מיוחד

נעים להכיר: קבלו את הגרסה החדשה של אתר אייס - יפה, נוחה ושימושית יותר

20 שנה לאחר שהושק, אייס מעלה הערב גרסה חדשה שכוללת 3 מתחמים מרכזיים בדף הבית, תמונות גדולות ואפשרות שיתוף נוחות יותר ברשתות. תהנו
אייס | (7)
נושאים בכתבה אייס

גולשים יקרים. אתר אייס הוקם בשנת 1995, כשזירת האינטרנט בעולם ובעיקר בישראל הייתה בבתוליה, והיה המשכו הטבעי של הפקס-עיתון נמר של נייר שזכה להצלחה עם השקתו ב-1991. אייס הפך לאתר המוביל בתחום הפרסום, המדיה ויחסי הציבור. 20 שנה לאחר מכן, נצח במונחים דיגיטליים, ואתר אייס עבר מתיחת פנים משמעותית ועולה היום (יום א') בגרסה חדשה – יפה יותר, נוחה הרבה יותר, ומאד שימושית.

 

הפעם הראשונה והאחרונה בה עיצובו של האתר עבר שינוי משמעותי הייתה לפני 5 שנים, גם כן תקופה ארוכה במונחי אינטרנט. היום אנו מציגים לכם אתר החדש שבראש ובראשונה שם לעצמו את המטרה לשפר את חווית הגלישה שלכם, קוראינו הנאמנים.

 

אתר אייס החדש מחולק ל-3 מתחמים מרכזיים: הראשון הוא כותרות החדשות המרכזיות של היום בתחום התקשורת; החלק השני הוא רצועת התוכן הימנית שכוללת חדשות נוספות, טורי דעה, כתבות וידאו ופרויקטים מגוונים; והחלק השלישי הוא רצועת השירותים השמאלית - שכוללת נתוני רייטינג וכלים שימושיים שישתדרגו עוד ועוד בתקופה הקרובה.

 

 דף הבית החדש של אייס

השינויים העיצוביים באתר מושפעים מההתפתחות הטכנולוגית ומכך שרבים מגולשינו עושים זאת באמצעות מכשירים סלולריים וטאבלטים. בשל כך גם האתר המותאם של אייס זכה לעיצוב גרפי מחודש שמתכתב עם אתר אייס.

 

בבסיס חווית המשתמש עומד עדכון פונקציונאליות האתר ועיצוב עדכני, בדגש על עדכון הוויזואליות של עמוד הבית ועמודי המדורים: העמודים מרווחים יותר, הפונטים גדולים יותר ונוחים לקריאה בפלטפורמות השונות, התמונות הוגדלו באופן משמעותי, הניווט עודכן ושופרה הגישה לקטגוריות השונות. כמו כן שודרגה חשיפת הכתבות והפרויקטים המיוחדים בעמודי המדורים וזאת תוך יצירת עמודי לובי המאפשרים גישה נוחה לתכנים באתר ואפשרות שיתוף נוחות יותר במדיה החברתית.

השינויים הללו מתווספים לשדרוג טכנולוגי מהותי - מעבר לעבודה בפלטפורמת .net חדשה שיוביל להגדלת מהירות הגלישה באתר, שיפור יציבות ושרידות האתר.

 

שיפרנו את פונקציית חיפוש הכתבות באתר למנגנון חכם שיעלה בימים הקרובים - החיפוש הינו חיפוש בהשלמה אוטומטית וממשק החיפוש מציג תמונה וכותרת הכתבות, כאשר ישנה אפשרות לגשת ולצפות בכל הכתבות בעמוד תוצאות החיפוש.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

חיפוש בהשלמה אוטומטית

 

כמובן שנשמח אם תדווחו לנו על תקלות שונות באתר החדש, ואם תחווה דעה על האתר והגלישה בו, ופונקציות נוספות שלדעתכם חסרות. תוכלו לעשות זאת באמצעות המייל האדום או בדף הפייסבוק של אייס.

 

זו העת גם להודות לכל אותם אנשים שעמלו בחודשים האחרונים על הקמת אייס החדש. צוות הפיתוח בראשות אלכסנדר (סשה) רודניק, ואנשי הצוות יהונתן בר- אילן, שלומי זרצקי, שחר עובדיה, אלפרד יום טוב, סשה ניקוליינקו; עיצוב - מריאנה צ'צ'יק; QA - דניאל דוד; ניהול מוצר ופרויקט - מעין ששון; מנהלת פיתוח עסקי ושיתופי פעולה מסחריים בקבוצת קו מנחה יעל שפריר; ואנשי התוכן של אייס - העורך אלכסנדר כץ, משה בנימין, ליאור נאור ועדי ברזילי.

גלישה נעימה,

צוות אתר אייס וקבוצת קו מנחה

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    .מישהו 13/04/2015 23:23
    הגב לתגובה זו
    .
  • 6.
    אתר נפלא (ל"ת)
    דן 13/04/2015 14:21
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    דני...... 13/04/2015 13:20
    הגב לתגובה זו
    מפוזרי, לא ברור ומעצבן. אבל סה"כ אי אפשר לא לאהוב אותו...
  • 4.
    דן 13/04/2015 13:18
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה עם תפוז אנשים
  • 3.
    too amus (ל"ת)
    oferdesade 13/04/2015 12:30
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    החלק העליון עמוס מידי בעין (ל"ת)
    שולי 13/04/2015 08:17
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יפה מאוד, עכשיו נשאר עיצוב מדחש לתפוז... (ל"ת)
    טל 12/04/2015 22:41
    הגב לתגובה זו
מאי האח הגדולמאי האח הגדול
שובר קופות

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?

האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?

בן פלמון |
נושאים בכתבה האח הגדול

רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ,  אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.  

הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול?  יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים. 


אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.   


              תרצה כהן, האח הגדול


המספרים מאחורי האח הגדול 

האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים  זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.  

חיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיותחיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9. 


בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים. 

בוקר, אמצע היום ולייט נייט

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד ו-25 אלף צופים בלבד.

כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.