חשש בארסנל: הספונסרים יברחו בגלל תמיכה בחמאס
רק ביום ראשון ניצחה ארסנל במשחק העונה את מנצ'סטר סיטי בתוצאה 0:1 ונראה כי היא נמצאת בשיאה מבחינה מקצועית. אחד יש לה גם חששות: באנגליה מדווח כי קשר ארסנל, מוחמד אלחנני, עורר סערה כאשר העלה את דגל פלסטין במקום התמונה שלו ברשתות החברתיות. כידוע, מתקפת הטרור על ישראל זכתה לגינוי חריף מצד הממשל הבריטי שאף הביעו סולידריות עם ישראל.
יכול להפסיד את הספונסרים. אלחנני (צילום: טוויטר ארסנל)
ממשלת בריטניה פנתה למועדונים שונים באי הבריטי וביקשה להימנע מאמירות פוליטיות. בארסנל הביעו חשש גדול כי גם הספונסרים של המועדון שחלקם יהודים יביעו זעם אדיר על כך ואף יפסיקו את החסות למועדון. גם לפני שנתיים כאשר אירע סבב לחימה בין חמאס לישראל, גם אז הביע השחקן תמיכה בחמאס. שחקן אחר של ארסנל, המגן האוקראיני אולכנסדר זינצ'נקו, הביע תמיכה בישראל. פוסט שלו זכה ל-2.5 מיליון עוקבים. בפוסט נכתב: "כל כולי עם העם בישראל".
- 1.אנגליה נכבשה עי מוסלמים שימשיכו למכור קבוצות למוסלמים (ל"ת)זבלים חסרי אופי 13/10/2023 08:04הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
