מטוס אל על תעופה
צילום: עידו וכטל

אל על מצפה לרבעון ראשון מצוין; קני רוזנברג מורווח 110% על השקעתו בחברה

דור עצמון | (24)

מי קונה חברת תעופה בקורונה? מבול של הפסדים, חוסר בהירות לגבי העתיד, וועדי עובדי חזקים - כל אלו לא הפריעו לקני רוזנברג ובנו אלי לרכוש את השליטה באל על. ובלי טיפת ציניות ההסבר הוא "הרבי אמר". השקעה בישראל בשביל המשפחה האמריקאית היא אולי סוג של מצווה, אבל למרות ההתחלה הקשה והסקפטיות, הם מורווחים 110% כ-450 מיליון שקל.

חברת התעופה אל על אל על -0.07% הציגה ביום חמישי את דוחותיה הכספיים הטובים בכל הזמנים עם רווח של 125 מיליון דולר והכנסות שנתיות של 2.5 מיליארד דולר. אבל אם המשפט הזה נשמע לכם מוכר זה לא במקרה. רבעון אחר רבעון אל על חושפת דוחות כספיים שטובים מקודמיהם, ללא אף עזרה מהמדינה כפי שנהגה לעשות במשך שנים, כאילו היא מצאה את נוסחת הקסם. אבל האמת היא שזה לא בכאילו. חברת התעופה עושה חיל בעסקים ובשוק ההון. 

הרבעון הראשון צפוי להיות חזק במיוחד. החברה מכוונת להכנסות של 670 מיליון דולר ורווח שיכול להגיע למעל 70 מיליון דולר. זה לא טריוויאלי בזמן מלחמה, וזה נובע משתי סיבות עיקריות - הראשונה, העלאת מחירים. אנחנו יכולים לטעון שאל על יקרה, שאל על מנצלת את המצב. אבל החברה הזו היא בראש וראשונה חברה עסקית והיא צריכה לשרוד וגם להרוויח.

המלחמה העבירה את אל על למצב של הישרדות, ובמצב כזה, במיוחד כשהיא לא ביקשה אגורה מהמדינה, היא רשאית לנצל את כוחה ולהעלות מחירים. כתבנו על הקו לניו יורק שבו היא נשארה לבד וקבעה את המחירים והרוויחה עשרות מיליונים. זה לא נוח לצרכנים, אבל למשקיעים זה נהדר.

מעבר לכך, אל על הצליחה לגוון ולנצל את הטיסות גם להעברות מטענים כשבזמן מלחמה כל כך חשובות לכלכלה ולביטחון הישראלי. תחום המטענים עלה בצורה דרמטית והוא אחראי גם על הרווחים הטובים ברבעון. כל זה כשחברות התעופה הזרות יוצאות מהארץ והתחרות נחלשת.

אל על נסחרת אחרי זינוק של פי 2 מהשפל לפני חודשיים (היא נסחרת ב-50% מעל המחיר ב-7 באוקטובר) בשווי של 1.3 מיליארד שקל. כשמנתחים אותה קר היא במכפיל רווח נמוך מאוד, אבל בחברות תעופה יש סיכונים גדולים - מלחמות, מחירי הנפט והאנרגיה, תחרות ועוד. ועדיין - הרבעון הרביעי והתחזית קדימה, מוכיחות שאל על החדשה היא לא אל על של השנים שלפני הקורונה. אז היא הייתה חברה של העובדים, הטייסים, של הוועדים, היא הייתה שמנה מאוד, לא יעילה, כשכל רווח שהצליחה לייצר הלך לסתום איזה חור עבר. אל על החדשה עם פחות ממחצית מהעובדים וזה הסוד.

 

חברת התעופה הלאומית

לאל על מודבקת הסיסמה "חברת התעופה הלאומית של ישראל" כבר עשרות שנים למרות שהיא כבר מזמן לא בבעלות המדינה. דווקא במובן הזה נראה שמדינת ישראל עשתה צעד לא טוב בשוק ההון כשמכרה את אחזקותיה באל על רגע לפני שהחברה הוכיחה שהיא יודעת להתנהל כלכלית באופן עצמאי לחלוטין. אבל לאור ההיסטוריה הלא טובה של אל על והמדינה שכללה הלוואות רבות וחילוצים מבעיות כלכליות קשות וארוכות, אפשר למחול למדינה על היציאה מהחברה.

