כריסטיאנו רונאלדו מסתבך? נתבע על יותר ממיליארד דולר
לפי מכתב התביעה, רונאלדו היה מודע לכל אורך הדרך למוצרים שאותם הוא מקדם, והיה בורג משמעותי בצמיחת הפופולאריות של החברה. עם מעל ל-850 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות השונות, Binance המשיכה לגדול, כשהשקת שיתוף הפעולה בין הפורטוגלי לחברה גרם לעלייה של 500% בחיפושים של שם הפלטפורמה, כשבוע לאחר שמכירת הקולקציה החלה. אך העתיד לא היה ורוד כמצופה: תעשיית הקריפטו חווה משבר חמור, וה-NFTs כבר לא הדבר הגדול הבא שאנשים ייחלו לו לפני כשנתיים. כיום עשרות אלפי נכסים דיגיטליים איבדו מערכם; דוגמה טובה מעולם הספורט הוא NFT של הכדורגלן לברון ג'יימס שנמכר עבור 230 אלף דולר ירד לשווי של 25 דולר בלבד לאחר כשנה. המשבר כמובן לא דילג על הקולקציה של חלוץ אל נאסר, כשהפריט הזול ביותר נמכר תחילה ב-77 דולר וכיום שווה דולר אחד בודד. אלו שנפגעו משיתוף הפעולה והחליטו לתבוע את הכוכב טוענים גם כי הוא לא חשף את היקף ההכנסות שנוצר כתוצאה מפרסום החברה, אך לרונאלדו זה לא מפריע, כשהשבוע רמז על שיתוף פעולה נוסף עם החברה בעתיד.My NFT collection is coming on November 18, exclusively on @Binance. This is your chance to join my Web3 community and own iconic moments from my career. Sign up now with code RONALDO to prepare, and receive a surprise when the collection drops. pic.twitter.com/5lXNzxs2lC
— Cristiano Ronaldo (@Cristiano) November 15, 2022
- 3.גילי 04/12/2023 10:21הגב לתגובה זועל הפסד שנגרם ע"י אותה חברה, יש לי סיכוי ?!
- 2.כריסטיאנו רונאלדו 03/12/2023 09:45הגב לתגובה זואני מתערב שרונאלנדו יצא מזה
- 1.המגיב 02/12/2023 02:19הגב לתגובה זוהטמטום שלך עצמך.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
