים יש לוז קצר יותר . כנראה כבר מחר נתמקם בסביבת 1550 שם תיעשה מנוחה קלה. שימו לב לבנקים. לאומי בינלאומי ודיסקונט
    סגור
  • אז מה קרה
    זיפון 02/03/2015 11:28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אז כתבת ביג דיל..
    סגור
  • 5.
    צדקת בכל תחזיותיך. גם רמי לוי תגיע ל 12000
    לשלמה מעוז 02/03/2015 07:53
    הגב לתגובה זו
    4 21
    כי היא מנופחת . לא צריך לשים לב למגחכים כדבריך. הם מתוסכלים כי הם בשורט והבורסה עלתה. חבורת לוזרים
    סגור
  • שכתב זאת
    לטומטום 02/03/2015 11:26
    הגב לתגובה זו
    3 3
    בטח שאני בשורט על רמי לוי הרי שלמה פימפם זאת קשות.וואלא אני בפנים ואכלתי וואחד צינור..
    סגור
  • האלן טפירו. מה שלומך חמוד?
    מי זה? 02/03/2015 10:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שלמה כזה נשמה איך הגיע אליך?
    סגור
  • 4.
    מפולת
    עומרי 02/03/2015 07:51
    הגב לתגובה זו
    4 1
    היי לכולם זהירות מפולת כוננות ספיגה בתל אביב ראו הוזהרתם מי שקנה אתמול פוטים בשער נמוך יעשה מכה יפה מאוד היום יפתח בירידות קלות ולאחר זמן קצת יעבור לירידות חדות(מפולת ממשית)
    סגור
  • לא חבל לך על הכסף. תבין מחלקים לך בחינם . קח זה קל (ל"ת)
    ירון החתול 02/03/2015 10:12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 3.
    לא לפספס.. המתח בעיצומו (ל"ת)
    אינסולין 02/03/2015 07:41
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • כמה פיספסתי ופוספסתי והתפספסתי
    אוי אוי 02/03/2015 11:23
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ואכלתי ונאכלתי...וטוב שהיה לי בטעות שורט ב50000 שקל מיום חמישי.
    סגור
  • 2.
    נכאיב לכם בפרוטרום,טאואר,פועלים,בזק- לא ניגע בפריגו וטב (ל"ת)
    מיכה 02/03/2015 07:27
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • כשאתה מדבר ברבים ואומר מכאיס
    למיכה עם ההפרעות 02/03/2015 08:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה מתכוון אליך ולקולות בראש שלך
    סגור
  • בלה בלה בלה
    לה לה לנד 02/03/2015 08:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קשקשני
    סגור
  • בלה בלה בלה
    לה לה לנד 02/03/2015 08:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קשקשני
    סגור
  • 1.
    השוק ברח קצת כי היינו בחופשה באילת,היום נראה לכם -שורט (ל"ת)
    מיכה 02/03/2015 07:26
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • לשורטיסט