דיא סבע
צילום: מכבי חיפה

מי שני השחקנים שייכנסו לרשימת המשתכרים הגבוהים במכבי חיפה?

הבלם הניגרי עבדולאי סק ישדרג את ההסכם וצפוי להרוויח כמו פיירו. חזיזה ישתדרג ועשוי להרוויח כמו רפאלוב. מה יהיה שכרם?
מיכאל וייסרמן | (1)

מכבי חיפה תשחק היום (רביעי, 21:30) במשחק הראשון מבין שניים מול סלובן ברטיסלבה, במטרה לעלות לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות. הירוקים ירצו לחזור לסמי עופר עם תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה למשחק השני.

שדרוג משמעותי. חזיזה (צילום: באדיבות מכבי חיפה)

הקשר צ'ארון שרי לא טס עם הקבוצה ונשאר לצד אשתו שילדה ולכן האחריות תעבור לשחקני הכרעה נוספים וביניהם דולב חזיזה. לאחר עזיבתו של עומר אצילי והכושר הרע של דיא סבע מתחילת העונה, הפך חזיזה לשחקן החשוב ביותר בסגל של מסאי דגו, בטח לאור חסרונו של שרי.

במכבי חיפה מבינים שאין באפשרותם לוותר על חזיזה וכבר פועלים להחתימו על חוזה משודרג שיקפיץ אות למקום גבוה יותר ברשימת המשתכרים הגבוהים בכרמל. חזיזה צפוי לחתום על חוזה חדש עד 2027 ולהרוויח שכר של 400 אלף אירו לעונה. עד כה הרוויח קצת יותר ממחצית הסכום.

שחקן נוסף שצפוי להשתדרג הוא הבלם עבדולאי סק שהפך לאחד הזרים המשמעותיים שהגיעו בשנים האחרונות לכדורגל הישראלי. סק שהגיע במהלך העונה שעברה בעקבות עזיבתו של בוגדאן פלאניץ' הרשים גם במשחקי ליגת האלופות וגם במשחקי הליגה הישראלית. עד כה הרוויח הבלם שכר של 350 אלף אירו ובקרוב שכרו צפוי להשתדרג ל-420 אלף אירו.

שני השחקנים צפויים לקדם את מקומם ברשימת המשתכרים הגבוהים אותה מוביל דיא סבע שחתם הקיץ על חוזה של 600 אלף אירו לעונה ובכך הפך למשתכר הגבוה בהיסטוריה של המועדון הירוק. במקום השני נמצא צ'ארון שרי שחתם בעונה שעברה על חוזה חדש ומרוויח כחצי מיליון אירו לעונה. גם עומר אצילי שדרג את שכרו בעונה שעברה אבל הקיץ בחר לעבור לאל עין ושם שכרו עומד על 2 מיליון אירו לעונה.

במקום השלישי היה עד כה  החלוץ, פרנצדי פיירו, שמרוויח 420 אלף אירו לעונה וזאת לאחר שהיה הרכש הגדול בתולדות המועדון. כעת גם סק וגם חזיזה עולים למקומות הראשונים, כאשר שכרו של חזיזה יהיה שווה לשכרו של ליאור רפאלוב שחזר לישראל מבלגיה.

קיראו עוד ב"ביזספורט"

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מכבי 09/08/2023 08:37
    הגב לתגובה זו
    זה מועדון נוער שבמקרה נפל על בכר שהוא אכן עילוי שלא מכאן,גם איינשטיין היה יוצא דופן
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.