אייס פרוייקטים
צילום: צילום מסך
מיוחד

נעים להכיר: קבלו את הגרסה החדשה של אתר אייס - יפה, נוחה ושימושית יותר

20 שנה לאחר שהושק, אייס מעלה הערב גרסה חדשה שכוללת 3 מתחמים מרכזיים בדף הבית, תמונות גדולות ואפשרות שיתוף נוחות יותר ברשתות. תהנו
אייס | (7)
נושאים בכתבה אייס

גולשים יקרים. אתר אייס הוקם בשנת 1995, כשזירת האינטרנט בעולם ובעיקר בישראל הייתה בבתוליה, והיה המשכו הטבעי של הפקס-עיתון נמר של נייר שזכה להצלחה עם השקתו ב-1991. אייס הפך לאתר המוביל בתחום הפרסום, המדיה ויחסי הציבור. 20 שנה לאחר מכן, נצח במונחים דיגיטליים, ואתר אייס עבר מתיחת פנים משמעותית ועולה היום (יום א') בגרסה חדשה – יפה יותר, נוחה הרבה יותר, ומאד שימושית.

 

הפעם הראשונה והאחרונה בה עיצובו של האתר עבר שינוי משמעותי הייתה לפני 5 שנים, גם כן תקופה ארוכה במונחי אינטרנט. היום אנו מציגים לכם אתר החדש שבראש ובראשונה שם לעצמו את המטרה לשפר את חווית הגלישה שלכם, קוראינו הנאמנים.

 

אתר אייס החדש מחולק ל-3 מתחמים מרכזיים: הראשון הוא כותרות החדשות המרכזיות של היום בתחום התקשורת; החלק השני הוא רצועת התוכן הימנית שכוללת חדשות נוספות, טורי דעה, כתבות וידאו ופרויקטים מגוונים; והחלק השלישי הוא רצועת השירותים השמאלית - שכוללת נתוני רייטינג וכלים שימושיים שישתדרגו עוד ועוד בתקופה הקרובה.

 

 דף הבית החדש של אייס

השינויים העיצוביים באתר מושפעים מההתפתחות הטכנולוגית ומכך שרבים מגולשינו עושים זאת באמצעות מכשירים סלולריים וטאבלטים. בשל כך גם האתר המותאם של אייס זכה לעיצוב גרפי מחודש שמתכתב עם אתר אייס.

 

בבסיס חווית המשתמש עומד עדכון פונקציונאליות האתר ועיצוב עדכני, בדגש על עדכון הוויזואליות של עמוד הבית ועמודי המדורים: העמודים מרווחים יותר, הפונטים גדולים יותר ונוחים לקריאה בפלטפורמות השונות, התמונות הוגדלו באופן משמעותי, הניווט עודכן ושופרה הגישה לקטגוריות השונות. כמו כן שודרגה חשיפת הכתבות והפרויקטים המיוחדים בעמודי המדורים וזאת תוך יצירת עמודי לובי המאפשרים גישה נוחה לתכנים באתר ואפשרות שיתוף נוחות יותר במדיה החברתית.

השינויים הללו מתווספים לשדרוג טכנולוגי מהותי - מעבר לעבודה בפלטפורמת .net חדשה שיוביל להגדלת מהירות הגלישה באתר, שיפור יציבות ושרידות האתר.

 

שיפרנו את פונקציית חיפוש הכתבות באתר למנגנון חכם שיעלה בימים הקרובים - החיפוש הינו חיפוש בהשלמה אוטומטית וממשק החיפוש מציג תמונה וכותרת הכתבות, כאשר ישנה אפשרות לגשת ולצפות בכל הכתבות בעמוד תוצאות החיפוש.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

חיפוש בהשלמה אוטומטית

 

כמובן שנשמח אם תדווחו לנו על תקלות שונות באתר החדש, ואם תחווה דעה על האתר והגלישה בו, ופונקציות נוספות שלדעתכם חסרות. תוכלו לעשות זאת באמצעות המייל האדום או בדף הפייסבוק של אייס.

 

זו העת גם להודות לכל אותם אנשים שעמלו בחודשים האחרונים על הקמת אייס החדש. צוות הפיתוח בראשות אלכסנדר (סשה) רודניק, ואנשי הצוות יהונתן בר- אילן, שלומי זרצקי, שחר עובדיה, אלפרד יום טוב, סשה ניקוליינקו; עיצוב - מריאנה צ'צ'יק; QA - דניאל דוד; ניהול מוצר ופרויקט - מעין ששון; מנהלת פיתוח עסקי ושיתופי פעולה מסחריים בקבוצת קו מנחה יעל שפריר; ואנשי התוכן של אייס - העורך אלכסנדר כץ, משה בנימין, ליאור נאור ועדי ברזילי.

גלישה נעימה,

צוות אתר אייס וקבוצת קו מנחה

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    .מישהו 13/04/2015 23:23
    הגב לתגובה זו
    .
  • 6.
    אתר נפלא (ל"ת)
    דן 13/04/2015 14:21
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    דני...... 13/04/2015 13:20
    הגב לתגובה זו
    מפוזרי, לא ברור ומעצבן. אבל סה"כ אי אפשר לא לאהוב אותו...
  • 4.
    דן 13/04/2015 13:18
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה עם תפוז אנשים
  • 3.
    too amus (ל"ת)
    oferdesade 13/04/2015 12:30
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    החלק העליון עמוס מידי בעין (ל"ת)
    שולי 13/04/2015 08:17
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יפה מאוד, עכשיו נשאר עיצוב מדחש לתפוז... (ל"ת)
    טל 12/04/2015 22:41
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.