קיראו עוד ב"שוק ההון"

אבל זה לא הכל. בזמן שמשבר הקורונה בענף התעופה העולמית כמעט הביא לריסוק הענף ולסגירה של חברות, הנהלת אל על בראשות המנכ"לית דינה גננסיה בן טל, הצליחה לנווט את דרכה ליציבות כלכלית. אם לא די בכך, במהלך המלחמה בעזה הפגינה הנהלת החברה לא רק חוסן כלכלי, אלא גם מצאה עוד דרך לשפר את התדמית הבעייתית ממנה סבלה במשך שנים והטיסה, יחד עם שאר החברות הישראליות ארקיע וישראייר, אלפי חיילים ומילואימניקים שהיו בחו"ל חזרה ארצה לטובת המאמץ המלחמתי. צעד נוסף משבוע שעבר הוא חלוקת כרטיסי טיסה חינם עבור המילואמניקים ליעדי אירופה (בתשלום מסי נמל בלבד), היווה טפח נוסף במאמץ לשיפור התדמית.

מצד שני, אל על ספגה ביקורות רבות במהלך המלחמה בטענה שניצלה את היעדרותן של חברות התעופה הזרות והעלתה מחירים, בעיקר בקווים הרווחיים במיוחד שלה לארה"ב. המנכ"לית גננסיה בן טל הודתה במסיבת העיתונאים שערכה ביום חמישי עם פרסום הדוחות שלולא המלחמה, הרווח הרבעוני של החברה היה כ-95-100 מיליון דולר ולא 125 מיליון דולר. מנגד, היא הדפה את הטענות על העלאת מחירים אגרסיבית וטענה כי אלו עלו בכ-5% בלבד וההתייקרויות המשמעותיות הן תוצאה של ביקושים גבוהים שגורמים לכך שכל המושבים הזולים נגמרים מהר יותר מבדרך כלל. אתם תשפטו.

נדבך חשוב נוסף של אל על הוא סוגיית החוב. לאל על יש כיום חוב של כ-1.8 מיליארד שקלים ומדי שנה היא פורעת כ-300 מיליון שקלים ממנו, קצב מרשים לכל הדעות שמהווה גושפנקה נוספת לחוסן כלכלי. באופן מוזר, אפילו החות'ים בתימן תרמו לחברה כאשר שיתקו כמעט לחלוטין את מעבר אוניות המטען מהמזרח לכיוון ישראל ואילצו את תעבורת המטענים לעבור לידי חברות התעופה, בהן כמובן אל על, שגורפות עוד רווחים כתוצאה מכך.

הפוטנציאל האדיר - האם אל על תחתור לממש אותו?

אחד היתרונות המרכזיים של אל על הוא הביטחון של הלקוחות שלא משנה מה יקרה במצב הביטחוני בארץ, היא תמשיך לטוס. גם במקרה של מלחמה גדולה עם חזבאללה בצפון. מדובר ביתרון משמעותי של החברות הישראליות שמצליחות למשוך על בסיס ביטחון זה יותר נוסעים, גם אם המחיר גבוה יותר.

אבל זה מה שנקרא כסף קטן. לאל על יש פונטציאל להפוך לחברה מרכזית בשוק התעופה העולמית. ומדוע? אם נביט על חברות התעופה הבולטות בעולם נראה את שלושת חברות התעופה מהמפרץ הפרסי - אמירייטס, איתיחאד איירווייז וקטר איירווייז - בין החברות שניצבות זה עשרות שנים בראש הרשימה. הסיבה לכך היא שהחברות הללו החליטו, בתבונה רבה יש לומר, לנצל את המיקום הגיאוגרפי-אסטרטגי שלהן במרכז המפה העולמית ולהשקיע עשרות מיליארדי דולרים בקמת תשתית תעופה להאבים מרכזיים בהם יבוצע נתח נכבד מהחלפת הטיסות ("קונקשנים"). לאחרונה הודיעה גם סעודיה השכנה כי היא תגדיל את צי המטוסים שלה באופן משמעותי על מנת להצטרף לתחרות הזו.

