בדרך ללבוש ירוק: כמה צפוי קינדה להרוויח בחיפה וכמה הרוויח ב-MLS?
כעת פרטי החוזה שהציעה חיפה לישראלי נחשפים: אם יחתום, צפוי קינדה להרוויח כ-400 אלף אירו, לא כולל מענקים, בחוזה לשלוש וחצי שנים כשהוא מגיע כשחקן חופשי, מה שהופך אותו לאחד המשתכרים הבכירים בכרמל, ובארץ בכלל. השחקן ויתר על חוזה חדש בקנזס, שהציעה לו שכר של 915 אלף דולר לעונה, לעומת 835 אלף דולר שהרוויח בשנים האחרונות. קינדה כאמור התלבט בין חיפה לצהובים, שנראה כי ינסו לייצר מהלך אחרון בעבור הקשר. גם גיחה לאירופה נשקלה, אך לבסוף נראה כי קינדה בחר בכרמל. קינדה גדל במחלקת הנוער של מ.ס. אשדוד, וב-2019 נרכש על ידי בית"ר ירושלים במיליון אירו. לאחר שנת השאלה מוצלחת בליגה האמריקאית, נרכש הקשר על ידי קנזס סיטי בסכום מרשים של 3.7 מיליון אירו. הישראלי, שמשחק בעמדת הקשר ההתקפי, יכול לשחק גם בקישור האמצעי וגם באגף ימין. למכבי חיפה שני שחקנים על העמדה, הקפטן צ'ארון שרי וליאור רפאלוב הנהדר, כשלא מזמן התחזקו בישראלי נוסף, קני סייף.This goal is Kinda pretty 🤩 Two goal lead restored!#SportingKC pic.twitter.com/wVMSokJmAX
— Sporting Kansas City (@SportingKC) October 3, 2021
- 1.קובי 27/12/2023 12:57הגב לתגובה זומאוד מעניין. תמשיכו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
