טוטנהאם מצאה מאמן חדש. וזה השכר שלו
טוטנהאם סיימה את אחת העונות המאכזבות בשנים האחרונות, כאשר סיימה רק במקום השמיני בפרמייר ליג ואף עברה מספר זעזועים גם בעמדת המאמן. מי שפתח את העונה במועדון האנגלי היה אנטוניו קונטה, שפוטר בחודש מרץ. אחריו מונה כריסטיאן סטיליני שפוטר בהמשך ואת העונה סיים ראיין מנסון כמאמן זמני.
מגיע למועדון חדש. פוסטקוגלו (צילום: טוויטר טוטנהאם רשמי)
במהלך הקיץ חיפש הבעלים של טוטנהאם, דניאל לוי, מאמן בכיר. הוא הציע את המשרה ליוליאן נגלסמן, לואיס אנריקה וארנה סלוט - אך השלושה סירבו. הבוקר הודיעו במועדון על מינויו של אנג'ה פוסטקוגלו.
פוסטקוגלו, 57, אומנם לא נחשב לאחד המאמנים הבכירים באירופה אך מגיע לאחר הצלחה בסקולנד, אז עמד על הקווים של סלטיק. "מדובר במאמן מצוין שבא עם פילוסופיית משחק התקפית והרבה רצון להצליח ולשחק כדורגל אטרקטיבי", אמר בעלי טוטנהאם והוסיף: "הוא כבר הוכיח את עצמו בפיתוח שחקנים צעירים וגם במציאת שחקני רכש משמעותיים ולכן אנחנו מצפים לעבודה מאומצת לקראת העונה הבאה".
המאמן החדש של טוטנהאם שיחק בעברו בנבחרת אוסטרליה ואף החל לאמן בליגה המקומית. בנוסף, אימן במשך ארבע שנים בנבחרת הלאומית של אוסטרליה והוביל אותה למונדיאל 2014. בשנתיים האחרונות אימן בסלטיק את הכוכב הישראלי ליאל עבדה.
המאמן הביע לא פעם הערכה רבה לשחקן ואף התעקש בחודש ינואר להשאירו בסקוטלנד. עבדה כבר זכה בעונה האחרונה למספר הצעות בפרמייר ליג, מקריסטל פאלאס וסהות'המפטון. כעת, לא מן הנמנע שגם טוטנהאם תיכנס לתמונה.
לאחרונה פורסם שטוטנהאם הביעה עניין בכוכב ישראלי אחר, מנור סולומון, שמסיים את תקופת חוזהו בשחטאר דונייצק וצפוי להפוך לשחקן חופשי. בקבוצה הלונדונית עשויים להציע לו שכר של 3 מיליון ליש"ט כדי שיהפוך אותו לשחקן הישראלי בעל השכר הגבוה בהיסטוריה.
ללא קשר לשחקנים הישראלים, נראה כי למאמן טוטנהאם החדש מצפה עבודה קשה, כאשר ייפרד מהחלוץ הארי קיין שיימכר בסכום מעל 100 מיליון אירו וגם מהשוער הוגו לוריס שעשוי לעזוב לכסף הגדול של ערב הסעודית. על פי ההערכות, בטוטנהאם מתכוונים לאפשר למאמן החדש סכום של 200 מיליון אירו לשחקני רכש לקראת העונה הבאה.
לוי ציין: "נרצה להשקיע מספיק כדי שטוטנהאם תחזור להיות עונה הבאה קבוצה משמעותית בליגה האנגלית וגם באירופה".
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
