ברק בכר מונה למאמן מכבי חיפה. כמה ירוויח והאם אלברמן צריך להישאר?
מכבי חיפה העמידה העונה את גל אלברמן למבחן. אחרי עזיבת ברק בכר, שמונה היום לשנתיים, המנהל המקצועי החליט ללכת על מסאי דגו. לא בטוח שההחלטה הזאת לא הייתה רעה, לפחות לא מבחינה כלכלית - דגו קידם לא מעט שחקנים צעירים ולמרות הביקורת עליו בתחילת הדרך, הוא הוכיח שהוא מסוגל לאמן קבוצה גדולה תחת לחץ.
מקצועית, בראייה לאחור, חיפה טעתה. דגו הודח מהגביע בבושת פנים, הפסיד את האליפות והעניין המקצועי נפל על אלברמן. המנהל המקצועי שעומד בראש המערכת המקצועית לא ראה עין בעין את הדעה המקצועית של בכר. במערכת כמו מכבי חיפה, זה יכול להיות מהלך מסוכן - בניגוד לתקופת רוני לוי-קרלסן, שלא הסתדרו ולא דיברו תקופה ארוכה, מכבי חיפה לא יכולה לאפשר לעצמה מתיחות דומה כשהיא נמצאת במעמד שבו היא מתמודדת שנה אחר שנה על האליפות.
חיפה סגרה היום (ראשון) את המגעים עם בכר (לביזספורט נודע כי שכרו ינוע סביב 500 אלף דולר לעונה, אבל לא כולל בונוסים) ולפי מקורבים למועדון, אחד הנושאים הראשונים שיעלו על הפרק בימים הקרובים הוא נושא אלברמן, שנכח איתו בפגישה. בכר, בניגוד למאמנים אחרים, יודע לעבוד בצוות ולהתגבר על מכשולים. עובדה - הוא הביא אליפות למכבי חיפה למרות המשוכה הזאת. אלברמן הוא איש כדורגל נהדר, אבל השניים יצטרכו לדעת להסתדר. מכבי חיפה צריכה לקבל החלטה: החלטה קלה - להיפרד מגל אלברמן, או קשה - להושיב את השניים בחדר אחד, עד שייצא עשן. המסר צריך להיות ברור - גם אם אתם לא מסכימים, יש כאן מועדון והוא חשוב יותר. היא חייבת לחלק את הסמכויות בצורה ברורה, כדי שלא יתגלעו בעיות בהמשך. לפי מה שאנחנו מבינים, זה בדיוק מה שהיא מתכוונת לעשות. וטוב שכך.
- כמה כסף תפסיד מכבי חיפה אם תודח הערב מאירופה?
- הסיבה שמונעת ממכבי חיפה להחתים את אצילי ולביא: רשות המסים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"עשה מהלכים יפים". אלברמן (מימין) עם שחר, עובדיה והרכש - ליאור קאסה (באדיבות מכבי חיפה)
- 1.מודי 14/04/2024 23:54הגב לתגובה זולא יסתדרו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
