כוכב ברצלונה בדרך לערב הסעודית. ואלה המספרים של העסקה
הנהירה לערב הסעודית נמשכת. קשר ברצלונה, פרנק קסייה, נמצא בדרכו למועדון הסעודי, אל האלי, ועשוי לחתום בימים הקרובים. על פי דיווחים בספרד אז קסייה הגיע לאחרונה לפריז בכדי לעבור בדיקות רפואיות לפני החתימה.
מחפש בית חדש. קסייה (צילום: טוויטר ברצלונה רשמי)
בין השאר סוכם כי אל האלי תשלם לברצלונה 15 מיליון אירו תמורת העברתו של השחקן מחוף השנהב שסיכם את תנאיו לשלוש שנים וישתכר 20 מיליון אירו לעונה. "זה יכול להיות עניין של שעות וזה יכול להיות עניין של ימים בודדים אבל נראה כי כל הצדדים רוצים בעסקה" נכתב בברצלונה. במועדון הקטאלוני מעוניינים להתחזק וצריכים הון עבור זה כאשר קסייה כלל לא הוכיח את עצמו ולבטח שיש הצעה כספית לגביו אז נראה כי צ'אבי הביע את הסכמתו למעבר.
קסייה, 25, גדל בקבוצת סטלה קלוב מחוף השנהב וב-2015 עבר לראשונה בקריירה לאיטליה כאשר חתם באטלנטה האיטלקית. במדי אטלנטה שותף ב-30 משחקים וכבש 6 שערים.
לאחר שנתיים באטלנטה הושאל ב-2017 למילאן ושנתיים מאוחר יותר אף נמכר לרוסונרי תמורת 24 מיליון אירו והיה מהשחקנים המשמעותיים בתחייה מחדש של המועדון המילאנזי. במילאן שיחק קסייה 174 משחקים וכבש 35 שערים.
- הפתעה: איזו קבוצה באירופה משתפת הכי הרבה צעירים ומה המצב בישראל?
- דני אולמו חזר לברצלונה ועשה מהפך - כמה הוא מרוויח?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השחקן סיים את חוזהו במילאן בשנת 2022 ובמועדון האיטלקי אף רצו שיחתום על חוזה חדש ואף הציעו לו שכר של 7 מיליון אירו אבל קסייה פסל את ההצעה וכמו כן סירב להצטרף דאז לטוטנהאם ובחר לחתום בברצלונה לארבע עונות תמורת שכר של 6.5 מיליון אירו לא כולל בונוסים.
במהלך הקריירה כבר הספיק קסייה לזכות באליפות איטליה עם מילאן ובשני תארים בספרד- אליפות והסופר קאפ הספרדי.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
