בדומה לשרי: השכר המטורף שמרוויח דניל לסובוי במכבי חיפה
מכבי חיפה ממשיכה להתחזק, כשאמש (שישי) צירפה לשורותיה את שחקן הכנף הרוסי, דניל לסובוי, לאחר עסקה מסובכת עם דינמו מוסקבה. הקיצוני היהודי ירשם תחילה כזר, כשבהמשך צפוי לקבל אזרחות, בעוד שהירוקים כבר רשמו אותו לצמד המשחקים מול גנט בפלייאוף הקונפרנס ליג.
השחקן יושאל כאמור מהקבוצה הרוסית לכרמל, עם אופציית רכישה בגובה 1.2 מיליון אירו. לסובוי ירוויח שכר עתק במועדון, עם חוזה בשווי חצי מיליון אירו לעונה - בדומה לקפטן צ'ארון שרי שעזב בהשאלה, והיה לאחד המשתכרים הבכירים במועדון.
עם הכדור. לסובוי (דינמו מוסקבה אינסטגרם)
מה שהקשה מעט על המעבר הן הסנקציות של אופ"א שתחתן נמצאת דינמו מוסקבה, אך הפערים הכלכליים בין הקבוצות צפויים להצטמצם בימים הקרובים. לסובוי, 25, שיחק ב-3 השנים האחרונות בבירת רוסיה ויעזוב את המדינה לראשונה כשחקן בוגרים, לאחר שגדל במחלקת הנוער של דינמו קייב האוקראינית.
- עם פיצויים בגובה 1.5 מיליון אירו: ולאדן איביץ' פוטר מקרסנודאר
- לאחר שסחר בקוקאין ב-70 מיליון אירו: כמה שווה הכדורגלן שהורשע?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הקיצוני שמשחק באגף שמאל נמצא בבצורת שערים חמורה, כשהפעם האחרונה שמצא את הרשת הייתה ב-2021. מאז התמודד השחקן עם מספר פציעות קשות, כולל קריעה של הרצועה הצולבת, כשבעונה הקודמת אמנם לא נפצע אך בילה את רובה על הספסל.
גם בעונה הנוכחית ממעט לסובוי לשחק, עם 422 דקות שהתפרשו לאורך 13 משחקים בכל המסגרות עבור דינמו קייב, בהם רשם הרוסי-יהודי בישול אחד.
לסובוי ששוויו מוערך ב-1.8 מיליון אירו, היה שווה בשיאו לא פחות מ-5 מיליון אירו. הוא מגיע כרכש החמישי של אלופת המדינה בחלון הנוכחי, אחרי קני סייף, תומר חמד, ליאור קאסה וגדי קינדה. לסובוי יהיה השחקן הרביעי היקר בסגל של מסאי דגו, אחרי קינדה עצמו (4 מיליון אירו), פרנצדי פיירו (2.8 מיליון אירו), ועלי מוחמד (2.2 מיליון אירו).
- 1.די 16/02/2024 14:57הגב לתגובה זוהוא לא יהודי אשתו יהודיה
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
