מאורו איקרדי
צילום: גלאטסראיי טוויטר רשמי

סוכנו של איקרדי: אנחנו מדברים עם ריאל מדריד; פבריציו רומאנו הכחיש

לאחר שלא הצליחו למצוא תחליף הולם לכרים בנזמה, נראה כי שמו של החלוץ הארגנטינאי נכנס לפנקס של קרלו אנצ'לוטי. מנגד, עיתונאי הכדורגל הגדול בעולם טוען כי לא התקיימו דיבורים בין המועדון לחלוץ
יובל כרמל |

מצאה את החלוץ שלה? שמו של שמו של כוכב אינטר ופריז סן ז'רמן בעבר וגלאטסראיי בהווה קושר לריאל מדריד. זהו מאורו איקרדי בן ה-30, החלוץ החם ביותר בליגה הטורקית. עם עזיבתו המפתיעה של כרים בנזמה בקיץ, הבלאנקוס לא הצליחו למלא את החסר, כשהחתמתו של השחקן היקר בעולם, קיליאן אמבפה, לא יצאה לפועל. עם פציעתם של כוכבי הקבוצה ויניסיוס ג'וניור וארדה גולר, החלק הקדמי של מחזיקת הגביע הספרדי דל מתמיד.

פה איקרדי נכנס לתמונה. סוכנו של החלוץ, אליו לטריו פינו, התראיין לתקשורת הטורקית, כשאמר: "אני במדריד כרגע. ריאל מדריד עדיין לא שלחה הצעה רשמית על איקרדי, אבל אנחנו מדברים עם נציגי המועדון. אני אטוס לאיסטנבול ביום שני לדבר עם ארדן טימור (סגן הנשיא של גלאטסראיי), ואראה את משחק ליגת האלופות של הקבוצה נגד מנצ'סטר יונייטד ברביעי. אבלה גם עם מאורו, חוץ מזה איני יכול לספר יותר".

מנגד, אחד מעיתונאי הכדורגל הגדולים בעולם, פבריציו רומאנו, הכחיש כל קשר בין איקרדי לבלאנקוס. לפי העיתונאי האיטלקי, אין דיבורים בין החלוץ לריאל, או דיבורים בין גלאטסראיי לריאל, כשהאחרונה תצמד למדיניות הרכש שקבעה לעצמה בשנים האחרונות - לא להחתים אף שחקן בחלון ההעברות של ינואר. רומאנו הוסיף כי התוכנית של הבלאנקוס היא קודם כל לוודא כי החלוץ הצעיר אנדריק מתאקלם במועדון, ולאחר מכן "נראה מה יקרה עם סיטואציית אמבפה".

מחפש אתגר חדש? איקרדי (קרדיט - גלאטסראיי טוויטר רשמי)

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.