כפי שזה נראה היום, אל על לא בוחנת אפשרות של תחרות בחברות מהמפרץ, גם בגלל צי המטוסים הקטן בהשוואה לחברות מהמפרץ (100-150 מטוסים בכל חברה) וגם בגלל היעדר תשתית מתאימה בנתב"ג ובעיות בירוקטיות של המדינה ומשרד התחבורה למהלך גדול שכזה. צי המטוסים של אל על מונה כיום כ-45 מטוסים. החברה מחזיקה היום ב-16 מטוסי דרימליינר ומספרם צפוי לגדול עד סוף העשור לכ-22 מטוסים. גם 24 המטוסים מדגם בואינג 737 המבוגרים צפויים להתחלף במטוסים חדשים יותר ומספרם עתיד לגדול גם הוא לכ-30.

מדינת ישראל נמצאת במיקום גיאוגרפי-אסטרטגי כדי להיכנס לתחרות בשוק התעופה העולמי. נכון, רכישת מטוסים היא עסק לא זול ומהווה הרכיב העיקרי בחוב של אל על, אבל גם בהנחה שאל על הייתה מצליחה להגדיל במהירות את צי המטוסים כדי להתחרות בחברות המפרציות, מדינת ישראל חייבת להעניק תשתית מתאימה לשם כך, קרי שדה תעופה גדול במיוחד על מנת לשים את ישראל במרכז מפת התעבורה העולמית. מעבר לכך צריך לזכור שצעד שכזה לא יזיק כלל לשיפור התדמית הלא אהודה של ישראל בעולם.

אין ספק שכל מה שנותר לאל על הוא להמשיך לפרוש כנפיים ולכבוש יעדים חדשים, גם יעדים בעולם וגם פיננסיים ואחרי כל כך הרבה שנים קשות נראה שהיא כמעט בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. אל על היא דוגמה והוכחה שניהול יכול עושה טוב גם לחברה, גם לקהל הנוסעים, וכן, גם למשקיעים.

