בין ריאל ללברקוזן: 10 המועדונים ששברו שיא משחקים ללא הפסד
מאז המשחק מול רומא, התקשורת העולמית לא מפסיקה לעסוק בבאייר לברקוזן. ובצדק. הקאמבק מול האיטלקים בחצי גמר הליגה האירופית אחרי פיגור כפול לא הרתיע את הקבוצה של צ'אבי אלונסו, שישחקו העונה בגמר בדבלין מול אטאלנטה.
המועדון מהבונדסליגה ללא הפסד ב-49 המשחקים האחרונים בכל המסגרות. לא רק שזה הישג יוצא דופן בפני עצמו, לברקוזן נמצאת בפני עונה היסטורית, בה היא תוכל לזכות בגביע ובאליפות יחד - כלומר, כל תואר אפשרי בבונדסליגה.
מעבר לכך, זו גם הריצה הטובה ביותר של קבוצה ב-10 הליגות המובילות באירופה מאז שנת 2000. כשזה מלווה באפשרות שלברקוזן תסיים את העונה עם טראבל - אז למה שהתקשורת תפסיק לעסוק בה?
- במספרים: למה ההישג של באייר לברקוזן הוא בלתי נתפס?
- מארסיי, אטאלנטה, רומא ולברקוזן בחצי גמר הליגה האירופית - מי תזכה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עונה חלומית. באייר לברקוזן (טוויטר רשמי)
הנה 10 המועדונים המובילים באירופה עם הריצות הארוכות ביותר ללא הפסד:
10. ספורטינג ליסבון | נובמבר 2001 - אוגוסט 2002 | 33 משחקים ללא הפסד
9. פורטו | מרץ 2010 - דצמבר 2010 | 36 משחקים ללא הפסד
-. פורטו | אוקטובר 2003 - מרץ 2004 | 33 משחקים ללא הפסד.
8. פריס סן ז'רמן | מרץ 2013 - דצמבר 2013 | 36 משחקים ללא הפסד
7. פ.ס.וו איינדהובן | מרץ 2009 - ינואר 2010 | 39 משחקים ללא הפסד
6. ברצלונה | אוקטובר 2015 - מרץ 2016 | 39 משחקים ללא הפסד
5. ריאל מדריד | אפריל 2016 - ינואר 2017 | 40 משחקים ללא הפסד
4. אינטר מילאנו | מאי 2004 - פברואר 2005 | 40 משחקים ללא הפסד
-. אינטר מילאנו | אוקטובר 2006 - אפריל 2007 | 39 משחקים ללא הפסד
3. סלטיק | נובמבר 2016 - אוגוסט 2017 | 42 משחקים ללא הפסד
2. יובנטוס | מאי 2011 - מאי 2011 | 43 משחקים ללא הפסד
1. באייר לברקוזן | אוגוסט 2023 – ? | 49 משחקים ללא הפסד
ריצת 49 המשחקים ללא הפסד של באייר הובילה לכך שהיא ממשיכה להתרחק מיובנטוס, שבמקום השני, ששברה את אותו שיא בשנת 2010. תחת אנטוניו קונטה, יובנטוס הפכה לקבוצה האיטלקית הראשונה שעברה ללא הפסד בקמפיין הליגה ב-2011-12.
יובנטוס לא שיחקה בתחרות האירופית באותו קמפיין וההפסד היחיד שלה הגיע בגמר הגביע באיטליה לנאפולי. סלטיק מדורגת במקום השני ברשימה לאחר ריצה של 42 משחקים ללא הפסד בין נובמבר 2016 לאוגוסט 2017. הקבוצה של ברנדן רודג'רס זכתה לכינוי "הבלתי מנוצחים" לאחר שהשלימה את עונת הליגה ללא תבוסה וזכתה בטרבל על ידי הנפת גביע הליגה והגביע הסקוטי. אינטר מילאנו מופיעה פעמיים ברשימת חמש הריצות הארוכות ביותר ללא הפסד ממאי 2004 עד פברואר 2005 (40 משחקים) ומאוקטובר 2006 עד אפריל 2007 (39 משחקים).
ריאל מדריד משלימה את החמישייה הראשונה עם 40 משחקים ללא הפסד מאפריל 2016 עד ינואר 2017. ארסנל סיימה עונה ללא הפסד בפרמייר ליג אך הפסידה בשתי תחרויות הגביע המקומי ובליגת האלופות במהלך הקמפיין של 2003/04.
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן הקריפטו טתר
- בגיל 41 ועם ברך מטיטניום: לינדסי וון חזרה לנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן...
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
