אייס פרוייקטים
צילום: צילום מסך
מיוחד

נעים להכיר: קבלו את הגרסה החדשה של אתר אייס - יפה, נוחה ושימושית יותר

20 שנה לאחר שהושק, אייס מעלה הערב גרסה חדשה שכוללת 3 מתחמים מרכזיים בדף הבית, תמונות גדולות ואפשרות שיתוף נוחות יותר ברשתות. תהנו
אייס | (7)
נושאים בכתבה אייס

גולשים יקרים. אתר אייס הוקם בשנת 1995, כשזירת האינטרנט בעולם ובעיקר בישראל הייתה בבתוליה, והיה המשכו הטבעי של הפקס-עיתון נמר של נייר שזכה להצלחה עם השקתו ב-1991. אייס הפך לאתר המוביל בתחום הפרסום, המדיה ויחסי הציבור. 20 שנה לאחר מכן, נצח במונחים דיגיטליים, ואתר אייס עבר מתיחת פנים משמעותית ועולה היום (יום א') בגרסה חדשה – יפה יותר, נוחה הרבה יותר, ומאד שימושית.

 

הפעם הראשונה והאחרונה בה עיצובו של האתר עבר שינוי משמעותי הייתה לפני 5 שנים, גם כן תקופה ארוכה במונחי אינטרנט. היום אנו מציגים לכם אתר החדש שבראש ובראשונה שם לעצמו את המטרה לשפר את חווית הגלישה שלכם, קוראינו הנאמנים.

 

אתר אייס החדש מחולק ל-3 מתחמים מרכזיים: הראשון הוא כותרות החדשות המרכזיות של היום בתחום התקשורת; החלק השני הוא רצועת התוכן הימנית שכוללת חדשות נוספות, טורי דעה, כתבות וידאו ופרויקטים מגוונים; והחלק השלישי הוא רצועת השירותים השמאלית - שכוללת נתוני רייטינג וכלים שימושיים שישתדרגו עוד ועוד בתקופה הקרובה.

 

 דף הבית החדש של אייס

השינויים העיצוביים באתר מושפעים מההתפתחות הטכנולוגית ומכך שרבים מגולשינו עושים זאת באמצעות מכשירים סלולריים וטאבלטים. בשל כך גם האתר המותאם של אייס זכה לעיצוב גרפי מחודש שמתכתב עם אתר אייס.

 

בבסיס חווית המשתמש עומד עדכון פונקציונאליות האתר ועיצוב עדכני, בדגש על עדכון הוויזואליות של עמוד הבית ועמודי המדורים: העמודים מרווחים יותר, הפונטים גדולים יותר ונוחים לקריאה בפלטפורמות השונות, התמונות הוגדלו באופן משמעותי, הניווט עודכן ושופרה הגישה לקטגוריות השונות. כמו כן שודרגה חשיפת הכתבות והפרויקטים המיוחדים בעמודי המדורים וזאת תוך יצירת עמודי לובי המאפשרים גישה נוחה לתכנים באתר ואפשרות שיתוף נוחות יותר במדיה החברתית.

השינויים הללו מתווספים לשדרוג טכנולוגי מהותי - מעבר לעבודה בפלטפורמת .net חדשה שיוביל להגדלת מהירות הגלישה באתר, שיפור יציבות ושרידות האתר.

 

שיפרנו את פונקציית חיפוש הכתבות באתר למנגנון חכם שיעלה בימים הקרובים - החיפוש הינו חיפוש בהשלמה אוטומטית וממשק החיפוש מציג תמונה וכותרת הכתבות, כאשר ישנה אפשרות לגשת ולצפות בכל הכתבות בעמוד תוצאות החיפוש.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

חיפוש בהשלמה אוטומטית

 

כמובן שנשמח אם תדווחו לנו על תקלות שונות באתר החדש, ואם תחווה דעה על האתר והגלישה בו, ופונקציות נוספות שלדעתכם חסרות. תוכלו לעשות זאת באמצעות המייל האדום או בדף הפייסבוק של אייס.

 

זו העת גם להודות לכל אותם אנשים שעמלו בחודשים האחרונים על הקמת אייס החדש. צוות הפיתוח בראשות אלכסנדר (סשה) רודניק, ואנשי הצוות יהונתן בר- אילן, שלומי זרצקי, שחר עובדיה, אלפרד יום טוב, סשה ניקוליינקו; עיצוב - מריאנה צ'צ'יק; QA - דניאל דוד; ניהול מוצר ופרויקט - מעין ששון; מנהלת פיתוח עסקי ושיתופי פעולה מסחריים בקבוצת קו מנחה יעל שפריר; ואנשי התוכן של אייס - העורך אלכסנדר כץ, משה בנימין, ליאור נאור ועדי ברזילי.

גלישה נעימה,

צוות אתר אייס וקבוצת קו מנחה

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    .מישהו 13/04/2015 23:23
    הגב לתגובה זו
    .
  • 6.
    אתר נפלא (ל"ת)
    דן 13/04/2015 14:21
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    דני...... 13/04/2015 13:20
    הגב לתגובה זו
    מפוזרי, לא ברור ומעצבן. אבל סה"כ אי אפשר לא לאהוב אותו...
  • 4.
    דן 13/04/2015 13:18
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה עם תפוז אנשים
  • 3.
    too amus (ל"ת)
    oferdesade 13/04/2015 12:30
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    החלק העליון עמוס מידי בעין (ל"ת)
    שולי 13/04/2015 08:17
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יפה מאוד, עכשיו נשאר עיצוב מדחש לתפוז... (ל"ת)
    טל 12/04/2015 22:41
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״