יעקב שחר שם 2.5 מיליון אירו על שחקן אחד - למה?
הבחור בן ה-27 לא מועמד מתקופת בכר. הוא היה מועמד עוד בעונה שעברה, כשמסאי דגו עקב אחריו. לחיפה יש צוות סקאוטינג ואת גל אלברמן, שרצה בו מאוד. העובדה שצ'ארון שרי חזר להולנד, גרמה לשחר לאבד את הסבלנות. הוא מוכן לשלם יותר כדי לקבל שחקן שובר שיוויון ומבין שאין לו אופציה אחרת כי החלון עומד להיסגר. מצד אחד, העזיבה של פרנצדי פיירו היא מכה קשה למועדון. כשאתה משחרר את סגן מלך השערים שלך ושחקן שבמו רגליו העלה אותך לצ'מפיונס, אתה מבין שאתה צריך להביא תחליף ראוי (ועוד לא הזכרנו את השינוי המשמעותי שחיפה עברה בקיץ, עם העזיבה של ענאן חליילי לבלגיה). נהואל הוא לא חלוץ ולכן הזכרנו כאן שחיפה תפנה לגיא מלמד. נהואל, נזכיר, הוא קשר התקפי. הוא משחק על הקו, אבל מסוגל לעשות עבודה טובה מאוד גם באמצע. שחר הכניס ממכירת שחקנים בקיץ מעל 10 מיליון אירו, אבל ישקיע רבע בשחקן אחד. זה אולי יישמע מופרך, אבל שחר הכניס את היד לכיס עמוק יותר מגולדהאר בחלון הזה כי הוא גם שחרר יותר. כעת, שחר הציע לנהואל שכר כפול והשחקן עם רגל השמאל האימתנית הסכים להגיע. חיפה הכינה את הקרקע בזמן הכי טוב מבחינתה ולא צריכה להציב אולטימטום. שעון החול מתקתק והיום, עד השעה 19, חיפה צופה כי הוא יירשם כשחקן מן המניין. זו ההשקעה הגדולה ביותר של שחר בחלון הזה ומעניין לראות האם זה מה שיביא לה אליפות. יחד עם סבע ודין דוד, לחיפה יש התקפה קטלנית. דבר אחד בטוח - אם הוא יגיע, מאבק האליפות יהיה אפילו מסקרן יותר העונה.Matias Nahuel z karnego i Śląsk doprowadza do remisu w dwumeczu! pic.twitter.com/XHSL4EHzoX
— Piłkarska Estonia🇪🇪 (🇱🇹🇱🇻 też) (@pilkaestonia) August 1, 2024
- 3.רק פנדל זה מה שמצאו להראות... (ל"ת)אנונימי 17/09/2024 11:25הגב לתגובה זו
- 2.צ'רלי חיפאי בדם 17/09/2024 10:40הגב לתגובה זומכבי תחזרו לחורים שלכם!!!!!!
- 1.למה כי הוא מבין שאין לו סיכוי לקחת אליפות מאיתנו (ל"ת)מכביסט 17/09/2024 09:05הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
