מסי ורונאלדו
צילום: צילום מסך: יוטיוב

ניחשתם נכון: זה הכדורגלן עם כמות העוקבים הגדולה בעולם

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך להחזיק בתואר הזה גם בשנת 2023, עם 593 מיליון עוקבים. כמה יש למסי ואמבפה?
מיכאל וייסרמן | (6)

עולם הניו מדיה הפך בשנים האחרונות לאחת הבמות הגדולות עבור פוליטיקאים, עיתונאים ואנשי ספורט להבעת דעות והעברת מסרים. האינסטגרם הוא אחד הכלים החזקים שיש. שחקני כדורגל בכירים, כולל כאלה מישראל כמו מאור בוזגלו וערן זהבי, כבר הפכו לאושיות רשת.

שולט בכל החזיתות. רונאלדו  (צילום מסך UEFA)

מי שמוביל את הרשימה העולמית הוא הכוכב הפורטוגלי, כריסטיאנו רונאלדו, שממשיך להחזיק בתואר גם במחצית הראשונה של שנת 2023 - עם 593 מיליון עוקבים.

על פי אתר "פורבס", כוכב הכדורגל העלה פוסטים רבים וצבר יותר מ-150 מיליון עוקבים רק מחודש מאי האחרון. רונאלדו מחזיק בתואר הספורטאי בעל השכר הגבוה בעולם, כאשר לפני פחות משנה הצטרף לקבוצת אל נאסר בחוזה של 200 מיליון אירו לעונה בחוזה לשנתיים.  מעבר לחסויות בהתאם לחוזהו בערב הסעודית, לשחקן יש חסויות נוספות מחברות רבות כמו הרבלייף, ארמאני וטאג הוייר.

על פי האתר, אז כבר ב-2018 עקף רונאלדו בכמות העוקבים את הזמרת סלינה גומז, כאשר אז היו לפורטוגלי 144 מיליון עוקבים "בלבד". הפוסט המשמעותי ביותר של רונאלדו, שזכה ליותר מ-28 מיליון לייקים, היה כאשר הוא כתב: ""וואו!! איזו קבלת פנים" ואז פרסם תמונות שלו לצד משפחתו במדים הצהובים-כחולים החדשים שלו, מטקס קבלת הפנים שלו באל נאסר.

הספורטאים היחידים מתוך 50 הנעקבים ביותר באינסטגרם הם שחקני כדורגל. רונאלדו מקדים את חברו האגדי ליונל מסי, שיש לו יותר כ-475 מיליון עוקבים ואחריהם החלוץ הצרפתי קיליאן אמבפה (105 מיליון עוקבים) ודייוויד בקהאם (80 מיליון עוקבים), שפרש מזמן אבל נחשב לספורטאי אהוד.

לאחרונה רמז רונאלדו על הרצון שלו להפוך לבעלים של מועדון כדורגל לאחר פרישתו. ההערכות דיברו על חזרתו לספורטינג ליסבון. "זה משהו שחשבתי עליו לפני כמה שנים", סיפר והוסיף: "כנראה שהייתי רוצה להיות הבעלים של מועדון כדורגל".

רונאלדו משחק כדורגל מקצועני מאז 2002 ובאותה תקופה ערך כמעט 1,200 הופעות בכל המסגרות. הוא כבש יותר מ-800 שערים בקריירה ושיחק במועדונים גדולים כמו יובנטוס, ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד וכעת הוא בערב הסעודית. בחודשים האחרונים דובר על רצונו לעזוב את ערב הסעודית בעיקר בגלל קוד הלבוש של אשתו, אבל נראה כי השכר הגבוה והאהדה הגדולה שמגיעה גם לרשתות החברתיות תשאיר אותו באל נאסר לפחות עד תום החוזה.

קיראו עוד ב"ביזספורט"

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אורלי ויצמן 04/07/2023 16:09
    הגב לתגובה זו
    בהכל הוא הכי טוב הכי עשיר הכי יפה הכי טוב כריסטיאנו רונאלדו הטוב בעולם גם בלי מונדיאל
  • 5.
    מסי מספר 1 לא משנה כמה עוקבים יהיו לרונאלדו (ל"ת)
    בארסה בארסה 04/07/2023 10:33
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    חכם ועשיר ומוכשר (ל"ת)
    04/07/2023 10:05
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    כל הכבוד לו. חכם ועדיר (ל"ת)
    04/07/2023 10:05
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מסי גדול יותר... מה לעשות (ל"ת)
    ירמיהו 04/07/2023 07:05
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בעוד שנה זה יהיה הולאנד חח (ל"ת)
    מירי ב. 04/07/2023 07:05
    הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.