מעל קיין ולוקאקו: זהו המיקום של זהבי ברשימת כובשי השערים הגדולים
אין ספק שחזרתו של ערן זהבי למדים הלאומיים ריגשה את כלל אוהדי הכדורגל בישראל. הכוכב ששם מאחוריו את המגרעות והגיע להסכמה עם מנהלה המקצועי של הנבחרת, יוסי בניון, והמאמן אלון חזן בכדי לנסות לעשות את הבלתי אפשרי עם הנבחרת ולעלות ליורו הייתה פעולה מתבקשת בימים קשים אלו. זהבי לדעת רבים הוא החלוץ הישראלי הטוב ביותר, אך יש כאלו שיתווכחו עם הטענה. העובדות לעומת זאת, מראות כי החלוץ ממוקם בטופ של כובשי השערים הגדולים ביותר מאלו שפעילים כיום.
זהבי, שכבש בכל שנות הקריירה שלו 389 שערים, מתברג בין כוכבי על, כאלו שחרטו את שמם בספרי ההיסטוריה. הוא נמצא במקום ה-13, עלייה של שתי מקומות מהעונה שעברה. במקום ה-14 אגב, נמצא הארי קיין, שלא מפסיק לכבוש מאז שחתם בשורות באיירן מינכן, ועד היום רשם על שמו 371 שערים. לוקאקו מדורג במקום ה-16 עם 367 שערים.
ומי לפני זהבי? ובכן, לא מפתיע שבמקום הראשון נמצא כריסטיאנו רונאלדו בן ה-38, שמשחק היום באל נאסר מערב הסעודית, וכבש לא פחות מ-862 שערים בכל שנות הקריירה שלו. המקום השני הוא כמובן ליונל מסי, בן ה-36, שהספיק להציג את כדור הזהב החדש שלו לחבריו באנטר מיאמי. הפרעוש כבש 821 שערים מאז הופעת הבכורה שלו. במקום השלישי זהו אלוף ספרד, רוברט לבנדובסקי (35), שאמנם לא פתח את העונה כפי שקיווה עם ברצלונה, אך אי אפשר לקחת ממנו את מה ששלו - 654 שערים ב-17 שנות קריירה.
שמו של לבנדובסקי תמיד עולה כשמדברים על החלוצים הגדולים של דורנו, ואחת הבחירות הפופולאריות הוא לא אחר מלואיס סוארס בן ה-36, שממוקם לאחר לבנדובסקי במקום הרביעי עם 550 שערים. האורוגוואי משחק היום בגרמיו הברזילאית שנמצאת במאבק עיקש על תואר האליפות. חלוץ גדול לא פחות שנותר מחוץ לחמישיה הראשונה הוא כרים בנזמה בן ה-35 שמדורג במקום השישי. זוכה כדור הזהב של שנת 2022 והאיש שסחב על גבו את ריאל מדריד בדרך לתואר ליגת האלופות ה-14 שלה. הצרפתי רשום על 465 שערים ומשחק נגד רונאלדו בליגה הסעודית, בקבוצת אל איתיחאד.
- המספרים של באיירן מינכן הופכים אותה למפלצת. זה מה שראינו אתמול
- קיין ואולמו הולכים על תואר מלך השערים ביורו - מי ראוי יותר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.אנונימי 12/11/2023 08:24הגב לתגובה זובמדינות כדורגל חזקות, כמו סין וישראל, בהשוואה להארי קיין שבסה"כ שיחק באנגליה וגרמניה.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
