קיליאן אמבפה
צילום: טוויטר פריז סן ז'רמן

כמה ברצלונה תציע על רכישת קיליאן אמבפה?

הקבוצה הספרדית שלחה הצעה ראשונית ובה להעביר שחקנים בתמורה. בערב הסעודית ממשיכים לחלום על הצרפתי

מיכאל וייסרמן | (1)

קיליאן אמבפה הוא ללא ספק המלפפון החם בכדורגל האירופי ואולי אף צפוי להפוך למעבר היקר בהיסטוריה. כזכור, אמבפה מחזיק בחוזה לעונה אחת בפריז סן ז'רמן שדורשת ממנו לחתום על חוזה לעונה נוספת, עם מענק של 80 מיליון אירו. הם אף הציבו לו אולטימטום כי אם לא יחתום עד סוף חודש יולי אז הוא יוצע למכירה ולא יתאמן ולא ישחק יותר עם הקבוצה.

איפה ישחק בעונה הבאה? אמבפה  (צילום: טוויטר פריז סן ז'רמן)

ההודעה של פריז וההתעקשות מצדו של אמבפה שלא לחתום מביאה את רוב מועדוני העולם לנסות ולשכנע אותו לעזוב את עיר האורות. בחודשים האחרונים דובר על כך שריאל מדריד היא האופציה המועדפת על הקשר הצרפתי ובמדריד הגיעו לסיכום על שכרו, אך אינם מעוניינים לשלם את ה-400 מיליון אירו אותם דורשת פריז סן ז'רמן.

גם צ'לסי וליברפול הגישו הצעות והיום (שני) נודע כי גם ברצלונה מתכוונת להגיש הצעה רשמית. בצרפת דווח שנציגי ברצלונה שוחחו עם ראשי פריז סן ז'רמן והצדדים דיברו על אפשרות למעבר כאשר המצב הכלכלי הקשה של ברצלונה אינו מאפשר לה להגיש הצעה כספית. בברצלונה מתכוונים להציע מספר שחקנים בתמורה. באותו דיווח נכתב כי שכרו של אמבפה סוכם ובברצלונה מנסים למצוא פיתרון. ההחלטה אף עברה למאמן פריז לואיס אנריקה.

למרות הרצון הטוב, בשלב זה נראה כי ההצעה של ריאל מדריד טובה יותר אך היא רוצה את אמבפה רק מהקיץ הבא. בנוסף, גם קבוצות מערב הסעודית ממשיכות להגיש הצעות עתק על אמבפה וכעת הגיעה הצעת חסרת תקדים לקבוצת אל הילאל. האחרונים הציעו לשלם לפריז סכום של 300 מיליון אירו כדמי העברה ושכר חסר תקדים של 700 מיליון אירו לעונה, כאשר הסכום הגבוה ביותר שייך לכריסטיאנו רונאלדו וכרים בנזמה שמרוויחים 200 מיליון אירו לעונה.

החוזה החדש שהוצע לאמבפה באל הילאל עם מספרי חסרי תקדים: 58.3 מיליון אירו לחודש, 13.4 מיליון אירו לשבוע, 1.918 מיליון אירו ליום, 79,908 אלף אירו לשעה ו-1,331 אירו לדקה.

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    עומר 27/09/2023 20:36
    הגב לתגובה זו
    המלפפון החם??
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.