גדי קינדה
צילום: קנזס סיטי טוויטר

בדרך ללבוש ירוק: כמה צפוי קינדה להרוויח בחיפה וכמה הרוויח ב-MLS?

הקשר הישראלי ככל הנראה בחר בקבוצתו של מסאי דגו למרות התעניינות ממכבי תל אביב. כמה ירוויח ואיך זה משתווה לשכרו הקודם?
יובל כרמל | (1)
בדרך לכרמל: גדי קינדה על סף חתימה בשורות אלופת המדינה, מכבי חיפה, שנראה כי ניצחה במירוץ להחתימו כשהתחרתה מול מכבי תל אביב בשבועות האחרונים. בשנים האחרונות שיחק קינדה בקנזס סיטי מה-MLS ואף הגיע איתה לחצי גמר הפלייאוף בעונה האחרונה. קינדה בן ה-29 רשם בעונה החולפת רשם מספרים לא רעים, עם 5 שערים ו-8 בישולים ב-29 משחקים בכל המסגרות. בכל שלוש עונותיו באמריקה כבש קינדה 16 שערים והוסיף 17 בישולים.   כעת פרטי החוזה שהציעה חיפה לישראלי נחשפים: אם יחתום, צפוי קינדה להרוויח כ-400 אלף אירו, לא כולל מענקים, בחוזה לשלוש וחצי שנים כשהוא מגיע כשחקן חופשי, מה שהופך אותו לאחד המשתכרים הבכירים בכרמל, ובארץ בכלל. השחקן ויתר על חוזה חדש בקנזס, שהציעה לו שכר של 915 אלף דולר לעונה, לעומת 835 אלף דולר שהרוויח בשנים האחרונות. קינדה כאמור התלבט בין חיפה לצהובים, שנראה כי ינסו לייצר מהלך אחרון בעבור הקשר. גם גיחה לאירופה נשקלה, אך לבסוף נראה כי קינדה בחר בכרמל. קינדה גדל במחלקת הנוער של מ.ס. אשדוד, וב-2019 נרכש על ידי בית"ר ירושלים במיליון אירו. לאחר שנת השאלה מוצלחת בליגה האמריקאית, נרכש הקשר על ידי קנזס סיטי בסכום מרשים של 3.7 מיליון אירו. הישראלי, שמשחק בעמדת הקשר ההתקפי, יכול לשחק גם בקישור האמצעי וגם באגף ימין. למכבי חיפה שני שחקנים על העמדה, הקפטן צ'ארון שרי וליאור רפאלוב הנהדר, כשלא מזמן התחזקו בישראלי נוסף, קני סייף.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    קובי 27/12/2023 12:57
    הגב לתגובה זו
    מאוד מעניין. תמשיכו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.