עדי יונה
צילום: ביתר ירושלים טוויטר

הכוכב הבא: עדי יונה לא מפסיק לככב - מה שוויו ואיפה הוא יהיה בעונה הבאה?

היהלום של בית"ר נחשב לאחד מנקודות האור שלה העונה, כשכבש אמש צמד פנטסטי. תג המחיר המשוער שלו בפנים
יובל כרמל | (1)

בית"ר ירושלים רשמה אכזבה נוספת אמש (שלישי), כשאיבדה יתרון של 2:0 וסיימה בתיקו 2:2 עם הפועל פתח תקווה. מי שבלט מעל כולם הוא דווקא עדי יונה, שכבש צמד מרשים והמשיך להראות כמה פוטנציאל טמון בו.

הקשר התזזיתי בן ה-19 נחשב ליהלום של מחלקת הנוער מהירה, שלא ידועה כאחת שמגדלת שחקנים כהרף עין. זוהי עונתו השלישית של יונה בקבוצה הבוגרת, ולאחר שהשתפשף בעונה שעברה כשסייע לקבוצתו לזכות בגביע המדינה עם 29 הופעות בכל המסגרות ובישול אחד על שמו - העונה הקשר הצעיר הבטיח את מקומו בהרכב של יוסי אבוקסיס, כשהמספרים לא איחרו להגיע.

מלהטט עם הכדור. יונה (צילום: בית"ר ירושלים האתר הרשמי)

יונה כבר עם 5 שערים ו-2 בישולים העונה, כשהוא בעיקר מציג יכולת פשוט נהדרת וללא ספק עובר את 'מבחן העין'. היהלום גדל במועדון מגיל 9 ומתואר בחדר ההלבשה כשחקן צנוע ושקט, אך עם זאת כמקצוען אמיתי. בתחילת החודש חתם יונה על חוזה חדש במועדון עד 2028, לצד התעניינות ממכבי תל אביב ומכבי חיפה. גם בקיץ הן ינסו לקלוט אותו, אבל ברק אברמוב מכוון למכירה בחו"ל בסכום של 2-2.5 מיליון אירו.

בבית"ר הבהירו כי יונה לא עומד להימכר, כששווי השוק שלו כיום עומד על 150 אלף אירו "בלבד", אך בפועל, תג המחיר הפוטנציאלי שלו צפוי להיות גבוה בהרבה - בסביבות ה-2 מיליון אירו.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    יאיר שרביט 14/02/2024 19:21
    הגב לתגובה זו
    עדי יונה חולה עליו הוא העתיד של ביתר ירושלים
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.