תגובות לכתבה(24):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 20.
    נתי 04/03/2024 21:46
    הגב לתגובה זו
    לא היה לי ספק שהשבת מביא ברכה גם השירות שלהם הרבה יותר טובה וגם יחסית למה שיכלו לקחת כסף כשהם היחידים שטסים היו הוגנים מאוד
  • 19.
    כל הכבוד לקני שהקשיב לרב שלו שהמליץ לו על העסקה (ל"ת)
    פנחס 03/03/2024 14:07
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    דוד 03/03/2024 13:40
    הגב לתגובה זו
    כחול לבן שלנו ביחד ננצח להחזרת החטופים אמן
  • תכלת לבן (ל"ת)
    עידן 07/03/2024 15:39
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    לילך 03/03/2024 13:39
    הגב לתגובה זו
    אז מובן שהיא תצליח ולדעתי גם מגיע לה עבדו קשה
  • 16.
    אל על שירות מצוין היה לנו בטיסה מניו יורק (ל"ת)
    מוטי 03/03/2024 13:38
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    דן 03/03/2024 13:03
    הגב לתגובה זו
    חברעעעע מהגרועות בענף בחסות ממשלת ישראל עושקת וגוזלת את אזרחי מדינת ישראל החברעעע הכי יקרה ברמה הכי נמוכה בעולה ביום שחהיה אפשר לא אטוס עם אלעל לעולמי עולמים??
  • אל תטוס. הם יסתדרו בלעדך (ל"ת)
    אסף 03/03/2024 22:35
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    איזיגט 03/03/2024 12:43
    הגב לתגובה זו
    שנה הבאה ירידה דרסטית ברווחים
  • 13.
    שלמה 03/03/2024 12:18
    הגב לתגובה זו
    לצערי אין לי את המניה ועכשיו נראה לי קצת מאוחר להיכנס
  • 12.
    לאה 03/03/2024 12:18
    הגב לתגובה זו
    שהילד היה חולה והצוות לא עזב אותנו וטיפל במסירות אנחנו מעכשיו נטוס רק באל על
  • 11.
    כל הכבוד לאל על חברה 10 ! (ל"ת)
    ליאו 03/03/2024 12:17
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    מאור 03/03/2024 12:17
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד!
  • 9.
    אין עתיד לחברה שלא טסה בשבת, המחירים ירדו והפסדים יחזרו (ל"ת)
    הבעיות יחזרו 03/03/2024 12:06
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    בני 03/03/2024 11:38
    הגב לתגובה זו
    יודעים רק לקחת. לקחת מהמדינה את המיסים שלנו כשהם ציבורית. לגנוב רווחים מונופול מופקע בזמן כזה. נחרים אותם כשיחזרו הזולות
  • 7.
    להכריז על אל על מונופול. לפחות בקוים שאין תחרות. (ל"ת)
    משה 03/03/2024 11:37
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    שוחטים במחיר בגלל צמצום מתחרים. נתנקם בכם בזמן שלום (ל"ת)
    יעל 03/03/2024 11:13
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    י ש ר א ל י 03/03/2024 09:28
    הגב לתגובה זו
    דפקו מחירים בשמיים, בזמנים קשים הם "חברה לאומית" והמדינה מחלקת להם את כספינו ובזמנים טובים להם ורעים לנו הם פתאום חברה פרטית. האמת שהם די מנוולים, חיילים מיל שחזרו מנופש לצו 8 שילמו המון כסף, ביזיון. הורידו מחיר רק אחרי רעש ציבורי.
  • 4.
    היזהרו זו מלכודת דבש !!!! נו בטח רווחים אדירים ניצ 03/03/2024 08:49
    הגב לתגובה זו
    היזהרו זו מלכודת דבש !!!! נו בטח רווחים אדירים ניצלו את מצב המלחמה עם מחירים הזויים !!! דוחות הבאים יהיו הרבה יותר נמוכים !!! ראו הוזהרתם .
  • לרון 03/03/2024 16:04
    הגב לתגובה זו
    הדרך מטה סלולה כשכל החברות תחזורנה לכאן,היזהרו מהשקעה בגבוה!תמיד!!
  • אבי 03/03/2024 09:45
    הגב לתגובה זו
    כי הוא כבר כמעט מסתיים (31.3)
  • 3.
    בן 03/03/2024 08:37
    הגב לתגובה זו
    כדאתה קורא חעצמך המוביל הלאומי ישלך גם קצת אחריות. בתחילת המלחמה החברה סירבה לוטס בשבת כפי שהיה נדרש בגלל שהיא בבעלות של גביר עלוב חרדי שאפילו לא גר בארץ. במשך המלחמה נאלצנו אנשי העסקים לשלם מחירים מטורפים בגלל החזירות האינפסופית של החברת פח הזו, ולבסוף המוצר שלהם עלוב. רמת מוצר של לואו קוסט משודרג. מטוסים מלוכלכים, רמת מזון ומשקאות מביכה. טוסו בחברות אירופאיות ועזבו את אל על. תהנו יותר ותשלמו פחות. ככה עשיתי לפני המלחמה ואחזור לעשות אחריה.
  • 2.
    אני1 03/03/2024 08:34
    הגב לתגובה זו
    משום מה במאמר לא צויין כי גם לחב' אל על בוטל ביטוח סיכוני מלחמה ב 07/10/23 וכי המדינה העניקה "חלופה" לביטוח סיכוני מלחמה לשלושת החברות הישראליות בהיקפים משמעותיים, דבר שאפשר להם להמשיך לטוס לישראל, ומנע מהאחרים לפעול בגזרה..
  • 1.
    אלון 03/03/2024 07:59
    הגב לתגובה זו
    איזה כייף להתחיל עם פירגון את השבוע.אל על , לא טסה בשבת וזו הברכה שלה !!!!!!
טבע תרופות
צילום: סיון פרג'

אופנהיימר: אפסייד של 30% בטבע

בבית ההשקעות אופנהיימר מציינים לחיוב את השיפור בכל חטיבות הפעילות של חברת התרופות, את העלאת התחזיות להכנסות מאוסטדו ויוזדי, והתקדמות בפיתוח מולקולת ה-TL1A; מחיר היעד למניה על 30 דולר עם המלצת "תשואת יתר"

מנדי הניג |
נושאים בכתבה טבע אופנהיימר

אופנהיימר מפרסמים סקירה חיובית על טבע טבע -1.85%   בעקבות דוחות הרבעון השלישי, שבהם הציגה החברה הכנסות של 4.5 מיליארד דולר - עלייה של 3% מהתקופה המקבילה וגבוהה מהצפי שעמד על 4.34 מיליארד דולר. 

