מאחורי הקלעים: מה קורה בין דיא סבע למכבי חיפה?
מתחת לפני השטח, מספרים גורמים במכבי חיפה, נעשות פעולות כדי להחזיר את דיא סבע לסגל ולהעניק לו מעמד של שחקן בכיר. הדברים האלה לא פשוטים כלל וכלל. סבע עזב את מכבי חיפה בטריקת דלת אחרי הדברים שכתבה אשתו ברשתות החברתיות בזמן המלחמה. מבחינת סבע, מדובר ביישות מופרדת. מבחינת קומץ בקהל, זה מעשה בלתי נסלח.
בימים האחרונים עבר לסבע מסר, לפיו הוא יגיע לפתיחת האימונים. חיפה לא הצהירה בתקשורת שסבע חוזר על תקן שחקן מוביל, כפי שהיה עד עזיבתו, כי היא חוששת, ובצדק, מהתגובה של חלק מהאוהדים. היא עושה את זה בהדרגתיות, ובהמשך גם נראה בוודאי כמה ביצועים של סבע ממחנה האימונים, כדי לגרום לסיפור לעבור בשקט.
האם חיפה טועה שהיא מחזירה אותו? מבחינת בכר, זאת תהיה טעות מקצועית לא להחזיר אותו. סבע לא טען בשום שלב שהוא פרו-פלסטיני או התבטא נגד צה"ל. אמירה כזאת הייתה חייבת להשאיר אותו מחוץ לתמונה. להפך - סבע התנצל והוא מחזיק בחוזה לעוד ארבע שנים בסכום שיא של 600 אלף אירו בעונה - האם, במקומו, אתם הייתם מוותרים על הסכם הזה? האם במקום מכבי חיפה הייתם משלמים מאות אלפי אירו בלי ששחקן נמצא בסגל שלכם למרות החשיבות המקצועית שלו?
- הקומץ יכול לקלל, אבל לסבע ומכבי חיפה יש בסוף גם אינטרס כלכלי
- דיא סבע הושאל לאמירייטס - מה גרם לו לאבד 1.5 מיליון אירו משוויו?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
סבע בעת החתימה באמירויות, בתחילת השנה (אמירייטס טוויטר רשמי)
חיפה בנתה על החזרת אצילי והשארת צ'ארון שרי, אבל היא יודעת ששרי לא יחזור ואת אצילי יהיה קשה, עד בלתי אפשרי, להחזיר לארץ. יש לה רק דרך אחת לגרום לאצילי לחזור - לעורר פרובוקציות ולגרום לפיפ"א להתערב. היא לא תעשה את זה ואצילי, שמבין שההשלכות יהיו קשות גם מבחינת כלכלית, כי עם שובו לארץ הוא יצטרך לשלם יותר ממיליון שקל. לכן, במצב הזה, היא חייבת את סבע. רק הוא יכול להביא מספרים כאלה מהקישור. אין לה שחקן ישראלי אחר, בסדר גודל שלו, להביא בקיץ.
חשוב להדגיש, לא רק סבע התנצל, גם אשתו נרמין הבהירה כי "הבינו אותי לא נכון, מי שמכיר אותי ואת בעלי מקרוב יודע מי אנחנו, גדלנו עם יהודים, שיחקנו והיינו באותו בית. זה לא הערכים שגדלתי עליהם, ברור שאני מזועזעת מכל מה שקרה ומגנה את זה. אני מתנצלת בפני כולם, לא התכוונתי. מאחלת לכולם שנדע ימים טובים יותר ושקטים יותר".
לדברי אוהדים שמתנגדים לחזרה, אשתו של סבע התנצלה רק אחרי שהבינה את ההשלכות הכלכליות. לטענתם, היא לא באמת חושבת ככה. סבע הבהיר כי הוא לא ידע מהפוסט הזה. במבט מהצד, אפשר להבין למה אותם אוהדים לא מאמינים לו. מצד שני, הוא טוען כי ביקש למחוק מיד את הפוסט ההוא. אם המסר היה מסר של שלום - למה הוא ביקש למחוק אותו? נראה כי ההד הציבורי גרם לכך.
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן הקריפטו טתר
- בגיל 41 ועם ברך מטיטניום: לינדסי וון חזרה לנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן...
- 6.רון 11/06/2024 15:28הגב לתגובה זוחייבים לצרף את סכע לקבוצה.
- 5.כשלא הולך פונים לשטן גם.בושה וחרפה (ל"ת)שי.ע 08/06/2024 13:47הגב לתגובה זו
- 4.שיחפש את החברים שלו 07/06/2024 20:07הגב לתגובה זוכל מי ששמע את הראיון בפודיום הבין מהר מאוד, כל מה שמעניין את סבע זה הכסף של מכבי אין לו שום רצון להשאר במועדון ובגלל זה עד עכשיו ממשיך רק לגזול ממכבי עוד כסף ולא מוותר על החוזה שלו הכל עשה בשביל הכסף
- 3.סבע לך להפועל חיפה (ל"ת)רק אצילי 07/06/2024 10:05הגב לתגובה זו
- 2.סבע לך הביתה (ל"ת)לא רצוי 07/06/2024 10:05הגב לתגובה זו
- 1.הדר 07/06/2024 08:29הגב לתגובה זוהמטרה מקדשת את האמצעים..
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
