1.03 מיליארד אירו: שווי הנבחרות שהוגרלו עם ישראל בליגת האומות
נבחרת ישראל הוגרלה אמש (חמישי) ל"בית המוות" בליגת האומות, עם נבחרת צרפת, בלגיה ואיטליה - כמה מהנבחרות הנחשבות ביותר ביבשת. לאחר שסיימה בטורניר הקודם במקום השני בבית, העפילה הנבחרת הלאומית לליגה א', הגבוהה ביותר באירופה.
בהיבט הכלכלי, סגל נבחרת ישראל הנוכחי שווה כיום 53 מיליון אירו, השווי הנמוך ביותר בליגה א', עם פער אדיר מהמקום השני - בוסניה והרצגובינה, שלה שווי שמוערך ב-91 מיליון אירו. יש לציין שהנבחרת חסרה שחקנים כמו מנור סולומון, שהוא הישראלי היקר ביותר כיום עם שווי של 18 מיליון אירו. בסגל הנוכחי השחקן היקר ביותר הוא דווקא קשר רד בול זלצבורג אוסקר גלוך, ששווה 15 מיליון אירו.
שווי נבחרת איטליה גבוה בהרבה, כששווי סגל השחקנים של אלופת אירופה עומד על לא פחות מ-611 מיליון אירו. האיטלקים שמדורגים במקום התשיעי בדירוג פיפ"א מחזיקים בכמה שחקנים נחשבים בסגל, כשהיקרים ביותר חולקים חדר הלבשה באינטר מהליגה המקומית - הקשר ניקולו בארלה, שמחזיק בשווי שוק של 75 מיליון אירו, וחברו לקבוצה והבלם פדריקו דימארקו, עם שווי של 50 מיליון אירו.
נבחרת בלגיה חסרה בגלגולה האחרון את הכוכב הגדול ביותר שלה, קווין דה בריינה, אך חברו לקבוצה במנצ'סטר סיטי ז'רמי דוקו הספיק לעבור אותו בשווי מאז, עם הערכה של כ-65 מיליון אירו - עלייה של 37 מיליון אירו לעומת מעמד החתימה בשורות הסיטיזנס בקיץ. אחריו זהו חלוץ המוכשר של רד בול לייפציג, לואיס אופנדה, עם שווי של 55 מיליון אירו. דה בריינה עצמו כבר החלים מהפציעה אותה ספג בתחילת העונה, וצפוי להגיע לישראל, כששוויו עומד על 60 מיליון אירו. שווי הסגל הכולל של השדים האדומים מוערך ב-478 מיליון אירו.
- לאחר העלייה לשמינית הגמר, האם נבחרת ישראל מתומחרת ב-"דיסקאונט"?
- הראל ביטוח תהיה נותנת החסות הראשית של נבחרות ישראל בכדורסל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.יהושפט 09/02/2024 17:16הגב לתגובה זואין מצב שזה השווי של אמבפה מאחר שהשווי מתייחס לאורך החוזה והמחיר שיש לשלם כדי לרכוש אותו. אמבפה מסיים חוזה והמחיר שלו חינם.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