כל חטיבות הפעילות - הגנריקה, הביוסימילרס ותרופות המקור - הראו שיפור בתוצאות, וטבע העלתה את התחזיות השנתיות שלה. בבית ההשקעות אופנהיימר משאירים את המלצת ה-Outperform ומחיר היעד על 30 דולר למניה, כשהם מתבססים על מכפיל 6.7 לרווח התפעולי המתואם של 2026.


צמיחה בכל החטיבות

בחטיבת הגנריקה נרשמה צמיחה של 2% בהכנסות, ל-2.58 מיליארד דולר, מעל תחזית השוק שעמדה על 2.41 מיליארד דולר. בארה"ב בלטה עלייה של 7% (במונחי מטבע מקומי), שהובילה להכנסות של 1.18 מיליארד דולר, בעוד שבאירופה נרשמה ירידה של 5% עקב בסיס השוואה גבוה. שאר העולם הציג צמיחה מתונה של 3%. תחת אותה חטיבה משולבות גם תרופות הביוסימילרס, שמהן כבר הושקו 10 תרופות, ועוד שש צפויות עד סוף 2027. אופנהיימר מציין כי השקת התרופות באירופה ב-2027 צפויה להאיץ את קצב הצמיחה בתחום, כאשר התחזית להכנסות נותרת על 800 מיליון דולר.

בחטיבת תרופות המקור הממוסחרות בלטה צמיחה משמעותית באוסטדו (Austedo) - עלייה של 38% ל-618 מיליון דולר. גם יוזדי (Uzedy) הציגה צמיחה של 24% ל-43 מיליון דולר, ואג’ובי (Ajovy) עלתה ב-19% ל-168 מיליון דולר. טבע מאשררת את תחזית ההכנסות לאוסטדו לשנת 2027 - 2.5 מיליארד דולר - וצופה כי לאחר חדירה לשוק האירופי היא תגיע להכנסות שיא של כ-3 מיליארד דולר. בהתאם לכך, החברה העלתה את התחזית השנתית ל-2025 ל-2.05-2.15 מיליארד דולר. גם יוזדי מתקדמת בקצב מהיר מהצפי - עם תחזית מעודכנת של 190-200 מיליון דולר השנה, לעומת 150 מיליון בתחזית הקודמת. שתי התרופות, יחד עם האולנזפין שצפויה להגיע לשוק ב-2026, מוערכות לייצר בשיאן בין 1.5 ל-2 מיליארד דולר.

בצד של הפיתוח, טבע מתכננת להגיש את זריקת האולנזפין (לטיפול בסכיזופרניה) ל-FDA עד סוף 2025, עם צפי למכירות מ-2026 והכנסות של עד 1.5 מיליארד דולר. מולקולת ה-TL1A, שמפותחת יחד עם סנופי, מתקדמת כמתוכנן, והחברה צופה לקבל בגינה תשלום ראשון של 250 מיליון דולר ברבעון הרביעי של השנה ועוד 250 מיליון נוספים ברבעון הראשון של 2026. בטווח הארוך מעריכה טבע כי מדובר בפוטנציאל הכנסות של 2-5 מיליארד דולר, לא כולל אינדיקציות נוספות.

הבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניגהבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניג
סקירה

ג'י סיטי יורדת 7%, סקופ עולה 4.7%; מגמה חיובית בת"א

העלאת תחזית הדירוג של S&P תומכת בשוק למרות ארביטרז' שלילי, המסחר מתנהל בעליות שערים; עונת הדוחות בת"א מעלה הילוך - מי צפויות לדווח?

מערכת ביזפורטל |

המסחר בת"א מתנהל במגמה חיובית למרות ארביטרז' שלילי של כ-0.4%, כאשר מדד ת"א 35 עולה 0.3% ומדד ת"א 90 עולה ב-0.6%. 

במבט על הסקטורים, מדד הביטוח ממשיך לבלוט לחיוב עם עלייה של כ-1.1%, מדד הבנקים עולה ב-1.1%, מדד הנדל"ן עולה 0.5% ומדד הנפט וגז יורד 0.1%.


בשוק האג"ח נרשמת יציבות לקראת החלטת הריבית בסוף החודש. אג"ח עם מח"מ של כ-10.5 שנים נסחר עם תשואה ברוטו של כ-4.06%. נזכיר כי בסוף השבוע מדד המחירים לצרכן צפוי להתפרסם, במה שיכריע את הכף האם הריבית תרד או לא בסוף החודש. נכון לבוקר זה השוק מתמחר הורדת ריבית באזור 70%.


