מבניון עד רובי קין: כך מסקרים עיתוני הספורט בעולם את המלחמה
המלחמה בישראל כבר נמצאת ביומה השלישי וכבר גבתה מחיר כבד. אתמול (ראשון) התברר כי כדורגלן העבר ליאור אסולין נרצח. הוא חגג יום הולדת 43 ביום שישי האחרון והגיע למסיבה בקיבוץ רעים - שם גם מצא את מותו לאחר שהמחבלים רצחו אותו.
נשם לרווחה עם משפחתו. בניון (צילום: טוויטר ווסטהאם)
האירועים הקשים בישראל הגיעו גם לעיתוני העולם..גם הם שגם עיתוני הספורט עוקבים ועוסקים במתרחש בארץ הקודש. בעיתון "אס" הספרדי עסקו ביממה האחרונה בעיקר בסיפור אחיינו של יוסי בניון שהציל את משפחתו לאחר שנלחם מול המחבלים. בניון ששיחק בעבר בראסינג סנטאנדר זכה לסיקור נרחב.
באתר האנגלי "דיילי מירור" עסקו במאמן מכבי תל אביב בכדורגל רובי קין. בין השאר נכתב: "רובי קין ועוזרו רורי דלאפ היו במהלך יממה אחת בחדר מוגן (ממ"ד) ולאחר מכן נאלצו לעזוב מיידית את ישראל". עוד נכתב כי גם במהלך הקיץ וגם בימים האחרונים סירב המאמן להתייחס לכל נושא פוליטי ורק איחל לשקט באזור.
- הכדורגלן העשיר בישראל: כמה שווה ערן זהבי?
- עקף את בניון: זהבי שבר עוד שיא - אבל יש מי שיכול לעקוף אותו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בעיתוני קפריסין עסקו ביממה האחרונה במותו של אסולין ז"ל. ב-sportime הציגו תמונה של אסולין במדי אפולון וכתבו: "צער פשט בקרב מועדון אפולון עם היוודע דבר הירצחו של שחקן הקבוצה לשעבר ליאור אסולין".
באתר "פילניוז" כתבו: "חדשות עצובות מישראל". הקפריסאים ציינו כי "הוא נורה למוות בהתקפת הטרור של חמאס כאשר חגג את יום הולדתו בליל שישי".
ב-24sports דיווחו על "חדשות לא נעימות המגיעות מישראל" ותיארו את המקרה. הם הדגישו כי "המתקפה האלימה של חמאס לא פסחה גם על עולם הספורט".
ב-cyprusnews נכתב כי "אסולין בסך הכול רצה לחגוג את יום הולדתו במסיבה, ומצא את מותו".
- 1.ירוק עד 09/10/2023 09:34הגב לתגובה זותחזור למכבי חיפה
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
