אלמוג כהן
צילום: אתר ביתר ירושלים
בלעדי

השכר של אלמוג כהן בבית"ר ירושלים נחשף: 50% יותר משכרו בנתניה

פרסום ראשון: ל"ביזספורט" נודע כי שכרו של המנהל המקצועי החדש יהיה 45 אלף שקל נטו, לעומת קצת יותר מ-30 אלף בנתניה. וגם: מענקים על בונוסים
יובל כרמל | (9)

אלמוג כהן מונה אתמול (שני) לתפקיד המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים. הוא קיבל במכבי נתניה שכר גבוה יחסית, שהסתכם סביב 32 אלף שקל נטו לחודש, אבל בבית"ר ירושלים השכר שלו יהיה גבוה ב-50% בערך משכרו במכבי נתניה - 45 אלף שקל נטו, לא כולל מענקים שאמורים להסתכם בעשרות אלפי שקלים ויותר במקרה של הצלחה.

אלמוג כהן (אתר בית

איזה וולקאם. אלמוג כהן (אתר בית"ר ירושלים)

ל"ביזספורט" נודע כי בחוזהו של המנהל המקצועי יהיו גם מענקים שמנים: בונוסים על העפלה לפלייאוף עליון, בונוס על אירופה וכמובן - בונוס על זכייה בגביע המדינה. כמו כן, כהן יוכל להרוויח בונוסים ממכירת שחקנים.

במכבי נתניה הצליח כהן להכניס בתקופתו כ-27 מיליון שקל כתוצאה ממכירת שחקנים. זה בא לידי ביטוי גם בקיץ האחרון, עם מכירת שחקנים כמו עומרי גנדלמן (2.3 מיליון אירו), אבל גם בעבר, ממכירת פטריק טוואמסי (חצי מיליון אירו), עדן קארצב (2.3 מיליון אירו) רז שלמה (1.1 מיליון אירו) ואחרים.

גורם בבית"ר ירושלים סיפר ל"ביזספורט" כי "השכר של אלמוג ממש לא צריך לעניין, מה שחשוב הוא שהוא יחזיר את בית"ר ירושלים לימיה הגדולים. אנחנו מודעים ליכולות שלו ויודעים שהוא יכניס לנו הרבה מאוד כסף גם ממכירת שחקנים". ברק אברמוב דורש כ-2.5 מיליון אירו על עדי יונה ועשוי למכור בקיץ גם את ירדן שועה.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    יאיר שרביט 14/02/2024 19:25
    הגב לתגובה זו
    נכן אברמוב מעוניין רק בכסף כי ירדן שועה ועדי יונה בלעדיהם אין משחק לביתר ירושלים והם הכי טובים שם
  • 6.
    שחר 13/02/2024 20:30
    הגב לתגובה זו
    עובדים בעיניים על אוהדי בית"ר. המטרה להשביח שחקנים ולמכור מייד. בית"ר תהנה מהם מקסימום לעונה אחת. ימכרו בהרבה כסף ויקנו בקטנה. כבר רוצה למכור את יונה, למה?? ראו לאן הגיעה נתניה.
  • יאיר שרביט 14/02/2024 19:26
    הגב לתגובה זו
    נכון
  • 5.
    ירדן 13/02/2024 19:30
    הגב לתגובה זו
    המטרה של אברמוב זה כסף ולא השבחת הקבוצה. המטרה להשביח שחקנים ולמכור אותם ולא להשאיר אותם בבית"ר. ראו לאן הגיעה נתניה שמכרה את כל השחקנים הטובים שהיו לה
  • 4.
    שלמה ישי 13/02/2024 19:28
    הגב לתגובה זו
    אלי טביב מספר 2 אברמוב בקצב הזה ביתר תהיה בתחתית עוד 20 שנה
  • 3.
    בהצלחה. (ל"ת)
    יואל 13/02/2024 15:04
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אבנר 13/02/2024 14:27
    הגב לתגובה זו
    אם האסטרטגיה שלו היא למכור שחקנים , עם מי יישאר לו לעבוד ולהחזיר את ביתר לימיה הגדולים?
  • 1.
    עותניאל 13/02/2024 07:57
    הגב לתגובה זו
    כתב הספורט של ביז מביא לקורא כל פעם לקוראים נתונים מעניינים ובלעדיים. הפעם הגדיל לכתוב על החוזה בין אלמוג לקבוצה אולי הפעם בית"ר תצליח להביא את כישורי אלמוג לביטוי ותחזור להיות מהקבוצות המובילות בארץ. פוטנציאל האוהדים שלה עצום
  • רואה בכוכבים 13/02/2024 20:20
    הגב לתגובה זו
    עכשיו אברמוב בכלל מרגיש שיצא פראייר.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.