ענאן חלאילי
צילום: מכבי חיפה האתר הרשמי

תג המחיר: 4.5 מיליון אירו. ענאן חלאיילי נשאר בירוק, כמה ירוויח?

הקיצוני המוכשר של מכבי חיפה ישאר בכרמל כשחתם על חוזה חדש עד 2027, כשאלופת המדינה הציבה לו תג מחיר מכובד. איך המספרים שלו העונה ומה השכר?
יובל כרמל | (4)

נשאר בכרמל: ענאן חלאיילי, שחקנה המוכשר של אלופת המדינה, מכבי חיפה, חתם על חוזה חדש בשורות הירוקים עד 2027. חלאיילי הוא תוצר מחלקת הנוער של הירוקים, ואף השתלב בנבחרת ישראל בקמפיין האחרון.

כעת, השחקן המוכשר קיבל חוזה חדש ונוצץ בכרמל, עם תג מחיר מרשים - לא פחות מ-4.5 מיליון אירו, ושכר מכובד של מעל 100 אלף אירו לעונה.

הקיצוני בן ה-19 תמיד נחשב לכישרון, אך מעולם לא סומן כדבר הבא, והגיע לאן שהגיע בזכות עבודה קשה ומשמעת עצמית. הוא לא קיבל זימון לנבחרת הנוער של אופיר חיים, שלפני כשנה וחצי הגיעה עד גמר יורו הנוער ונכנעה לאנגליה החזקה. כשנה לאחר מכן קיבל את הזימון למונדיאליטו בעקבות חסרונם של שחקנים כמו אוסקר גלוך ועידן טוקלומטי. חלאיילי לקח את ההזדמנות בשתי ידיים, הצטיין תחת המאמן אופיר חיים ואף הבקיע שערים חשובים, כמו השער הזכור בדקה ה-97 נגד אוזבקיסטן שהעלה את הנבחרת לשלב הבא. את הטורניר סיים הקיצוני עם 3 שערים ובישול.

במדי נבחרת הנוער. חלאילי (באדיבות ההתאחדות לכדורגל)

לאחר מכן השתלב הכוכב בטורניר היורו עד גיל 21 שבו לקחה חלק בנבחרת הצעירה, כשבחודש הקודם זה קרה: חלאיליי קיבל זימון בכורה לנבחרת הבוגרת, ואף פתח בהרכב. 

בשלהי חלון ההעברות של הקיץ עורר השחקן עניין רב ביאנג בויז השוויצרית, שרצתה לשלם את תג המחיר שלו שעמד על מיליון אירו דאז. חלאיילי גם נרשם בפנקס רד בול זלצבורג של אוסקר גלוך, ולפי דיווחים גם קבוצות בליגה האיטלקית התרשמו מהקיצוני. אך

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    שמואל 10/12/2023 16:40
    הגב לתגובה זו
    איפה הייתה ולא הוצאת מילה על מקרה הזרים בקבוצה
  • 2.
    הריאלי 10/12/2023 15:39
    הגב לתגובה זו
    להבין על מה המהומה? לא רואה בו שום דבר מיוחד
  • 1.
    [email protected] 10/12/2023 15:18
    הגב לתגובה זו
    אל תהיה פרייר ענאן חלאיילי, לשחק עבור 100 אלף יורו לשנה לפחות כפול באירופה תקבל 300 אלף יורו לפחות
  • משה 10/12/2023 16:33
    הגב לתגובה זו
    היה חוזר אחרי שנה כמו סוף פודגרנו לספסל של חיפה. הוא לא קרוב להיות בשל לקבוצה בוגרת בליגה רצינית אן לנבחרת הבוגרת.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.