"בין 40 ל-45 מיליון אירו": נחשף תג המחיר של המגן הטוב באירופה
עם עונת 23/24 בשיאה, עכשיו כבר ניתן להכריז כי באייר לברקוזן של צ'אבי אלונסו היא אחת מהקבוצות המרעננות והחזקות באירופה. כשהיא נמצאת במקום הראשון בבונדסליגה עם פער של 8 נקודות מבאיירן, כשלאחרונה הצליחו חניכיו של אלונסו לשבור את השיא של הבווארים למשחקים רצופים ללא הפסד בגרמניה, בעוד הקבוצה מצמרת הטבלה עדיין נותרה כיחידה ביבשת שטרם הפסידה משחק העונה.
ובשביל קבוצה טובה צריך שחקנים איכותיים, כשאחד מהאיכותיים ביותר בסגל לברקוזן הוא לא אחר מג'רמי פרימפונג. המגן בן ה-23 רשם קפיצת מדרגה אדירה העונה, שהגיעה עם עלייה חדה במספרים, במיוחד לאחרונה, כשההולנדי כובש 3 שערים בארבעת המשחקים לאחרונים שלו.
שחקני לברקוזן העונה (באייר לברקוזן טוויטר)
פרימפונג כאמור הגיע לספרות כפולות העונה, עם 10 שערים ו-10 בישולים בכל המסגרות - מספרים של חלוץ איכותי, אך הכוכב כאמור משחק בעמדת הווינגבאק: מגן שעולה יותר גבוה להתקפה בקו של שלושה בלמים.
- בין ריאל ללברקוזן: 10 המועדונים ששברו שיא משחקים ללא הפסד
- במספרים: למה ההישג של באייר לברקוזן הוא בלתי נתפס?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פרימפונג גדל במחלקת הנוער של מנצ'סטר סיטי, ובעלייה לבוגרים עבר השחקן לסלטיק, במדיה שיחק כשלוש שנים עד שהגיע לבונדסליגה, עבור 11 מיליון אירו. זוהי עונתו השלישית של המגן בלברקוזן, ונדמה כי בעונת הפריצה שלו פרימפונג נמצא בדרך הבטוחה לאליפות.
אך עם העלייה ביכולת, מגיעה עלייה בשווי: לפני כשנה שוויו של ההולנדי הוערך ב-35 מיליון אירו, כשהיום הוא כבר התייצב על 50 מיליון אירו, כשהיד עוד נטויה בהתאם לכושר שיציג פרימפונג בהמשך העונה.
היכולת של פרימפונג צדה את עיניהם של לא מעט מועדוני צמרת, כדוגמת ריאל מדריד, ולפי "סקיי ספורטס" הגרמנית מי שתרצה לרכוש את ההולנדי בקיץ היא דווקא היריבה הישירה שלו לתואר, באיירן מינכן.
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן הקריפטו טתר
- בגיל 41 ועם ברך מטיטניום: לינדסי וון חזרה לנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן...
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