השבוע הקודם ננעל במחזור ענק של כ-13.4 מיליארד שקל השני בגובהו אי פעם, שלב הנעילה (החדש) רשם מחזור של כ-9.4 מיליארד שקל על רקע עדכון המדדים החצי-שנתי. במסגרת העדכון הצטרפו למדד ת״א-35 מניות מגדל ביטוח מגדל ביטוח  ונקסט ויז׳ן נקסט ויז'ן 3.89%  , בעוד שמניות החברה לישראל חברה לישראל 0.18%    ואנרג׳יאן אנרג'יאן -2.96%   הועברו למדד ת״א-90. המהלך גרם לתנודתיות גדולה במיוחד בשתי האחרונות, בעיקר לאחר הצניחה במניית איי.סי.אל איי.סי.אל 1.09%   ובמניית בעלת השליטה בה - החברה לישראל - בעקבות הפשרה עם המדינה סביב זיכיון ים המלח. הישג ל-ICL? - תקבל 2.5 מיליארד דולר על החזרת זיכיון ים המלח למדינה, גם היום אייסיאל תעמוד במוקד לאחר שהשוק יאכל מחדש את השפעות ההתפתחויות על הרווחיות הליבתית שלה.



בעוד בוול סטריט כבר מסכמים ביצועים של סקטורים בתל אביב עונת הדוחות רק בתחילתה. בשבוע שעבר זכורים לנו דוחות טבע -1.85%  ו- נובה 1.73%   שהתוצאות שלהן גרמו לתנודתיות גבוהה, טבע לכיוון מעלה עם עקיפה של הציפיות ועדכון תחזית, נובה עם ביצועים קצת מעל הציפיות ותחזית שמרנית שדרדרו את המניה. גם השבוע מצפים לנו דוחות בעיקר מסקטורי האנרגיה מתחדשת, שבבים ו-IT. מהחברות שדיווחו על מועד הגשת התוצאות ניתן לצפות לדוחות של החברות הבאות: 

מחר: משק אנרגיה, טאואר, קמטק, נקסטויז'ן, קופיוג'ן ולייבפרסון, 

בשלישי - אלעל, הבורסה, בזק, אמות, וברייסנוויי. 

ברביעי - אייסיאל, אנלייט, אנרג'יקס, תורפז, מבנה, פריון, מטריקס, גילת ולוינשטיין

בחמישי ידווחו נייס וספיינס.


מניות במוקד

האם קיבלנו פרומו לדוחות החברות הביטחוניות? על פי דוחות סקופ סקופ 4.51%  , הגידול במכירות בישראל של החברה נבעו בעיקר מיישום אסטרטגיית צמיחה ומעלייה בביקוש למוצרי החברה המשמשים את הלקוחות המייצרים מוצרים ביטחוניים וכן עלייה במכירות המוצרים הטכניים. ההכנסות ברבעון עלו ל-535.4 מיליון שקל לעומת 472.6 מיליון שקל ברבעון המקביל - עלייה של כ-13%. הרווח הגולמי נשאר כמעט ללא שינוי ועמד על 166.3 מיליון שקל, אם כי ניתן לראות כי סקופ מצליחים להתייעל תפעולית מה שהקפיץ את הרווח התפעולי בכ-8.7% ל-63.7 מיליון שקל לעומת 58.6 מיליון שקל ברבעון המקביל. את הרווחיות הזאת חברת המתכות מצליחה לגלגל גם לשורה התחותנה כשהרווח הנקי ברבעון עלה בכ-7.6% ל-43.5 מיליון שקל לעומת 40.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה. השיפור התזרימי מקבל ביטוי גם בקופה כשיתרת המזומנים של החברה עלתה ל-340 מיליון שקל לעומת 320 מיליון שקל ברבעון המקביל, בהקשר הזה נזכיר כי ביולי האחרון בהמשך לתוצאות הרבעון השני הכריזה החברה על חלוקת דיבידנד בהיקף של 33.1 מיליון שקל - כ-2.5 שקל למניה. הדיבידנד שולם לבעלי המניות ב-4 באוגוסט. סקופ: עליה של 13% בהכנסות ו-7.5% ברווח על רקע ביקושים מהתעשיות הביטחוניות