גיוס המונים לטובת הטסת תושבי עוטף עזה למשחקי נבחרת ישראל
מנהלת הליגות בכדורגל מעוניינת להחזיר את הכדורגל הישראלי בהדרגה כבר מה-17 לנובמבר (ליגה הלאומית) וה-25 לנובמבר (ליגת העל). ההערכה כי המשחקים הראשונים ישוחקו ללא קהל. גם חלק מהשחקנים הזרים בקבוצות השונות לא ממהרים לחזור בשלב זה לישראל ולכן נראה כי הליגה תחזור בעצלתיים. מועדונים רבים מבינים כי אין מנוס מקיצוץ בשכר. השחקנים מוכנים בשלב זה רק לדחות את קבלת השכר - משמע ששכרם בחודשי אוקטובר, נובמבר וככל הנראה דצמבר ישולם חלקית ויושלם כאשר יחזרו המשחקים למתכונת רגילה.
יגיעו גם מעוטף עזה. אוהדי נבחרת ישראל בכדורגל (צילום: טוויטר ההתאחדות לכדורגל)
בימים האחרונים נערכו מספר פגישות בין נציגי המנהלת, ההתאחדות לכדורגל, נציגי הקבוצות השונות ונציגי ארגון השחקנים בכדי למצוא מתווה שיתאים לשלל הקבוצות. בקבוצות ליגת העל מעוניינים בקיצוץ של מעל 30% כאשר השחקנים מוכנים ל-25%. בליגה הלאומית מסתמן תהיה הפחתה של 15% לכלל הקבוצות. הנושא ייבדק מדי חודש וזאת בהתאם למצב הביטחוני בישראל. הקבוצה עם הקיצוץ הכי גדול עשויה להיות בית"ר ירושלים שהיא גם הקבוצה היחידה שהוציאה את שחקניה לחל"ת.
ארגון השחקנים פנה לבית הדין לעבודה ודרש לבטל את החל"ת בטענה שאינו חוקי. כעת ממתינים בבית הדין למכתב תגובה של נציגי הקבוצה מהבירה.
עוד לפני החזרה לליגה תשחק נבחרת ישראל 4 משחקים ב-10 ימים. שניים מארבעת המשחקים ייחשבו כמשחקי בית וישוחקו בבודפשט שבהונגריה. בימים האחרונים נפתח מיזם חדש בקרב אנשי ההתאחדות לכדורגל ושחקני ליגת העל במטרה לגייס אנשי עסקים רבים ולהטיס למשחקי הבית של הנבחרת אוהדים תושבי עוטף עזה.
- הספסל היקר של מכבי חיפה - שני השחקנים היקרים שלא שיחקו אמש
- חשש בכדורגל הישראלי מפגיעה כלכלית: "6 קבוצות משחקות בצפון"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
