חלוץ נבחרת ישראל עובר לארה"ב. זה השכר שלו
ליגת ה-MLS קיבלה שדרוג רציני בקיץ האחרון עם הגעתו של ליאו מסי שחתם באינטר מיאמי. אחריו כבר הגיעו עוד שני כוכבי נבחרת ספרד וברצלונה, סרחיו בוסקטס וג'ורדי אלבה.
מגיע לבית חדש. בריבו (צילום: טוויטר פילדלפיה יוניון)
כעת גם לכדורגל הישראלי ולנבחרת ישראל יש נציג בליגה: החלוץ תאי בריבו. בריבו חתם בקבוצת פילדלפיה יוניון שסיימה בעונה שעברה במקום השני בטבלה. הוא חתם לשנתיים וחצי במועדון האמריקאי עם אופציה לעונה נוספת.
חלוץ נבחרת ישראל מגיע לקבוצה החדשה לאחר עונה נהדרת בוולפסברגר האוסטרית, שם כבש 17 שערים ב-24 משחקים והוא נחשב לאחד החלוצים הטובים בליגה האוסטרית. השדרוג של בריבו הוא גם כלכלי: באוסטריה שכרו עמד על כ-110 אלף אירו לעונה וכעת שכרו יהיה כ-650 אלף אירו לעונה - כמעט פי 6. גם המועדון האוסטרי של בריבו יקבל סכום של 1.5 מיליון אירו. בריבו עולה למקום ה-8 מבין הכדורגלנים הישראלים הכי מרוויחים בחו"ל. הוא עוקף את ליאל עבדה ששכרו 640 אלף דולר בסלטיק, את אוסקר גלוך שמרוויח 600 אלף דולר בזלצבורג ואת מוחמד אבו פאני שמרוויח 560 אלף דולר בפרנצווארוש.
- הון של 620 מיליון דולר: הנכסים של ליאו מסי, הכדורגלן העשיר בעולם
- "מרוויח 9 מיליון שקל": הישראלים נוטשים לליגה בארה"ב - זו הסיבה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מי שתהנה מהמעבר היא מכבי פתח תקוה שהשאירה לעצמה אחוזים מכרטיסו. כעת היא צפויה לקבל סכום של 200 אלף דולר. בריבו, 25, נולד וגדל באילת וב-2008 עבר למחלקת הנוער של הפועל ראשון לציון. לאחר שבע שנים עבר למחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה.
בארבע שנים בקבוצת הבוגרים של מכבי פתח תקוה, שותף ב-96 משחקים וכבש 23 שערים. בשנת 2021 חתם באוסטריה שם שיחק ב-63 משחקים.
החלוץ נפרד מהמועדון האוסטרי בפוסט באינסטגרם וכתב: " אני לא טוב בפרידות. זה לא היה קל בשבילי והלוואי שיכולתי להיפרד מכל אוהד ואוהד. אני רוצה שתדעו שאני אסיר תודה על כל הזמן שלבשתי את חולצת המועדון ועליתי על המגרש כשחקן וולפסברגר. ייצר=תי חברויות חדשות בחדר ההלבשה, יחד עם צוות המועדון וההנהלה. גדלתי כשחקן וכאדם והיו לי המון רגעים נהדרים בעיר, במועדון ובאצטדיון. זאת הייתה חוויה נהדרת ואני תמיד אזכור את וולפסברגר כמקום מעולה לאורך הקריירה שלי. תודה על זמן בלתי נשכח, עכשיו זה הזמן לאתגר חדש ולהוכיח את עצמי בסביבה שונה. תודה על הכל”.
- 4.המלך 03/08/2023 13:26הגב לתגובה זוחלוץ טוב בע"ה יוביל את נבחרת ישראל להיגשגים אמן ויצליח.
- 3.אריה 03/08/2023 08:57הגב לתגובה זומי זה אני לא מכיר אותו
- 2.[email protected] 03/08/2023 08:49הגב לתגובה זוזה מה שמעניין אותך? יש לך עיניים צרות?
- 1.מיציק 03/08/2023 08:34הגב לתגובה זועוד אחד פח חחחחחחחחחחחחח
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
