נעים להכיר: קבלו את הגרסה החדשה של אתר אייס - יפה, נוחה ושימושית יותר
גולשים יקרים. אתר אייס הוקם בשנת 1995, כשזירת האינטרנט בעולם ובעיקר בישראל הייתה בבתוליה, והיה המשכו הטבעי של הפקס-עיתון נמר של נייר שזכה להצלחה עם השקתו ב-1991. אייס הפך לאתר המוביל בתחום הפרסום, המדיה ויחסי הציבור. 20 שנה לאחר מכן, נצח במונחים דיגיטליים, ואתר אייס עבר מתיחת פנים משמעותית ועולה היום (יום א') בגרסה חדשה – יפה יותר, נוחה הרבה יותר, ומאד שימושית.
הפעם הראשונה והאחרונה בה עיצובו של האתר עבר שינוי משמעותי הייתה לפני 5 שנים, גם כן תקופה ארוכה במונחי אינטרנט. היום אנו מציגים לכם אתר החדש שבראש ובראשונה שם לעצמו את המטרה לשפר את חווית הגלישה שלכם, קוראינו הנאמנים.
אתר אייס החדש מחולק ל-3 מתחמים מרכזיים: הראשון הוא כותרות החדשות המרכזיות של היום בתחום התקשורת; החלק השני הוא רצועת התוכן הימנית שכוללת חדשות נוספות, טורי דעה, כתבות וידאו ופרויקטים מגוונים; והחלק השלישי הוא רצועת השירותים השמאלית - שכוללת נתוני רייטינג וכלים שימושיים שישתדרגו עוד ועוד בתקופה הקרובה.
דף הבית החדש של אייס
השינויים העיצוביים באתר מושפעים מההתפתחות הטכנולוגית ומכך שרבים מגולשינו עושים זאת באמצעות מכשירים סלולריים וטאבלטים. בשל כך גם האתר המותאם של אייס זכה לעיצוב גרפי מחודש שמתכתב עם אתר אייס.
- אחרי שזינקה פי 5 ב-2024 - מולטי ריטייל רושמת הפסד ברבעון הראשון
- אייס - כיצד לא תעשה זאת בעצמך
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בבסיס חווית המשתמש עומד עדכון פונקציונאליות האתר ועיצוב עדכני, בדגש על עדכון הוויזואליות של עמוד הבית ועמודי המדורים: העמודים מרווחים יותר, הפונטים גדולים יותר ונוחים לקריאה בפלטפורמות השונות, התמונות הוגדלו באופן משמעותי, הניווט עודכן ושופרה הגישה לקטגוריות השונות. כמו כן שודרגה חשיפת הכתבות והפרויקטים המיוחדים בעמודי המדורים וזאת תוך יצירת עמודי לובי המאפשרים גישה נוחה לתכנים באתר ואפשרות שיתוף נוחות יותר במדיה החברתית.
השינויים הללו מתווספים לשדרוג טכנולוגי מהותי - מעבר לעבודה בפלטפורמת .net חדשה שיוביל להגדלת מהירות הגלישה באתר, שיפור יציבות ושרידות האתר.
שיפרנו את פונקציית חיפוש הכתבות באתר למנגנון חכם שיעלה בימים הקרובים - החיפוש הינו חיפוש בהשלמה אוטומטית וממשק החיפוש מציג תמונה וכותרת הכתבות, כאשר ישנה אפשרות לגשת ולצפות בכל הכתבות בעמוד תוצאות החיפוש.
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- דני אבדיה ומי עדן בקמפיין חדש: טסים לפגוש את הכוכב
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
חיפוש בהשלמה אוטומטית
כמובן שנשמח אם תדווחו לנו על תקלות שונות באתר החדש, ואם תחווה דעה על האתר והגלישה בו, ופונקציות נוספות שלדעתכם חסרות. תוכלו לעשות זאת באמצעות המייל האדום או בדף הפייסבוק של אייס.
זו העת גם להודות לכל אותם אנשים שעמלו בחודשים האחרונים על הקמת אייס החדש. צוות הפיתוח בראשות אלכסנדר (סשה) רודניק, ואנשי הצוות יהונתן בר- אילן, שלומי זרצקי, שחר עובדיה, אלפרד יום טוב, סשה ניקוליינקו; עיצוב - מריאנה צ'צ'יק; QA - דניאל דוד; ניהול מוצר ופרויקט - מעין ששון; מנהלת פיתוח עסקי ושיתופי פעולה מסחריים בקבוצת קו מנחה יעל שפריר; ואנשי התוכן של אייס - העורך אלכסנדר כץ, משה בנימין, ליאור נאור ועדי ברזילי.
גלישה נעימה,
צוות אתר אייס וקבוצת קו מנחה
- 7..מישהו 13/04/2015 23:23הגב לתגובה זו.
- 6.אתר נפלא (ל"ת)דן 13/04/2015 14:21הגב לתגובה זו
- 5.דני...... 13/04/2015 13:20הגב לתגובה זומפוזרי, לא ברור ומעצבן. אבל סה"כ אי אפשר לא לאהוב אותו...
- 4.דן 13/04/2015 13:18הגב לתגובה זובהצלחה עם תפוז אנשים
- 3.too amus (ל"ת)oferdesade 13/04/2015 12:30הגב לתגובה זו
- 2.החלק העליון עמוס מידי בעין (ל"ת)שולי 13/04/2015 08:17הגב לתגובה זו
- 1.יפה מאוד, עכשיו נשאר עיצוב מדחש לתפוז... (ל"ת)טל 12/04/2015 22:41הגב לתגובה זו
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
